SINKKULUUKKU
omg,iso rukkanen. :o
noh,joo. tämä päivä mennyt asioita miettien,ei hajota enää niin paljoa,vaikka hajottaa jonnin verran.
mutta onneks huomen on maanantai,saa jotain kunnon tekemistä :)
no mut vakavasti puhuen on alkanut hieman tää luukku ahdistamaan...
but whadda ya gonna do
tai sit ... väärä hanska ? mun uunikinnas on mitä paras :-)
naiset o muutenki yliarvostettuja ... ne tekee mm. seuraavia asioita:
1) vie sun kaikki rahat
2) vie sun kaiken vapaa-ajan
3) vie sun luottokortin luoton
4) vie sun enskuun palkan
5) rajoittaa sun iltarientoja (ei enää oluita poikien kanssa)
6) rajoittaa sun lomamatkoja (kuin nii en voi mennä poikien kans kuukaudeksi alpeille)
ja listaa saa jatkaa ... ;-)
tietty joku voi todistaa noi vääräksi, i am all game :D
Ehkä kaikista vittumaisimpia on nää sunnuntait....
[q]Loyal, 1.10.2006 20:20:
Täytyy kyl sanoo, et mulla on käyny hyvä tuuri, koska kyl mun muijat on aina
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms..
[/q]
sulla on vaan ollu toi hanska väärässä kädessä :)
juu kun tarpeeksi monta kertaa joutuu petetyksi ja joka puolelta kuulee vain valheita, niin ei ole kovin helppoa luottaa. keneenkään.
[q]Loyal, 1.10.2006 20:20:
kyl tuntunu varmasti paremmalta ku toi helvetin hanska, oli se sitten voideltu rasvattu tms..
[/q]
Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D
[q]hallucinogen, 1.10.2006 20:47:
---
Loyal, 1.10.2006 20:20:
---
Kuule vähän kun viel hierasee lohen puolikkaalla niin tulee ihan aito tuoksukin ja ton sä voit heittää lattialle sit kun oot suorittanu hommas ja hanska ei vaadi kolmen tunnin halimisia ja keskustelua suhteen tilasta =D
[/q]
[q]KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta.
[/q]
Alat oikeesti pelottaa mua kohta :(
[q]KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*
[/q]
;D upee sarja mut kyl STNG voittaa :)
[q]Zenni, 1.10.2006 23:18:
---
KooKie, 1.10.2006 22:26:
Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta.
---
Alat oikeesti pelottaa mua kohta :(
[/q]
sua ehkä, mut ajattele, kuinka monelle scifinörtille tää antaa toivoa!
syöksä naises :o
[q]astaroth, 1.10.2006 22:29:
---
KooKie, 1.10.2006 22:26:
---
*halluboner*
[/q]
HELL YEAH!! :D Itsekin just kolmannen tuotantokauden puolivälissä (taas) ;D Just oli kunnon itsenäisyysrähinät ja sit pirun deleni tuli parin cruiserin kanssa hätiin kun alkoi olee tiukat paikat :(
vaihetaaks aihe romanttisiin elokuviin kuten titanic ja tuulen viemää ja pretty woman ?
[q]hallucinogen, 1.10.2006 20:47:
---
Loyal, 1.10.2006 20:20:
---
[/q]
LOHEN PUOLIKKAALLA???? mitä sä niinku yrität väittää??? et tytöt tuoksuu lohelle (tai siis haisee, koska lohi haisee)?
[q]Annakins, 2.10.2006 09:17:
LOHEN PUOLIKKAALLA???? mitä sä niinku yrität väittää??? et tytöt tuoksuu lohelle (tai siis haisee, koska lohi haisee)?
[/q]
Se on sentään jalokala ;D Oisko kiiski ollu parempi? =D
[q]Optik, 2.10.2006 10:44:
---klip---
[/q]
Joo ja B5 = Babylon 5 ja imho pyyhkii noilla kaikilla muilla lattiaa.
[q]Dementation, 2.10.2006 10:49:
---
Optik, 2.10.2006 10:44:
---klip---
---
Joo ja B5 = Babylon 5 ja imho pyyhkii noilla kaikilla muilla lattiaa.
[/q]
Tru Dat. JMS veti kyl semmosen klassikon kehiin et Roddenberryllä ei oo mitään jakoja.
Sääli vaan et Televisioyhtiön perseilyn takia sarja sai aina paskimman mahdollisen esitys-slotin ja "hyviä käsis-ideoita" mitä vois pitää enempi aivopieruina..
Mulla on ihan kivaa... Joskus vielä aion poistua tästä luukusta, mutta en koska mua ahdistais olla sinkku enkä koska seurustelu olis niin paljon parempaa... Mieluummin poistun sit kun niin vaan käy.
Potentiaalisia on ollut ja tulee varmasti olemaan ja uskon että joku niistä vielä natsaa.