SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]ezzy, 16.8.2006 00:09:
voi jeesus, että on hienoa vatvoa menneitä exän kanssa
[/q]

Jos teillä on jotain selvittämättömiä asioita, kannattaa ne tietty käydä läpi, mut jos vatvominen jatkuu pidempään niin noista jutuista ei saa yleensä muuta käteen kuin paskan fiiliksen itselle. Mitä pidempään vatvoo, sitä kauemmin kestää suhteesta "toipuminen" joten suosittelen pitämään minimissä.

nimim. kokemusta on.

Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit

[q]-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit
[/q]

Mä voisin verrata oloani jotenkin kissaan joka on hylätty tyhjään kämppään kesäks ja tekis mieli riehua, mut ei vaa pysty tekeen mitään ku on niin turta. Ruokakaan ei maistu. Olispa joku mökki vaikka minne paeta. ffs ku hatuttaa kaikki.

[q]Progress, 16.8.2006 03:34:
ny alkaa kyl jo sinkkuus riittää meikälle...nyt äkkiä jotain säpinää! *pepsodent**vink*
[/q]

eiks se säpinä tapahdu just silloin kun sinkkuna ollaan? :o

[q]Dana, 16.8.2006 08:49:
---
hallucinogen, 16.8.2006 08:41:
----

Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?

---

Joo!! Koska siinä vaiheessa ei olisi vielä Vahvoja tunteita pelissä. Mieluummin haluaisin että kundi kävisi nyt "tsekkaan markkinat" jottei sitten parin kk jälkeen tule kummallekkaan sellainen olo et mitä hittoa, mitäköhän sille naapurin liisalle/peralle kuuluu......!

Ja mä tapasin ne samaan aikaan, toinen vain ollut kaksi vkoa armeijassa ja pääsee vasta nyt lomille, Siksi en edes voinut nähdä aikaisemmin. Silti hän hurmasi mut hymyllään, muuta en oikeastaan tästä toisesta tiedä ja siksi just haluan mennä ulos jotta tiedän kumpi olisi mulle parempi, koska siitähän tästä on loppupeleissä kyse.. et MINÄ löydän itselleni jonkun rakkaan, ei et deittaanko kuinka montaa kundia samaan aikaan vai?
[/q]

Kyllä kans mun mielestä voi käydä treffeillä monen ihmisen kanssa samoihin aikoihin. Koska must sillon vasta näkee että onko siitä tulossa mitään muuta kun ne muutamat treffit. Ainaki ite oletusarvosesti oletan aina että se toinenki käy muidenki kanssa treffeillä. Sitte tietysti jos tää treffailu muuttuu jossain vaiheessa seurusteluks niin olis ehkä ihan hyvä hetki lopettaa muiden kanssa treffailu

Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni

[q]Cjet, 16.8.2006 11:40:
Voi kissa parkoja..
[/q]

Ei o tää kesä ollu kissoille kovin hyvä, ei. Talvesta tulee aika rankka. Pitänee alkaa taas kiksuttelemaan.

[q]Ozie, 16.8.2006 11:59:

Mulla on vähän semmonen olo et tää kissan pentu o juonu viikonloppuna liikaa maitoa, leikkiny liikaa kissakavereiden kanssa ja viikolla sitä aina väsyttää niin jumalattoman paljon et se vaan nysvää himassa peiton alla ja nukkuu.... Pitäis varmaan ottaa itteäni niskasta kiinni
[/q]

Go Ozie! Ehdinkin jo pelästyä et mikä mua vaivaa kun Kundit täällä neuvovat ettei kahta tyttöä saa tapailla samaan aikaan *hih*Toki sitä nyt täytyy vähän tutkia ja vertailla et mihin sitä on lusikkansa työntämässä.. maistuuk hyvältä vai onko ihan väärää lajia sulle..

pikku pentujen tulisi olla kiltisti kotona ja makoilla pankolla. Mut tollanen kolli kuin sinä (*tirsk*) kuuluukin tuonne öisille kujille! Vai meinaatko kenties et Haluat jonkun kisumisun

[q]Super-Kerttu, 16.8.2006 08:36:
Jep, jep.. Back in Business..
[/q]
*sydän**igor*

[q]Dana, 16.8.2006 12:08:
---
Ozie, 16.8.2006 11:59:

---

Go Ozie! Ehdinkin jo pelästyä et mikä mua vaivaa kun Kundit täällä neuvovat ettei kahta tyttöä saa tapailla samaan aikaan *hih*Toki sitä nyt täytyy vähän tutkia ja vertailla et mihin sitä on lusikkansa työntämässä.. maistuuk hyvältä vai onko ihan väärää lajia sulle..

pikku pentujen tulisi olla kiltisti kotona ja makoilla pankolla. Mut tollanen kolli kuin sinä (*tirsk*) kuuluukin tuonne öisille kujille! Vai meinaatko kenties et Haluat jonkun kisumisun
[/q]

Ai tyttöjä täällä tapaillaan
Mutta kyllä toi on mun mielestä ainaki ihan hyväksyttävää! Koska en ite ainakaan haluu sikaa säkissä.

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!

Voi kissa parkoja..

[q]hallucinogen, 16.8.2006 12:26:
Deittailuun voi kuulua paljon erilaisia fyysisiä asioita kuten suutelua tai seksiä. En todellakaan pitäisi ajatuksesta, että toinen osapuoli olisi erittäin intiimistä samaan aikaan jonkun toisen kanssa. Se on kunnioituksen puutetta toista kohtaan. Helposti tulisi myös mieleen, että kyseinen henkilö voisi myös itse suhteessa "katsella vähän ensin ja laittaa poikki vasta sitten".

