Kauppalehden sijoitusskaba..

Back to häröily O

Jeps I'm in!

Sit käyttäjänimiä tänne vaan julkiseks ni tehään Klubituksen oma lista, missä voidaan tarkkailla toisten sijotuksia..

Edit: Niin joo, mun nimimerkki on tosiaan dirtyface ja loin jo listan nimeltä klubitus. Eli jos ilmottelette niitä nimimerkkejänne tänne ni voin sit lisäillä siihen listaan. Jos siis mukaan on lähössä muitakin ku mä ja henkka*nauru*

[muokattu 16.9.2003 12:43]

Meikä on kans mukana! *piis*$$$*piis*

ämsee on MCEE

[muokattu 16.9.2003 12:44]

kallion eliitti ilmoittautuu.

Jep.
Mukana ollaan \o/

Mukana.

Myöskin in! Nimellä gothic98.*piis*

Yritetään*heiii*

Massatuho mukana.

Meitsi on messis... Omalla nim.merkillä!*iihhih*

digine nimellä...

Mukana ollaan..

[q]dirtyfacedkid:
Sit käyttäjänimiä tänne vaan julkiseks ni tehään Klubituksen oma lista, missä voidaan tarkkailla toisten sijotuksia..

Edit: Niin joo, mun nimimerkki on tosiaan dirtyface ja loin jo listan nimeltä klubitus. Eli jos ilmottelette niitä nimimerkkejänne tänne ni voin sit lisäillä siihen listaan. Jos siis mukaan on lähössä muitakin ku mä ja henkka*nauru*

[muokattu 16.9.2003 12:43]
[/q]

Tolla listalla ei ainakaan vielä näkynyt ketään?

Lisääpä mutkin, nimimerkki JZZ

[q]Tres:

Tolla listalla ei ainakaan vielä näkynyt ketään?
[/q]

Muistaakseni listat päivittyy vasta päivän loputtua. (Itseasiassa klo 10.00 aamulla).

Mukana ollaan omalla mahtisalkulla. Nimimerkkinä toimii VonPerez

hei nii joo nimim. TradingPlaces

[muokattu 16.9.2003 16:53]

[muokattu 17.9.2003 11:00]

Mukana...

[q]Tres:
Tolla listalla ei ainakaan vielä näkynyt ketään?
[/q]

Ei oo vielä tullut kenellekään sijotuksia, jos vasta tänään tuli kisaan mukaan. Sen takia listoillakaan ei näy ketään. Tuloslasku tapahtuu ilmeisesti vasta pörssin suljettua.. Nyt lisäsin listalle kuitenkin kaikki ne, jotka erikseen kertoivat nimimerkkinsä, poisluettuna JussiS ja POSER joiden kohdalla tuli ilmotus, et nimimerkkiä ei ole olemassa. Kokeilen huomenna vaikka uudestaan. Laitan sillon myös selvemmän listan niistä, jotka on listalle lisätty (tosin pitäishän sen näkyä sieltä sivuiltakin mut...) Lisää nimimerkkejä tulemaan niin lisäilen niitä sit.

edit: typo

[muokattu 16.9.2003 17:55]

http://nettis.kauppalehti.fi/nettisijoittaja/

Nyt alko kova kaupankäynti.. Onko muut tulossa mukaan tai mukana jo? Ratkastaan Klubituksen sijotuskuningas(/kuningatar)! Kaikki siis rekisteröitymään pian..

O