SINKKULUUKKU
rupesin tossa miettiin että aika hyvin etenee tääkin mun sinkkuilu kun ainoot tilanteet mitä on syntyneet on olleet ruoka kaupan kassojen tyttöjen kans... ei perkuti....! pitäskohän pikkasen vähentää tuota tyossäkäyntiä...*toktok*
jos sosiaalinen elämä on asiakas suhteissa niin ei hyvin mene...!
saaketin saaketi...!
ei oo helppoo olla sinkku naillä korkeuksilla...! eikä ainakaan näissä p*rkeleen sisä siittösissa kunnissa...!*toktok*
mikä kumma siinä on että kun on yksinäinen niin sitä vielä omaa tilaansa pahentaa sillä että on aina töissä...
sitten kun vielä sattuu jonkun naisen löytämään niin homma kaatuu siihen että kun kuuntelee trancea niin on huumeiden käyttäjä automaattisesti... ja jos se meneekin vielä niin homma kaatuu siihen että olen reissu työssä ja petän ja huoraan automaattisesti minkä kerkeen... eipä näissäkään hommissa ole viikolla paljon mahdollisuutta siihen..!*grr*
kyllä sitä ihminen viikot pärjää sinkkuna mutta viikon loput on hanurista... sitä joskus huomaa sunnuntaina että sitä on pikkasen yksinäinen.. no huomenna on maanantai ja pääsee taas töihin...*justjoo*
[q]mini_mi, 10.6.2009 17:56:
Toistaiseksi kuulosti siltä, että yleissivistystä. =D
[/q]
Vuorokaudessa on 24 tuntia ja vuodessa on 52 viikkoa (joskus jopa 53).
[q]psymax, 22.10.2006 19:10:
rupesin tossa miettiin että aika hyvin etenee tääkin mun sinkkuilu kun ainoot tilanteet mitä on syntyneet on olleet ruoka kaupan kassojen tyttöjen kans... ei perkuti....! pitäskohän pikkasen vähentää tuota tyossäkäyntiä...*toktok*
jos sosiaalinen elämä on asiakas suhteissa niin ei hyvin mene...!
saaketin saaketi...!
ei oo helppoo olla sinkku naillä korkeuksilla...! eikä ainakaan näissä p*rkeleen sisä siittösissa kunnissa...!*toktok*
mikä kumma siinä on että kun on yksinäinen niin sitä vielä omaa tilaansa pahentaa sillä että on aina töissä...
[/q]
Hyvin hyvin tuttu tunne, ehkä ihan vähän kärjistettynä mut kumminkin...*pökr*
[q]sale, 22.10.2006 19:17:
---
psymax, 22.10.2006 19:10:
---
Hyvin hyvin tuttu tunne, ehkä ihan vähän kärjistettynä mut kumminkin...*pökr*
[/q]
tää on tätä.. vuoro työ ilman yli työ rajoja.. vastuu asema.. työ hulluus...ja sinkkuus.. ei hyvä yhtälö..*ding*
[q]psymax, 22.10.2006 19:10:
kyllä sitä ihminen viikot pärjää sinkkuna mutta viikon loput on hanurista... sitä joskus huomaa sunnuntaina että sitä on pikkasen yksinäinen.. no huomenna on maanantai ja pääsee taas töihin...*justjoo*
[/q]
Jep.. ma-to menee ihan hyvin vaik on sinkku mut viikonloppun alkaa sit miettii kaikkee ku on yksin himas.. no muutosta odotellessa..
[q]Freja, 10.6.2009 18:33:
Mus on vaimoainesta
[/q]
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä
[q]anniharha, 10.6.2009 18:18:
---
Freja, 10.6.2009 17:57:
Vuorokaudessa on 24 tuntia ja vuodessa on 52 viikkoa (joskus jopa 53).
---
<3
[/q]
Mus on vaimoainesta
[q]gr, 25.12.2008 01:25:
Hitto vie, eka kertaa 7 vuotee kun ei tarvinnut miettiä päätä puhki joululahjan/lahjojen kanssa sille eräälle joten atm
[/q]
Ollaan me naiset niin saatanan kamalia otuksia.
[q]tuisku, 19.10.2006 16:23:
Nyt *joku* halailee ja hellii mua!!! VÄLITTÖMÄSTI!!
