Pukeutuminen partyihin

Back to yleinen bilehöpinä O

Jee tämä poika pääsee stökikseen ostoksille.. jos siellä olis hiukan enemmän noita vaatekauppoja.. ja olis nii hyvässä kunossa et niitä jaksasi kiertää..

huh. musta kyllä tuntuu että mä jään hyttiin nukkumaan teiän kauppareissujen ajaks Tyly. harvemmin oon nimittäin siinä kunnossa ollu että minnekään keskustaan asti selviäisin. tiukkaa on yleensä tehnyt lähin mäkkikin

..mutta asiaan; joo. mä oon kans huomannu että on alkanu vaatekaapin sisältö ainakin jossian määrin muuttumaan. nykyään ostaessani vaatteita automaattisesti oikeastaan tsekkaan onko ne sopivia myös bilekäyttöön. aivan pelkkiä arkivaatteita ei siis tule edes enää osteltua.

..tänään kauppaan pakko päästä jotain kivaa ostamaan...

mä laitan tänään päälleni farkut ja t-paidan ja badkitty-hupparin.. :)

*hellokitty**hellokitty**hellokitty*

Olen kyllä huomannut että bilevaatteisiin uppoaa rahaa ihan kivasti kun joka bileisiin pitää aina jotain uutta ja kivaa keksiä
..mutta viimeksi vaan vähän uudistin vanhaa hametta kun rahat oli tosiaan ihan finaalissa...

Word Bella!




Enivei. Jotkut puhuu jopa sellasia että on mullakin ollu jotain ihmejuttuja päällä joskus. En myönnä.
Jos jotain tälläistä on joskus tapahtunut ,niin siitä on jo pitkä aika.

Eikä Helsingissä tota bilepukeutumista enään harrasteta juuri lainkaan, miesten hameita saa nykyään etsiä todenteolla.

Siis tottakai aktiiviklubbaajan vielä tunnistaa harmaasta massasta, mutta mitään
üübermageita juttuja ei juurikaan näe.

Nykyään nousee hymy kyllä suulle jos näkee jotain överivedätyksiä.
Esim. Eräissä "UG" pippaloissa oli tytöllä hirveä meno päällä ja tutti suussa!
Kyllä sitä vieläkin muistellaan... Raukka pieni vielä yritti ostaa yhdeltä kaverilta
jotain kiellettyjä substansseja. Ei tee samaa virhettä enään toiste.
Yksi hyvä vedätys on kanssa miesten karvahame.
Puhun nyt siis Helsingistä.
Turussa kuulemma vielä pukeudutaan.


Voitte kutsua mua dissaajaksi. Olen ylpeä siitä.


(off topic -warning)
Itse näen punaista kyllä joka kerta kun näen samassa nassussa aurinkolasit ja tikkarin. Aurinkolaseja ei pidetä siksi että näytetään cooleilta ja tikkaria imeskellään
ihan muilla tarkoituksilla kuin mihin ne on tarkoitettu.

Kuosaajat voi pysyä kaukana musta.

Suosittelen.


(muokattu 31.3.2002 11:09:58)

edellisessä viestistä pidän minä. Asiaa.*joo*

Siis pileet ovat(ainakin mulle) samaa kuin suuri juhla*joskus jopa enemmän*, suurin juhliin ja tapahtumiin ihmiset yleensä laittavat jotain hyvännäköistä/erikoista, niin miks ei voi laitta pileisinkin*joo*. MUTTA musiikki on se mikä vetää mennä ja pane teke niit vaateita*plur*. Ja olis tosi tylsä jos kaikki ilmestyivät pileisiin samanlaisina kuten kaikkialla muuallakin, pithän olla jotain vaihtelua se on aina niin kiva...
Mutta pitää sen rajan tuntea itse, ei siitä kukaan muu voi kertoa. Ja noille sallittamattomille juttuille pitää sanoa*eiei**dissaa*

(muokattu 3.4.2002 13:36:55)

Mun mielest o bueno pukeutua bileisiin,mut en viittis alkaa dissaa et joku pukeutuu täleen ja toleen...pukeutuminen kuvaa persoonaa!Mul on taas "allergia" (sallin mut en tykkää) goa-hippejen psy-paitoihin (batikki vai mitä ny olikaaan!)!But yeah...if I don´t like I don´t dress up like that!!<simppeliä!!


WHAT U DON´T LIKE DON´T LOOK,DON´T LET HATRED BLIND U!!!

PEAS IN 2002!!!!!

