Kauppalehden sijoitusskaba..

Back to häröily O

Mukana ollaan DJhatec nimellä.. =)

DJ Rx ilmoittautuu!!!

Taitaa jäädä väliin..on ihmisiä jotka tekevät tuon puolestani ja voin keskittyä muuhun hauskaan

Tän hetkinen sijoitus 1444/8251 eli kyllä musta isona tulee pörssihai*kuuma*

no dämit sentään!

mukana misjah1 nimellä..

Eilinen oli jätte katastrofen. No onneksi on päivä uus

Mun ykkös salkku kyl pistää mut out of business kohta...prkl!*piru*

Mukana nimellä Aamukaksi.

Eihän tämmöstä peliä jaksa. Salkussa pysyy samat osakkeet alusta loppuun.

Ja alamäki jatkuu...

[q]Roger Roger:
onko kukaan oikeasti ostellut osakkeita? jos on, niin minkälaisilla rahamäärillä? itse harkitsen alkupääoman keräämistä ja ehkä sit ens tammikuussa vois harkita lähtemistä kunnolla mukaan.

nyt vaan harjoittelemaan ja tietoa keremäämään
[/q]

Jep, olen ostanut ja olen rahani siinä touhussa menettänytkin (onneksi nyt en paljoa tuhatta euroa enempää). Muutama vuosi sitten tämän tapahtuessa kuvani osakesijoittamisesta ei ollut kaikkein realistisin. Tähän vaikutti varmaan aika paljon se että työskentelin itse yrityksessä, jonka tulevaisuuden näkymiin sinisilmäisesti luotin sen verran paljon että pistin rahani likoon.

yritetään

[q]Roger Roger:
onko kukaan oikeasti ostellut osakkeita? jos on, niin minkälaisilla rahamäärillä? itse harkitsen alkupääoman keräämistä ja ehkä sit ens tammikuussa vois harkita lähtemistä kunnolla mukaan.

[/q]

Mmjoo, mulla on jonkunverran noita. Porukat osti silloin kun synnyin, ja nyt oon opiskeluaikana käyttänyt sit niitä. Kannattaa muuten tulevaisuudessa harkita vastaavaa omille lapsille.

järki menee, mut ei voi lopettaa.

Mukana ollaan ja nimi on malminkeisari

[q]Rx:
DJ Rx ilmoittautuu!!!
[/q]

En saanut lisättyä tota tunnusta listoille.. Laitatko ihan tarkalleen mikä se on, jos haluut, et lisään sut sinne..

Mut Jone ja hallu on lisätty..

[q]Roger Roger:
Mä oon ihan koukussa tähän hommaan.
Perustetaanko irssikanava?
[/q]

Joko oot perustanut kanavan? #isojenpoikienhiekkalaatikko?*nauru*

[q][Nuclear]:
Eihän tämmöstä peliä jaksa. Salkussa pysyy samat osakkeet alusta loppuun.
[/q]
päin per**itä on sijotukset menny mut pää asia et oot pysyny mun takana..

http://nettis.kauppalehti.fi/nettisijoittaja/

Nyt alko kova kaupankäynti.. Onko muut tulossa mukaan tai mukana jo? Ratkastaan Klubituksen sijotuskuningas(/kuningatar)! Kaikki siis rekisteröitymään pian..

O