SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Seke, 18.3.2009 02:29:
hohoho!

Täs olis kovat paikat betsata, mille on suurempi todennäköisyys; löytääkö em. kaveri listan mukaista kumppania elämänsä aikana vai voittaako hän lotossa pelattuaan koko elämänsä joka viikonloppu 100 eurolla kyseistä kansanhuvia :p

Vai löytääkö hän kenties itsensä suljetulta osastolta vai vitsikirjan 'seurustelu' osiosta? :)
[/q]

Laitapa all-in!

Luit kuitenkin varmaan ekan kappaleen. En etsi 100% listan mukaista kumppania. Lista kuvaa unelmieni kumppania. Unelmieni kumppania ei ole olemassa. Unelmia ei ole olemassa reaalimaailmassa. Unelmat ovat unelmia.

Asetelma on sama jos Hannu Aravirtaa pyydettäisiin kuvailemaan unelmiensa jääkiekkoilija, tai täydellinen jääkiekkoilija. Lista voisi olla jotakuinkin tällainen:
- Äärimmäisen nopea luistelija
- Hyvä harhauttelemaan
- Ilmiömäiset kädet
- Räjähtävä lämäri
- Dynamiittinen taklaaja
- Uskomaton pelisilmä
- Erittäin tarkka laukaus
- Taistelijaluonne
- Alivoimaekspertti
- Johtajahahmo
- Suostuisi pelaamaan joukkueessa ilmaiseksi

Teemu Selänne täyttää noin 5 noista kohdista. Uskon silti että Aravirta ottaisi Teemun Jypiin pelaamaan, jos vaan jostain löytyisi rahat palkkaan.

Kysehän on siitä onko tarpeeksi lähellä unelmaa, ja mikä kompensoi ja mitä.

Kokemuksesta voin sanoa että 1% naisista kokee ilmoituksen kuvailevan melko hyvin heitä, ja 3% miehistä on sitä mieltä että itsekin hakevat melko lailla samanlaista naista kuin minä.

Olen jo ekan vastauksen saanut. "Täytyy vaan kommentoida, että voi juma että osaa mies kirjoittaa! Tietynlaista, paikoitellen hyvinkin näkyvää, idealistisuutta, ehdottomuutta ja naiiviuuttakin kirjoituksestasi välittyi, mutta ymmärrän todella mitä etsit." "Toivoisin, että olisin nuorempana kohdannut sinunlaisesi ihmisen, mutta toisaalta tiedän että en sen hetkisellä kokemuksellani olisi välttämättä ymmärtänyt täysin arvoasi, jos edes olisin ketään kaltaistasi kohdannutkaan..." "En myöskään täysin itsekään ymmärrä miksi vastasin sinulle. Tunsin vaan jonkinlaista sielujen sympatiaa kanssasi."

Kyllä ilmoituksellani löytää helpommin seuraa kuin miesten keskivertoilmoituksella. "Hei, olen rehellinen ja luotettava h-tajuinen mies. Etsin vapaata naista kaikenlaiseen kivaan." Tuollainen ei toimi. Silti, kuinka moni tuollaisen laittaneelle kehtaisi vittuilla että "et kai luule että tuohon kukaan vastaa"...

Ja olen ilmoituksellani löytänyt jo 2 naista suhteeseen. Ei tosin yli puolen vuoden suhde kumpikaan. Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen... 80% miesten ilmoituksilla ei saada edes yhtä vastausta. Ehkä 98% miesten ilmoituksista ei johda edes treffeihin. VAIKKA ilmoituksen takana on ihan normaali mies joka etsii normaalia naista...

[q]Dementation, 15.8.2006 22:22:
... On mielenkiintoinen paikka
[/q]
Oikea adjektiivi. Mutta ei synonyymi hyvälle.

voi jeesus, että on hienoa vatvoa menneitä exän kanssa

Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.

Riehakasta joo mutta samalla todella syvältä...

"Naisia on kahdenlaisia: ex ja tuleva ex"

Täällä edelleenkin.......

[q]U n i k, 16.8.2006 00:28:
[/q]
Skitsofreenistä ajattelua ehkä, mutta olen siis joko ex tai tuleva. Tai sitten en ole nainen...

