SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 26.9.2006 16:04:
Hmm... Mä luulen että alan ehkä lopultakin oikeesti tottua siihen että kuulun tänne. Mut toivottavasti en totu sinkkuuteen niin paljon että alan tykätä siitä, koska sit jos "vanha sinkku-sonja" pääsee taas vauhtiin niin tulee hitaimmille kiire pois alta.

Noh, ehkäpä se nyt ei siihen pisteeseen asti kerkee koskaan menemään. Toivottavasti sitä ennen löytyis joku kiva joka ottais mut täältä talteen.
[/q]

Ai jollain muullakin on olemassa sellainen "vanha sinkku-[add your nick here]" joka on "vähän" villi...

[q]Orza, 27.9.2006 00:57:
mielummin sinkku, kuin paskassa suhteessa.
[/q]

Amen to that!

[q]bubbelgum, 28.9.2006 21:18:
No, ööh, ehkä iiiihan pikkasen vaan.

Ps. älkää kysykö enempää, saatan vahingossa vaikka jopa kertoa. Ja sit ei oo kellään enää kivaa.

Mut onneks mä oon nykyään pieni, kiltti, ja viaton.
[/q]

Saat olla kyllä aikamoinen jos voitat mut, mutta mä en aio kertoa vaikka kysyisitkin...

Mut kerro ihmeessä tarkemmin...

[q]rakettilehmus, 28.9.2006 21:00:
---
Garo,
Eipä siinä sitten käynytkään niin onnellisesti
- Garo
---
No on sulla meidät
[/q]

Joo, niin on

- Garo

[q]Dementation, 28.9.2006 22:03:

Saat olla kyllä aikamoinen jos voitat mut, mutta mä en aio kertoa vaikka kysyisitkin...

Mut kerro ihmeessä tarkemmin...
[/q]

Hahha, no en kai mä nyt julkisesti mitään myönnä!

Meijän täytyy sit varmaan joskus pitää sellanen privalivekeskustelu.

-Ootsä kokeillu tätä?

-Joo, entäs sä tota?

-No tottakai, mut miten olis tää?

[q]bubbelgum, 28.9.2006 22:16:
---klip---
[/q]

Oisko se privaketjun perustamisen paikka?

Vai haluutko tän ihan IRL?

[q]bubbelgum, 28.9.2006 23:46:
Hahha. Vielä hetki sitten se oli että "mä en kerro vaikka kysyisit".

No, kattellaan asiaa...
[/q]

No lähinnä aattelin että en tässä topikissa... Privana saat helpommin vastaukset, mutta et silti ilmaseks

[q]kap-pu, 2.10.2006 12:20:
Star Trekin ja Babylon 5:n vertailu (ei sillä, ettenkö itsekin olisi moiseen syyllistynyt!) on mielestäni vähän höymmm en tiedä. Trekkihän keskittyy enemmän siihen maailmaan, sivilisaation kehitykseen ja kaikenmoisiin "mitä jos"-tilanteisiin ja -leikkeihin. B5 taas enemmän hahmovetoista eeppissaagaa.
[/q]

No tää kuuluu topikkiin, koska kisaillaan nyt tietämyksestä ja oikeasta mausta.
Eli tytöt voi rankata poikia sen perusteella, pitääkö samasta sarjasta vai just siitä väärästä

Ja musta b5:n maailma on mielenkiintoisempi ja parempi kuin Star Trekin. Eli sitä osaa voi verrata. Kuten myös visualisointia jne. Mut siinä toki oot oikeessa että erityyppiset sarjat.

[q]Dementation, 28.9.2006 23:25:
Oisko se privaketjun perustamisen paikka?

Vai haluutko tän ihan IRL?
[/q]

Hahha. Vielä hetki sitten se oli että "mä en kerro vaikka kysyisit".

No, kattellaan asiaa...

[q]Lyylikki, 29.9.2006 15:20:
---
Mar6,

[kuva]
Oisko tässä ratkasussa teille mitään kivaa??

