SINKKULUUKKU
[q]Birgie, 28.12.2008 21:54:
Alan olemaan sitä mieltä, että mun ei kannata edes seurustella kun kehitän joka tapauksessa ongelmia joka ikisessä ihmissuhteessa olipa se toinen kuinka täydellinen tai epätäydellinen tahansa. *uuh**nyyh*
[/q]
Joo sama. Ja muutenki kaikki vaan ei lopulta halua pitää yhteyttä muutaku kavereina. "en vaa rakasta enää ollaa kavereit?" Miks tää elämä on näin vaikeeta? :(
[q]cjet, 9.11.2006 17:44:
Nii no nyt pitää ollaki. Eihän sinne oo enää ku pari viikkoo..
[/q]
OMG!
[q]AlexS, 9.11.2006 17:49:
---
cjet, 9.11.2006 13:41:
Mikä vittu on keltainen väri?
---
Doh, "keltainen" on tuulikaappivaihe eli ei kummassakaan luukussa :)
Olin kans keltainen kuukauden verran mut nyt taas (onneks?) täällä...limen vihreenä :D
[/q]
Mitäs läksit nii. Keltaisena voi olla täälläkin. Säilyy se ruohon vihreys..
[q]cjet, 9.11.2006 13:41:
[/q]
Doh, "keltainen" on tuulikaappivaihe eli ei kummassakaan luukussa :)
Olin kans keltainen kuukauden verran mut nyt taas (onneks?) täällä...limen vihreenä :D
Vaikken koskaan tänne ilmoittautunutkaan, niin silti täytyy todeta että vaihdan luukkua. Ei oo kaikki niin helppoa kuin joskus, mutta kyllä se siitä.
Moni asia vielä mutkistamassa
[q]_RixU_, 9.11.2006 07:20:
tääon kyllä vähäsen pöhlö luukku sanon miä
[/q]
Sanoppa muuta...kun ei täältä tunnu sitten millään pois pääsevän.
[q]Fyraett, 9.11.2006 13:59:
emt, mut mä kekkasin et se vois tarkottaa sitä et deittailee
[/q]
Mitä vidduu, ketä oot ruvennu deittailee häääh? Nimi tiskiin!
[q]Fyraett, 9.11.2006 13:39:
Mä oon nyt keltanen väri, aattelin vaa ilmottaa ku bussi lähtee vast tunnin pääst ja mul on tylsää, oke mo.
[/q]
[q]cjet, 9.11.2006 14:31:
//editoidaan sen verran että:
Kilttinä poikana en tietenkään tapaile kuin yhtä tyttöä kerrallaan.. Ja sit viel ett äsken vasta sain lukihäiriöni sen verran korjattua että eihän se Fyraett oo mihkää lähös.. sehän vaa muutti sinkkuluukku-bileiden värikoodiaan..
[/q]
Joo, Fyyris on NIIN ines tos sinkkuluukkubilejutus että se vaan kelailee noit värikoodejaan 24/7 :D
tääon kyllä vähäsen pöhlö luukku sanon miä
Mutki saa viedä kattomaan bondia. asap.
mää voin tulla bondeihi, näkyillää huomen siel!
Eeh, mä joudun kyllä aiemman pluristeluni seurauksena irtisanoutumaan tästä luukusta. Hip hei! *hihu*/ (<-- Ei vittuilevaan sävyyn. Oon vaan onnellinen.)
miul on huomenna treffit
[q]cjet, 13.11.2006 13:15:
---
blastic, 13.11.2006 13:12:
---
cjet, 12.11.2006 10:43:
Mä harjoittelen selkeesti jo parisuhdetta varten. Koska olin niin kännissä, en mennyt itseni viereen nukkumaan, vaan jäin kiltisti sohvalle haisemaan pahalta. *känni* Ei itseasiassa mikään yhtään huono paikka nukkua.
---
Ethän vaan sikaillut kännissä ja pettänyt itseäsi?
---
En tietenkää..
[/q]
Vakituisessa vasemman kaa
Tää on hyvä luukku *joo**sydän*
[q]KooKie,
---
Oltais kyllä saatu, koska kyllä siinä ympärillä miehiä pyöri. Neiti otti kuitenkin järjen kauniiseen käteen ja piti mielummin hauskaa meidän tyttöjen kesken, koska meillä meni helvetin lujaa.
[/q]
Ettehän jorannu ringissä? :D
vittu täällä taas yksin ei helvetti...
[q]KooKie, 12.11.2006 01:42:
---
SikaihQ, 12.11.2006 01:37:
Ettehän jorannu ringissä? :D
---
Todellakin jorattiin!
[/q]
ja vielä selvinpäin... ei ei ei, humala vielä olisi ollut lieventävä asianhaara. no annan anteeksi tämän kerran. ;D