SINKKULUUKKU
Menipäs sit tyttöystävän kanssa poikki.. ikävää ja vaikeeta ku kuiteskin seurusteltu 1,5vuotta.
[q]Ober, 10.5.2006 18:27:
Menipäs sit tyttöystävän kanssa poikki.. ikävää ja vaikeeta ku kuiteskin seurusteltu 1,5vuotta.
[/q]
Jaksamista muru Muista, että sulla on aina mut ja meidän kiihkeet messenger/puhelinkeskustelut.
[q]Christah, 10.5.2006 16:36:
---
mariq, 10.5.2006 15:43:
---
[/q]
Niin siis viittasin lähinnä tuohon U n i k: in suhteellisen suoraviivaiseen toteamukseen, mistä tämä koko juttu sai alkunsa. Ei siis tarvii loukkaantuu Sori, että ilmaisin asian epäselvästi.
[q]Ober, 10.5.2006 18:27:
[/q]
temppuliisa, mii sou here jos tarviit paskanjauhantaa ja ehk jopa fiksui juttutuokioitakin.*hali*
epailija puhui viisaita asiasta. Putosin eilen tähän luukkuun että napsahti.*nyyh**grr**toktok**eikä**igor**eiei*
sinkkuelämä on vaan niin kivaa i *sydän**sydän* se vaan on loistavaa
Tykkään tästä näin. Liikaa hölmöjä yritelmiä ja pettymyksiä ym. Ei tässä sinkkuudessa oikeesti mitään vikaa ole, tyhmä pakkomielle tuo että pitäisi joku olla *hihu*. Onpahan aina itkunaurun sekaisia kertomuksia mitä taas on tullut sähellettyä
Viime kesän kohokohta oli kun pääs pöllyttelee luksushotellin lakanoita kauniin naisen kanssa. Tänä kesänä ei näytä hääviltä toistaa juttua :(.
Kesä lähestyy, porukka lisääntyy, bileet paranee
[q]laite, 14.5.2006 10:58:
---
Tyeicha, 14.5.2006 10:47:
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu.
---
Täytyy kyl sanoa, että tällaisina päivinä ei vaan totu. Vituttaa istua yksin himassa, ei oo muuta tekemistä kuin sarjojen katselu ja netissä surffaaminen... Seura kelpais, mutta mistäs tähän hätään sellasta kehittäis...
[/q]
Tohon ei voi sanoa ku kaverit, kaverit, kaverit. Ite oon ainaki pyöriny niiden kans kokoaika, ei paljoon kerkee himas nysvätä ja miettiä "syvällisiä juttuja". Toinen vaihtoehto o tietty joku harrastus.
vuos ja pari kk .. outoa.. niin outoa
[q]laite, 14.5.2006 11:12:
Kaverit, kaverit... Perkele ku oon vaan niin huono pitämään noihin yhteyksiä... Eikä oikeen jaksa lähtee kenenkään luokse tms ku sit tulee vaan ruikutettua paskaa fiilistä. Onneks huomenna pääsee duuniin.
[/q]
That's what the friend are for, huh? Eli jos on paska fiilis, nii frendit on siinä jeesaamassa?
täällä jälleen.. tuntuu kyl oudolta, mut ehkä tähän tottuu.
Jea, TÖISSÄ ON KIVAA!
Ei vaan, päätä särkee kun tuli nukuttua tosi huonosti. Illalla pitäis sit suunnistaa Poriin vanhempia moikkaamaan. Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!
moi!
[q]laite, 18.5.2006 05:17:
---
laite, 16.5.2006 11:26:
Pari iltaa on mennyt kivasti Family Guyn parissa ja huomenna pitäis lähtee kahvittelemaan yhden tytön kanssa. Jännittää!
---
Itse iteäni quotaten, jos vaik kattelis jatkossa noita family guyta ihan rauhas...
[/q]
Ja telkkaristahan ei tingitä!
Niijaajoo moi.
en sit tiedä onks tääl nii paha olla, ainaki ite henkisesti nii romuna ettei olis oikein sitä toista kohti lähtee kokeilee mitää ku ei tiedä mitä itekää haluu
olis iha kiva kokee semmonen fiilis et "toi on se kenet mä haluun" eikä vaa jatkuvasti häröillä ympäriinsä ja olla sillei "hmm en nyt sit tiedä tuleeks täst mitää" ja vastaavaa.
mut ainaki kiinalaisen horoskoopin mukaan rakkauselämä on iha päin helvettii nyt ainaki vuoden eteenpäin et enköhän mä ainaki päivystä täällä, tsemii teille muille
[q]Anselmi, 10.5.2006 01:37:
-seksikeskustelua-
[/q]
Voi että se on fiksu toi meidän Anselmi
No mut totta puhuen.. niin kyllähän se onkin! *sydän**hymy*