---

Toi on joku tommonen "vanhan" mallinen...tässä vähän uudempaa tuotantoo

http://www.extremerestraints.com/images/jranimated.gif
[/q]

Sulla on tollanen vai? Toihan on varmaan tosi näppärä. Sit tos on tollanen teline viel lompakolle :P Ajaa se ei kyl osaa, ja haukkua kun käyttäjäl on pää kipee?? Älkää ottako tosissanne, *kuumehourail*

Musta tuntuu et viimestään tää auttaa asiassa kuin asiassa. http://i.imdb.com/Photos/Events/3901/RonJeremyE_Mazur_6587144_400.jpg

Jää tollaset "lelut" toiseks.

[q]Orza, 1.10.2006 22:29:
---
;D upee sarja mut kyl STNG voittaa :)
---
[/q]

ST-TNG nyt oli suurimmalta osaltaan IMO aika kuraa...

Muttapa, SG:t (SG-A & SG-1) pyyhkii ST-TNG:llä sanonko mitä, puhumattakaan BSG:stä

Niin ja Sci-Fi rajoitteisille desifferi:

SG = Star Gate
SG-A= Star Gate: Atlantis
SG-1= Star Gate SG-1
BSG= Battlestar Galactica (täs tapauksessa 2003 Remake, Ei 1978-originaali camp-avaruusooppera)
ST-TNG= Star Trek-The Next Generation

Sanotaan et sellanen semivakava kelpais, mut vakava otetaan vastaan :D

[q]Miss Piggy, 1.10.2006 16:23:
Niin ku niin syvältä olla sinkku jos ei o edes sinkku kavereita kenen kans vois ees käydä pitää hauskaa. Taas viikonloppu oltu himas, YKSIN, ku muut leikkii rakkaittensa kans kotia. Ja kun tietää et se on ihan mahdoton tehtävä yrittää löytää itelle joku ihana kulta, joka jaksais olla yhtä iltaa pidempää kiinnostunu. Pyllystä koko sinkkuilu.
[/q]

Sua on kyl houkuteltu eilen lähtee ulos

Kaipa tää on se THE luukku mulle nyt, vaikka tälläsel sateisel säällä toivois et ois joku joka kiehnäis tos vieressä krapulaisena ja kattois mun kans Family Guyta. :)

[q]eclipsed, 1.10.2006 17:31:
---
Miss Piggy, 1.10.2006 16:23:
Niin ku niin syvältä olla sinkku jos ei o edes sinkku kavereita kenen kans vois ees käydä pitää hauskaa. Taas viikonloppu oltu himas, YKSIN, ku muut leikkii rakkaittensa kans kotia. Ja kun tietää et se on ihan mahdoton tehtävä yrittää löytää itelle joku ihana kulta, joka jaksais olla yhtä iltaa pidempää kiinnostunu. Pyllystä koko sinkkuilu.

---

Sua on kyl houkuteltu eilen lähtee ulos
[/q]No mut, ei se ois ollu sama sun kans.

[q]Cjet, 5.10.2006 08:42:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:23:
---
Danskuh, 5.10.2006 08:18:
---
Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?

---

miksei haluis?*hihu*

---

ai katos..siel lukiki joitain mielipiteit..itel ei oo usein krapulaa..siis pahaa..

---

NII! Ja eiks "krapulaseksi" ollukkaa sitä kaikkein parasta tai jotai.. Miten mä muistan jonku vastaavan keskustelun aiheen jossain vaihees täälläki..
[/q]

Niin siinä sit kävi et mäkin lähen menee täältä

[q]loremipsum, 1.10.2006 19:59:
sunnuntai, aikaa ainoastaan itselleen <3 ;)
[/q]
http://www.officetools.fi/sagaform/hanska.jpg

Täällähän sitä on oltu viimeiset 9 kuukautta melkein, armeija kyllä kummasti on vaikuttanut sosiaaliseen elämääni. Viikonloput on mennyt suurimmin määrin lepäilessä ja kemuilemassa, aika suhteellisen yksinäinen olo aika-ajoin mutta onneksi on 4 aamun päästä ohi. Näinä darrasunnuntaina sitä toivoisi eniten jonkun olevan vierellä kun ei ole mitään tekemistä ja on yksin kotona..

O