Kauppalehden sijoitusskaba..

Back to häröily O

[q]Roger Roger:
Nyt näyttää pahalta huonoja sijoituksia heti aamuun
[/q]

Ei kannata vielä pelästyä, yks päivä ei viel
kerro lopputulosta.

Aika hakuammunnaks meni toi salkun kokoaminen, mutta mutkin vois lisätä kilpailuun mukaan! Eli elisak olen sielläkin.*iihhih*

..tai sit oon a0001628 jos en löydy tol elisak:lla...

[muokattu 17.9.2003 11:53]

[q]Tres:
Ei kannata vielä pelästyä, yks päivä ei viel
kerro lopputulosta.
[/q]

No joo onneks ei, kurssit nyt nousussa mut ne menee kaikki oman toilailun paikkailuun ku jouduin korjailee omia ostoksia heti alkuun. Not too smart

onko kukaan oikeasti ostellut osakkeita? jos on, niin minkälaisilla rahamäärillä? itse harkitsen alkupääoman keräämistä ja ehkä sit ens tammikuussa vois harkita lähtemistä kunnolla mukaan.

nyt vaan harjoittelemaan ja tietoa keremäämään

[muokattu 17.9.2003 11:54]

No mä oon ostellu oikeesti osakkeita...enkä kovin isolla rahamäärällä. Mun ”salkku” on kuitenkin sellanen, jonka oon jättänyt olemaan ja tuottamaan osinkoja...Olen kyllä ajatellut aktivoitua jossain vaiheessa ja alkaa aktiivisemmin myymään ja ostamaan ja yleensäkin hoitamaan tota salkkua...*täh*

[q]Roger Roger:
onko kukaan oikeasti ostellut osakkeita? jos on, niin minkälaisilla rahamäärillä? itse harkitsen alkupääoman keräämistä ja ehkä sit ens tammikuussa vois harkita lähtemistä kunnolla mukaan.

nyt vaan harjoittelemaan ja tietoa keremäämään

[muokattu 17.9.2003 11:54]
[/q]Jos meinaa ihan omin avuin ja tiedoin alkaa sijoittamaan, niin tietoa ja seurantaa pitäis olla suht pitkältä ajanjaksolta. Muuten menee rahat suht helposti kankkulan kaivoon.

...Tuli viel mieleen, et työkaverilla on ainoastaan yhtä osakesarjaa, jolloin riski on suuri...Yleensä suositellaan hajauttamista...eli noin 8 eri osakelajia ja eri sektoreiden yrityksiltä...Kannattaa lukea esim. Seppo Saarion ”miten sijoitan pörssiosakkeisiin”, niin saa jotain hajua asiasta...ja sit kantsis lukea lehtiä ja seurata yrityksiä. Esimerkiks mä tunnen hyvin teorian, mutten itse yrityksiä, joten vähän tökkii tää meininki.*justjoo*

pitänee kanssa liittyä tähän. kuullostaa aika jännältä

[q][Nuclear]:
Jos meinaa ihan omin avuin ja tiedoin alkaa sijoittamaan, niin tietoa ja seurantaa pitäis olla suht pitkältä ajanjaksolta. Muuten menee rahat suht helposti kankkulan kaivoon.
[/q]

Kula lahtee!

ootsä messis kans skabas?

[q]elisak:...Tuli viel mieleen, et työkaverilla on ainoastaan yhtä osakesarjaa, jolloin riski on suuri...Yleensä suositellaan hajauttamista...eli noin 8 eri osakelajia ja eri sektoreiden yrityksiltä...[/q]
Kilpailuaika on lyhyt joten jos rupeaa hajauttamaan ja pelaamaan varman päälle niin tuskin tässä kilpailussa kovin korkealle sijoittuu... ite mä otin osakkeita vain pikavoittojen perässä - saas nyt sitten nähdä - kovalla riskillä

AAAAAARGGHHH!!!!! *repii tukkaa päästä* mun sijoitukset kärsii ku pitää tehdä duunii täs välis!!! *kuuma**kuuma**kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*

[q]henkka:
ootsä messis kans skabas?
[/q]En mä viel mut kaippa sitä pitäis tulla mukaan...

Edit: Mukana nimim. Nuclear_R

[muokattu 17.9.2003 13:39]

[q]MCEE:
AAAAAARGGHHH!!!!! *repii tukkaa päästä* mun sijoitukset kärsii ku pitää tehdä duunii täs välis!!! *kuuma**kuuma**kuuma**kuuma**kuuma**kuuma*
[/q]
No shit!!! Mä menetin just hyvät rahat kun piti keskittyy duunintekoon.*piru*

Häääh*ding* Seuraaks jengi noin interaktiivisesti noita?

[q][Nuclear]:
Häääh*ding* Seuraaks jengi noin interaktiivisesti noita?
[/q]
HELL YEAH! Tai sii mä seuraan ainakin*blush* mut seuraan muutenkin niin menee vanhasta tottumuksesta*iloinen*

[q]Dorka:
---
elisak:...Tuli viel mieleen, et työkaverilla on ainoastaan yhtä osakesarjaa, jolloin riski on suuri...Yleensä suositellaan hajauttamista...eli noin 8 eri osakelajia ja eri sektoreiden yrityksiltä...
---

Kilpailuaika on lyhyt joten jos rupeaa hajauttamaan ja pelaamaan varman päälle niin tuskin tässä kilpailussa kovin korkealle sijoittuu... ite mä otin osakkeita vain pikavoittojen perässä - saas nyt sitten nähdä - kovalla riskillä
[/q]

Olet aivan oikeassa...Olis tarkotus tehdä tosta toisesta salkusta riskipitoisempi...Kaikki tai ei mitään*pahis*...ku nyt ehtis näilt asiakkailta..

Hop, hop...

Miut mukaan myös...kiitos

Nimimerkillä ravec ....laukun kasaaminen alkakoon.*hymy*

Oliskohan se kummiskin toi Jone.K , joka näkyy nimimerkkinä.....
Ota nyt tästä selvää...

[muokattu 17.9.2003 14:23]

[q]ravec:
Hop, hop...

Miut mukaan myös...kiitos

[/q]

Joo siis nyt on lisätty..

[muokattu 17.9.2003 14:27]

pakko tätäki koittaa!

http://nettis.kauppalehti.fi/nettisijoittaja/

Nyt alko kova kaupankäynti.. Onko muut tulossa mukaan tai mukana jo? Ratkastaan Klubituksen sijotuskuningas(/kuningatar)! Kaikki siis rekisteröitymään pian..

O