Ei kyllä klubbarin sinkkuluukku on ajantappopaikka siinä missä muutkin :)

[q]Dana, 16.8.2006 08:49:
*Snip*
[/q]

Kysypä sitten kumpaiseltakin kundilta, että haittaako tämä muiden deittailu heitä. Tällaisissa tilanteissa se, mikä on reilua, määräytyy molempien osapuolten mielipiteen mukaan - ei vain sinun.

[/q]

Noh noh.. pitäähän nyt sentää joku rima olla noissaki..

[q]Dana, 16.8.2006 08:25:
Sinkkuuden tyhmyyttä.. kahdet treffit samana päivänä ja toinen tulee oikein naantalista asti. *toktok* noniin.. eka ei ole ketään ja sit on joka sormelle! Ahmatti kun ole.. *eikä*
[/q]
Mä en oikein hyväksy tota et treffailee useampaa samaan aikaan Se ei ole mun mielestä reilua.

Ääähh, tylsää! Ei auta muuta kuin odottaa rakkautta.

[/q]

Tää on kyllä tilastollisesti aika todennäköstä...

Kysymys kuuluukin..miksi siis kuluttaa turhaan aikaa

Sinkkuuden tyhmyyttä.. kahdet treffit samana päivänä ja toinen tulee oikein naantalista asti. *toktok* noniin.. eka ei ole ketään ja sit on joka sormelle! Ahmatti kun ole.. *eikä*

[q]hallucinogen, 16.8.2006 08:26:
---
Dana, 16.8.2006 08:25:

---

Mä en oikein hyväksy tota et treffailee useampaa samaan aikaan Se ei ole mun mielestä reilua.
[/q]

Pitäisikö sitten "jättää" se toinen jonka on nähnyt kaksi kertaa .. koska tän toisen näkisin ekan kerran..

IMO en tykkäisi jos kundi tapailisi vielä kuukauden deittailun jälkeen vielä toisia tyttöjä, mutta tässä vaiheessa kun nähty kerran tai kaksi en odota mitään sitoutumista, puolin tai toisin.. Reilua siinä tilanteessa on sit SE keskustelu, jossa tehdään toiselle selväksi et toisiin pöytiin ei enää katsella.

Pöh..talvella kerkee sit himmailemaan..

[q]Dana, 16.8.2006 08:37:
Pitäisikö sitten "jättää" se toinen jonka on nähnyt kaksi kertaa .. koska tän toisen näkisin ekan kerran..

IMO en tykkäisi jos kundi tapailisi vielä kuukauden deittailun jälkeen vielä toisia tyttöjä, mutta tässä vaiheessa kun nähty kerran tai kaksi en odota mitään sitoutumista, puolin tai toisin.. Reilua siinä tilanteessa on sit SE keskustelu, jossa tehdään toiselle selväksi et toisiin pöytiin ei enää katsella.
[/q]
Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?

[q]Amokk, 15.8.2006 09:23:
En nyt suoraan sanottuna ymmärtänyt yhteyttä Viikkolehden deitti-ilmoitusten ja Klubituksen välillä. :) Vai olenko ymmärtänyt Klubbarin tarkoituksen ihan väärin? Pitäisikö siirtyä vaan enemmän tuonne Plattarin puolelle? :D
[/q]
Kato täällä lämpätään valmiiks et voi sit paremmin heruttaa bileis

Ja tietenkin automerkki on tärkeä koska mersumies on eri mies

http://img126.exs.cx/img126/3347/mb_hautakivi.jpg

[q]hallucinogen, 16.8.2006 08:41:
----

Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?
[/q]

Joo!! Koska siinä vaiheessa ei olisi vielä Vahvoja tunteita pelissä. Mieluummin haluaisin että kundi kävisi nyt "tsekkaan markkinat" jottei sitten parin kk jälkeen tule kummallekkaan sellainen olo et mitä hittoa, mitäköhän sille naapurin liisalle/peralle kuuluu......!

Ja mä tapasin ne samaan aikaan, toinen vain ollut kaksi vkoa armeijassa ja pääsee vasta nyt lomille, Siksi en edes voinut nähdä aikaisemmin. Silti hän hurmasi mut hymyllään, muuta en oikeastaan tästä toisesta tiedä ja siksi just haluan mennä ulos jotta tiedän kumpi olisi mulle parempi, koska siitähän tästä on loppupeleissä kyse.. et MINÄ löydän itselleni jonkun rakkaan, ei et deittaanko kuinka montaa kundia samaan aikaan vai?

O