Kauppalehden sijoitusskaba..

Back to häröily O

Mitäs sitä sanois... - Menee niin perkeleen hienosti!!

Vitun F-secure.

Minuutti minuutilta valuu vaan alaspäin...

[muokattu 13.2.2004 11:09]

upeeta

Ai jai jai ku meni hyvin. Viistonnia päivässä!

Alas tullaan ja lujaa*igor*

Yhteensä: 51031.32 e | Käteinen: 14.82 e | Sijoitukset: 51016.50 e | Sija: 6024/ 29832

kait se tosta lähtee :) suunnasta en kyllä tiiä :P

Sitä voisi pienen tauon jälkeen alkaa sijoitella rahojaan uudestaan.*juonittel*

Tänään oli eka päivä kun ehti seurata kurssien kehitystä. Ei oikein oo nyt ehtinyt. No pitää sit syksyllä pelata paremmin.

Koittakaas nyt vähän tsempata siel alhaalla. Reilu 7000 matkaa seuraavaan. Mitäs mä saankaan palkinnoks tästä mun ykkös sijastani.

Loppu!!

Onnea Von Perezille Klubituksen sisäisen skaban voittamisesta. Ens vuonna uudestaan.

tänä vuonna meni kyl niin surkeesti ettei mitään rajaa.

Uutta skapaa alkamassa 4.10.

Syön pääni jos tänä vuonna ei yletä edes yli kuudenkypän.

Uusi nettisijoittaja kisa on alkanut kaikki mukaan sijoittelemaan.

linkki

Sivuilla käyvät Alma median tunnus ja salasana eli jos on esim Iltalehden tunnukset niiin samoilla tunnareilla pääsee loggautumaan tänne.

Mukana ollaan taas tutulla nimellä VonPerez, katsotaan tuleeko pokaali tänäkin vuonna koristamaan mun kirjahyllyäni.

Moniko skabailija treidaa aamusta iltaan? Ite en ainakaan ehdi. Aamupäivisin voi yrittää tehä kauppoja jos sattuu olemaan jotain hyvää tyrkyllä. Mut aika pitkälle oma taktiikka on taas se sama vanha ja erittäin yleinen. Iso mälli yhteen papruun.

Prime Sonnyn salkku top hönössä... ei huano!

sijalla 805 tällä hetkellä, aika hyvin ensikertalaiselta joka ei tajua tosta hommasta sitten yhtikäs mitään =)))

O