*kiva, mukava, ihana, herkku, hauska, ystävällinen, muita arvostava herrasmies*
---->joo... , mä tiedän että vaadin liikoja... *toktok*
[/q]
ei tos ainakaan ollu pahoja vaatimuksia!;) en tosta herrasmiehestä tiedä..mutta arvostava,
toisia hyvin kohteleva ja kunniassa pitävä ukkeli..*blush*
kiva olis kyllä näin syksyllä käpertyä jonkun ihanan söpöliinin ympärille, ja katsella siinä vaikka elokuvaa..nauttia vaan toisen lämmöstä..*joo*
[q]Flash, 23.10.2006 14:38:
---
tuisku, 19.10.2006 16:23:
---
[/q]
kun tuiskut toisensa löysi
[q]Freja, 10.6.2009 18:42:
---
anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä
---
Höh! :( Se taitaakin olla sitten se syy miks oon sinkku. Just tänää pohdin että on se kumma et ku oon loistokokki ja hallitsen drinkkien teon ja mielelläni hoitasin keittiön ja siivoomiset ja pyykkäämiset jne ja mies sais hoitaa vaa elektroniikkajutut ja ötököiden tappamiset, joka ois suht helppo diili, ni silti taaperran yksin.
[size=5]Voi olla et semiujoudellakin/linnottautumisella on osuutta asiaan mut en usko et paljoo. :D[/size]
[/q]
Oot vaan nirso ;)
Ronkelit runkkaa ja sitä rataa
Hei nyt jotain rotii tähän, krapulassa on vähän huono seurata teijän ajatuksenjuoksua. :D
[q]Ozie, 6.10.2006 09:36:
---
Fyraett, 6.10.2006 09:29:
---
emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi?
---
Sillon joskus porukka hengaili enemmän ja teki kaikkee kavereitten kans, discoiluu, telttailuu jne. eli tapaili paljon enemmän ihmisii ja omisti sosiaalisen elämän
edit. niin siis ne ei itkeny netis 24/7
---
Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta
[/q]
ehkä on kyse paikan vaikutuksesta, parinhaku larppijärvellä 1960 vs kotkassa 1960 :D
pitää liittäytyä tämän luukun uumeniin
[q]Freja, 10.6.2009 18:42:
Höh! :( Se taitaakin olla sitten se syy miks oon sinkku. Just tänää pohdin että on se kumma et ku oon loistokokki ja hallitsen drinkkien teon ja mielelläni hoitasin keittiön ja siivoomiset ja pyykkäämiset jne ja mies sais hoitaa vaa elektroniikkajutut ja ötököiden tappamiset, joka ois suht helppo diili, ni silti taaperran yksin.
[size=5]Voi olla et semiujoudellakin/linnottautumisella on osuutta asiaan mut en usko et paljoo. :D[/size]
[/q]
No niinpä, mäki osaan tuoda kaljaa kaupasta ja tiskiltä ku käsketään, keitän pussipastat vaik silmät kiinni, pesen vessan mieluiten ite koska kukaan muu ei ikinä paneudu siihen tarpeeks, korjaan jopa telkkaritki mm. kääntämällä ne ylösalaisin mut tartteisin sen jonkun, joka kaikkea sitä vastaan tappais ne kärpästä isommat ötökät! Muutenki oon tosi kiva ja hyvä ja joskus jopa ihana, ni mikä mättää? [size=1]Ai joo, minä mätän. Muutaki ku sitä ruokaa naamasta alas.[/size]
Nyt loppu linnottautuminen, terassille sieltä ku aurinkoki paistaa!
Nimimerkillä Paistaahan se tosta ikkunastakin.
[q]Zenni, 25.10.2006 00:40:
Nyt joku vois tulla halimaan tänne ku on kylmä sänky ja vatsa kipeä :(
[/q]
tulisin heti mut on vähän liikaa etäisyyttä... :(
Minulla on sinkkuluukkuun kausikortti ja vielä oikein hyviltä paikoilta. Näkee mainosti, kun elämä, tuo suuri seikkailu vilistää silmien ohitse.
[q]Individual, 25.10.2006 13:10:
Minulla on sinkkuluukkuun kausikortti ja vielä oikein hyviltä paikoilta. Näkee mainosti, kun elämä, tuo suuri seikkailu vilistää silmien ohitse.
[/q]
QFT!
[q]Syder, 25.10.2006 13:13:
---
Individual, 25.10.2006 13:10:
---
QFT!
[/q]
Nyt joutuu kysyy mitä meinaa QFT?
Tää nyt tekee totaalisen yllärimuuvin ja hyppää tuonne toisen luukun puolelle