SINKKULUUKKU
[q]Mimir, 5.5.2006 16:45:
---
Ozie, 5.5.2006 16:43:
Näköjään hirveen suurella todennäköisyydellä saadaan tää luukku joskus tyhjäks kun kaikki on niin ronkeleita ettei kukaan kelpaa kenellekkään *sydän*
---
No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään?
[/q]
Tuskin asiat nyt aivan noin huonosti on
[q]Syder, 5.5.2006 16:52:
mahdottomuusselitys
[/q]
Kevätaurinko on kyl tänään oikeesti näköjään pehmittänyt mun pään, pari kertaa piti lukea ajatuksella toi läpi ennenku ymmärsin, mitä ajoit takaa Mutta siis mähän en tietenkään puhunut siinä itsestäni *viheltel*
[q]Mimir, 5.5.2006 17:47:
Mutta siis mähän en tietenkään puhunut siinä itsestäni *viheltel*
[/q]
[q]Mimir, 5.5.2006 16:45:
No mut mitäs jos on niin päin et itelle kelpais kaikki mut ite ei kelpaa kenellekään?
[/q]
que? vai jäiks multa tänää jotai kotia ku lähdin aamul töihi
Ainakin sain tuosta sen käsityksen että sulle kelpais kaikki kulmakunnan kollit ja rontit mut kukaa näist kulmakunnan ronteist ja kolleist ei kelpuuta sua?
[q]Syder, 5.5.2006 17:51:
que? vai jäiks multa tänää jotai kotia ku lähdin aamul töihi
Ainakin sain tuosta sen käsityksen että sulle kelpais kaikki kulmakunnan kollit ja rontit mut kukaa näist kulmakunnan ronteist ja kolleist ei kelpuuta sua?
[/q]
Eiku se oli kato vaan ihan teoreettinen kysymys
[q]BB_turone, 6.5.2006 01:55:
*toktok*
[/q]
[q]Hyzenthlay, 6.5.2006 10:51:
No on vähän aihettakin... Tällä elämän osa-alueella kun näyttää tulevan vaan paskaa niskaan.
[/q]
Ai sinkkuilussa? Ota rennosti. Ja lähetään ottaa aurinkoa puistoon nii helpottaa.
Moi. Onks teillä ollut ikävä?
[q]Hyzenthlay, 6.5.2006 10:15:
Voi vittuperkelesaatana tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...
[/q]
Don't worry, i come to help you*vink*
liityn kerhoon
[q]Cjet, 7.5.2006 21:55:
Hei, kesä tulos. Mikä sen ihQmpaa kuin sinkkuilu? Olipa ihana päivä tänään. Hietsu, kertisgrilli, hyvää musiikkia, ystäviä ihan SIKANA, frisbee, olutta, ja mikä parasta: poltin jopa selkäni! Aivan luxusta! Ja ja ja ja.. no jätetään loput jo sanomatta. Menee muuten liian hehkutukseks..
[/q]
Todellaki kesä on tullu!!
Oli kerrassaan mahtavaa kaikin puolin
aurinkoo sai ainaki ku iho näyttää olevan ihan ruskee
eli uusiks!
sinkkuluukku, paras luukku
[q]iriil, 7.5.2006 22:06:
Itse olen suurinpiirtein tyytyväinen sinkku tällä hetkellä. Löysin seksisuhteen itselleni :) saa mitä haluaa ilman kummempia sitoumuksia. Siinä vaiheessa voi vituttaa kun toinen löytää itselleen parin, mutta se on sen ajan murhe.[/q]
sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
taidan vaan olla niin herkkä tai jotain...*plur*
(huom. en väitä et siihen pystyvät eivät olisi herkkiä!)
yhden illan jutut on sit sitä sexiä varten
Haluu pois. Tai no, kesä just aluillaan..*ding* jopas on dilemma*igor*
Nyt kun aurinko taas paistaa ja on lämpönen ilma niin tulee ikävä olo kun on yksin! Näkee vaan rakastuneita pareja kun ulos menee ja on yksinäinen olo.
Mut eiköhän se tästä Jos vaikka löytäis taas jonkun jota vois paijata!
[q]Christah, 8.5.2006 01:05:
sexisuhde varmaan hyvä sillon jos pystyy siihen eikä tykästy toiseen sillai muuten, mut täytyy kyl sanoo et ite en oo koskaan pystyny moiseen....*ding*
[/q]
Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*
Mä en ala seurustelemaan varmaan enää ikinä. stna.prkl!!*igor*
[q]Christah, 8.5.2006 01:05:
---
iriil, 7.5.2006 22:06:
Itse olen suurinpiirtein tyytyväinen sinkku tällä hetkellä. Löysin seksisuhteen itselleni :) saa mitä haluaa ilman kummempia sitoumuksia. Siinä vaiheessa voi vituttaa kun toinen löytää itselleen parin, mutta se on sen ajan murhe.
---
(huom. en väitä et siihen pystyvät eivät olisi herkkiä!)
yhden illan jutut on sit sitä sexiä varten
[/q]
joo yhen illan jutut tai semmoset seksisuhteet joita on monia ja joissa sitä tyyppiä näkee vaan kerran kuukaudessa
mulla oli yks seksisuhde puolisen vuotta ja kieltämättä sen kanssa tuli tavattua usein. me aina jäätiin juttelemaan idolssista politiikasta, töistä koulusta jne jne. jossain vaiheessa mä tajusin että mä haluun sen ittelleni kokonaan, mutta tietenkään 3-kyumppisen todella korkeessa asemassa olevan miehen ja 19-20v koululaisen suhde ei lähtökohdiltaan olisi voinut onnistua.
se ilmaisi myös jotain mielenkiintoa siinnävaiheessa kun se heitti ilmaan semmosen uskollisuus kommentin
olisi kyllä ihana tavata sitä viellä, mutta mä aloin deittaamaan ja nyt se sitten deittaa. kun se sinkkuuntuu taas mä tuun aivan ehdottomasti yrittäämään sitä taas
[q]Anselmi, 7.5.2006 20:22:
Don't worry, i come to help you*vink*
[/q]
Heheh Vähään aikaa sitten vannoin etten kirjottele mihinkään sinkkuluukkuun mitään, mut onhan tää ihan kivaa kun heti joku tarjoo apuaan..
[q]Hyzenthlay, 8.5.2006 09:29:
Sama juttu. En oo viel tähän ikään mennessä tajunnu, miten mikään voi olla pelkkää seksiä. Kun ei se vaan voi. Ei tajuu *ding**hmph*
[/q]
No ei kyl ainakaan kertaa-paria enempää pystykään oikein olemaan, mutta kyllä sellaisia suhteita on, että kumpikin välittää toisesta ja haluaa seksuaalisesti, mutta tietää (kenties asiaa yrittäneenä), etteivät sen suuremmat tunteet vaan natsaa. Mikä estäisi silloin heitä nauttimasta toisistaan? Tietenkään tämä ei toimi läheskään aina tai kaikkien kanssa, mutta ei siinä mitään mystistä imo ole. Balanssi vaan tosiaan on se vaikein asia, ja siksi tuollaisella on mielestäni parhaat mahdollisuudet toimia exien kanssa. Olettaen ettei ole saanut välejään ihan pilalle. :)
Voi vittuperkelesaatana tekis jo mieli sanoo, et tästä lähtien oon ihan vaan yksin. En vaan enää jaksa tätä...