SINKKULUUKKU
[q]Infiana, 24.9.2006 15:38:
No dildoissa on se paska että ne ei osaa toimia itse. Eli mä annan tässä vaiheessa sen tasottavan pisteen miehille.
[/q]
kiitos, jokainen piste otetaan ilolla vastaan ja tuhlataankin taas kunhan vaan sopiva paikka tulee :D
Jos nyt järkkäis nopee ne Sinkkuluukku bileet, jengil näyttää lähtevän toi sinkkuilu vähän käsistä.
Ku lukee muutaman sivun tätäki topiccii taaksepäin ni ku tän porukan laittaa yhteen baariin teemana: "Me ollaan kaikki sinkkuja", ni en lupaa mitään, mut orgiathan niist tulee..!
...Tai ainaki mä toivon niin...
Orza: Miehet, jotka pihtaa on HOT!
Jos pystyt tässä kohtaa pysymään kovana ja sanomaan EI ni mä annan sulle pinssin siitä hyvästä
kukkuu......onkos täälä ketään joka haluaa kietoutua seittiin mun kanssa.......
[q]Dirtymorales, 24.9.2006 21:12:
onkos täälä ketään joka haluaa kietoutua seittiin mun kanssa.......
[/q]
en tiedä, mutta: http://chugworth.com/comic.php?id=336
[q]pirpeli, 24.9.2006 21:38:
...
plaah.
[/q]
Second that.
Ei tää kai tainnukkaan olla hyvä valinta. Tai emmätiä. Miksei näis jutuis oo koskaan sellast kivaa kultaista keskitietä?
[q]martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.
[/q]
Mä voin tehä siule päivällistä, jos tuut käymään...
[q]Cjet, 25.9.2006 13:13:
työnteko on berberistä..
[/q]
Mut kelaa, jos se työnteko oiskin berberisSä!
[q]Infiana, 25.9.2006 07:23:
Orgiat kunniaan ja dildot berberiin! Nyt duuniin. Ei tästä tule mittää!
[/q]
Sounds like a plan. Eiku.. työnteko on berberistä..
[q]KooKie, 25.9.2006 13:24:
Mut kelaa, jos se työnteko oiskin berberisSä!
[/q]
Nii, ei paha ajatus kyl. Ois ainaki rento duuni..
[q]Cjet, 25.9.2006 16:00:
---
mayah, 25.9.2006 14:51:
---
martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.
---
Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen
TISSIT MAINITTU!
---
repslol
[/q]
B-sides munkit ei oo hyvejä; tulee näpit rasvasiks ja sokeria on joka paikassa *igor*...
:D
[q]Juhgu, 25.9.2006 16:14:
---
Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!
[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita
1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---
Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.
[/q]
ps. lihavoitu niille ketkä ei tajunnu
[q]KooKie, 25.9.2006 13:26:
Vine pois ja viinaa kehiin, et kauheen masentuneelta taas viime lauantaina näyttäny! <3
[/q]
Totta turiset Viinan kans ne ajatukset on kyl ihan jossain muualla.
Mä meinasin sanoo, et mä kuulu kans tänne, mut näitä edellisiä kirjotuksia lukiessani, kyl varmaan muutan mieltä. On täällä niin sekopäistä väkeä et huhu huh
Tuleekohan mustakin tollanen kun tarpeeks kauan oon sinkku
[q]Loyal, 25.9.2006 18:50:
Mä meinasin sanoo, et mä kuulu kans tänne, mut näitä edellisiä kirjotuksia lukiessani, kyl varmaan muutan mieltä. On täällä niin sekopäistä väkeä et huhu huh
Tuleekohan mustakin tollanen kun tarpeeks kauan oon sinkku
[/q]
voisin valehdella ja sanoa Ei.. mutta..!! sorry...
Siis mul ei oo ollu pitkään aikaan näin hauskaa... Täst threadist on kehkeytyny ihan v*tun läppä
Hei, nyt on kyllä meillä miehillä paljon helpompaa. naisten ajattelua voidaan sittenkin ymmärtää.
tässä se on selvitettynä yksiselitteisesti: http://www.tuug.fi/~pkio/bin/naisen_ajattelu/
Hmm... Mä luulen että alan ehkä lopultakin oikeesti tottua siihen että kuulun tänne. Mut toivottavasti en totu sinkkuuteen niin paljon että alan tykätä siitä, koska sit jos "vanha sinkku-sonja" pääsee taas vauhtiin niin tulee hitaimmille kiire pois alta.
Noh, ehkäpä se nyt ei siihen pisteeseen asti kerkee koskaan menemään. Toivottavasti sitä ennen löytyis joku kiva joka ottais mut täältä talteen.