Nautin kerran suuresti kun sain naurautettua yhden deittini. Olin ollut aiemmin päivällä treffeillä hänen kanssaan syömässä yms ja sitten hänen piti lähteä sukulaisia katsomaan illalla. Totuus olikin se, että hän meni treffeille toisen kanssa ja lähetin hänelle sitten viestiä, että oliko sukulaisilla kivaa? ja vastaus oli joo plapla niin kuittasin vaan, että ai et sä ollutkaan kävelemässä käsi kädessä sen ja sen näkösen jätkän kanssa... ;D

BUSTED :D

Te jotka deittaatte monia samaan aikaan, kerrotteko suoraan tapailevanne muitakin vai valehtelettko enemmän tai vähemmän siitä asiasta?

Miksi ei voi tapailla vain yhtä kerrallaan? Jos se ei tunnu oikealta niin vasta sitten alkaa tapaamaan toista.
[/q]

Tjoo kyllä mä sinänsä ymmärrän sun pointin täs.
Ite nyt lähinnä mietin näitä ensimmäisiä treffejä kun ei vielä mitään kummempaa oo takana eikä tunteet vielä ainakaan mulla pahemmin pelissä.

Siis sitte kun on jotain "hienompaa" menossa niin emmäkään enää siinä vaiheessa halua että toinen räveltää jossain treffeil. Se että missä vaiheessa se raja tulee riippuu aika paljon tapauksista.

[q]U n i k, 16.8.2006 00:28:
"Naisia on kahdenlaisia: ex ja tuleva ex"
[/q]

Ei kannata mennä naimisiin koska jokainen avioliitto päättyy 100% varmuudella, joko eroon tai vanhuksen kuolemaan

[q]Dana, 16.8.2006 12:45:

Seurustelin viimeksi vakavasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin!
(toki siis tässä 2v aikana ties kuinka monta 2-4kk Juttuja.. *igor*)
[/q]

hehe, no mulla ei oo ku yks semmonen vakava juttu koko elämäni aikana. Muuten menny enemmän tai vähemmän huonol menestyksellä

[q]Samu*, 16.8.2006 12:43:
---
Ozie,

Lähinnä tarkotin kyl sitä et oon viikot aina aika rappiolla etten saa oikeen mitään aikasekskaan. Mutta joo oha täs jo 6kk-sinkkuna -juhlapäiväki näil kohdin, et mikä ettei!

---

Hah, nokitan 18 kuukaudella, ihan kohta tulee päivälleen 2v täyteen.

Kukakohan nokittais mut..
[/q]

Toivottavasti tää ei mee silleen et tulojärjestykses päästään pois
Nooh, on mullaki noita pitempiäki sinkkukausia ollu..

[q]emuli, 16.8.2006 13:41:

Se on kyl tosiaan jännä, että välil on niitä hiljasempia kausia, ja sit kun törmää yhteen kivaan tyyppiin, niin niitä yhtäkkiä ilmestyykin enemmän vaikka ei eti edes eti ketään muuta.
[/q]

Joo siis kesä tai ei, mut toi on kyllä ikuinen kirous! Miksei voisi tavata vain sitä Yhtä kerrallaan niin ei tarvitsisi säätää noiden miesten välillä.. mut nyt niitä namusia tulee joka paikasta pyytämään treffeille, ja kk sitten mun 90v mummolla oli enemmän vientiä kuin mulla!!

[q]niomic, 16.8.2006 13:22:
Eihän asiaa nyt voi suoraan tolleen vertailla? Kyllähän kummatkin voivat kokea löytäneensä tai ainakin hakevansa sitä 100% mätsiä, toinen vaan saa seksiä muutenkin ja toinen ei >;)? Ongelmana on tosiaan just toi yltiörehellisyys ja kaiken kertominen. Just se kertomattomuus voi saada teidät sille samalle aaltopituudelle, ihmiset kun tulkitsevat asioita niin eri tavoin ja varsinkin ihanat naiset vetävät vähän liian helposti johtopäätöksiä / olettavat asioita. Tämä nyt on lähinnä itselleni kirous, koska käsittelen asioita yleensä pääosin eksplisiittisesti, jolloin oletuksille on vähän eri tavalla (lue: vähän) tilaa.
[/q]
Sama "ongelma". Mun mielestä se on vaan hyvä kertoa kaikki rehellisesti ja sit jos on joitain asioita mitkä ei miellytä korvaa ensikuulemalta niin niistä voi keskustella eikä joudu veteleen johtopäätöksiä. Tosiasiassa näin ei valitettavasti ole vaan itsekin saanut kokea sen kuinka monoa tulee(lähes joka kerta) kun kertoo kaikki suoraan kiertelemättä. En tiedä johtuuko se siitä, että kohde ymmärtää väärin vai sitten siitä yksinkertaisesta asiasta, että he ymmärtävät täysin mitä tarkoitan ja millainen olen ja se taas ei sitten miellytä :D

[q]Dana, 16.8.2006 12:45:
Seurustelin viimeksi vakasti, koko sydän mukana......kevääseen -04 asti --> Voitin!
[/q]
Amatöörit

Sinkkuna keväästä 2002->

[q]Samu*, 16.8.2006 12:43:
---
Ozie,

6kk

---

2v
[/q]

2vuotta ja 3½kuukautta.

No jo on... Hallu, jos sä olisit tyttö, niin mä voisin harkita sun pyytämistä treffeille. Jos sä olisit raitis, niin sun ei tarvitsisi olla edes tyttö.

[q]Epailija, 16.8.2006 22:04:
No jo on... Hallu, jos sä olisit tyttö, niin mä voisin harkita sun pyytämistä treffeille. Jos sä olisit raitis, niin sun ei tarvitsisi olla edes tyttö.
[/q]

Saadaanhan me Sinkkuluukusta pareja aikaiseksi !

O