Quu pitää kyllä olla samaa mieltä. Hki pukeutuminen lakkasi jo vuosi sitten. puupi varmaan muistaa kun tästä joskus keskusteltiin. Turussa vielä jaksetaan pukeutua ylensä jollakin tavalla, mutta mutta kyllä se täälläkin on ollut viimeaikoina vähenemään päin.
harmillista sinäänsä...

ja se tuttityttö... niin.... sillä on ollut tutti bileissä jo parisen vuotta=). aina.

keepoon clubbin ya bastards ;)

Niin, onhan se piristävää nähdä porukkaa, jotka vielä jaksavat edes yrittää panostaa pileitten vuoksi...
Toisaalta usein se menee kovasti ylikin, mutta saahan siitäkin sitten hymyn huulilleen...
Itse olen alkanut suosimaan jotakin vilpoista ja tarpeeksi ilmavaa, turha on mielestäni tukahduttaa kehonsa johonkin kokovartalokortsuun ja yrittää sitten urheasti polkata samalla kun saa kaikin voimin taistella kuumuutta ja pyörtymistä vastaan...

*sydän* *sydän* *sydän*

Vahvasti olen sitä mieltä, että jos joku jaksaa säätää jotain special vaatteita bileisiin niin se on enemmän kuin OK...*super*
Kyllä kieltämättä vähän hymyilyttää miettiä esim. kaapeli pullollaan 501/flanellipaita porukkaa mättämässä vaikkapa KP:n settiä...*nauraa*
Huh, puistattaa pelkkä ajatuskin...*eiei*
Joten ihmiset, säätäkää vaatteita bileisiin ja olkaa erillaisia!!!!*joo*

Pakko vielä lisätä tuohon kuosi keskusteluun.... Mun mielestä ihminen pysyy ihmisenä vaikka syö silloin tällöin muutaman discopillerin... Mielipiteeni saattaa johtua siitä, että muutama HYVÄ ystäväni joskus popsii kyseisiä päihteitä... Mutta samoja ihmisiä ne on vieläkin ja kyllä se biletys näyttää onnistuvan ilmankin... Kuulemma bileet ja musiikki on taärkeintä, ne naksut on vaan pieni lisäbonus... MUTTA tämähän on vain minun mielipiteeni, kukin tampatkoon tyylillään!!! *ökkö*

(muokattu 23.5.2002 11:57:25)

Hmm.. kyllä mä joskus jaksan pukeutua jos on tiedossa kivat bileet

Nytkin on pää täynnä reikiä kun onniin kuumeisesti miettinyt asua Lauantaiksi kaapelille....*häh*
No katotaan mitä saan aikasex*ding*

Minunpa mielestä on niin että.....sopiva pukeutuminen on kunnianosoitus bileiden järjestäjiä kohtaan. Eilispäivänä törmäsin DejaVú-bileiden flaikkuun, jossa luki "Dresscode(- voluntary)"...Pitäs olla kunnolla sitte se code eikä mitään tyyliin.."jos nyt et halua erottua massasta, ja olla kinky, niin ei oo pakko..kultapienipai....äiti antaa pullaa.."
Pukeutuminen on hauskaa meininkiä, ja jotenkin pääsee fiilikseen.....
Kudetta päälle ja baanalle. Celegene---->minä ja kaveri----->musta ja valkoinen, perinteistä mutta toimii...*joo*

(muokattu 22.5.2002 19:53:43)

Mä _panostan_ myös näihin bileisiin, kävin tänään ostamassa uuden hihattoman mustan paidan.
No olen mä sentään silleen panostanu tähän että olen ostanut bile-housut, ja ne olikin niin kalliit että ei ole varaa oikeastaan ostaa muita. Ja toisaalta kyllä ne mulle kelpaa vieläkin vaikka samat on olleet käytössä kaikissa bileissä, on ne sen verran hienot.

Oho mä olen ruvennun spammamaan tännekkin, jo 3 viesti.

Selvä

[muokattu 26.9.2003 17:03]

Mä en tiiä viel yhtään....*nyyh*

Sellanen hopee läpinkyvä mekko tsydeemi kai ja jotain alle..

no,eka mielipide tohon keskustellun,eli:

mä oon käyny 2½ vuotta bileissä ...eka vuos meni et pistin bileisiin kaupasta ostetut vaatteet jne...sit joskus sundissentialin aikaan päätin et ei helvetti,pakko rupee ompelee ku kaupoista ei löydy mitään ja jos löytyy ni ne maksaa joku 200000000000liiraa..

sen jälkeen oon aina tehny kuteita,varsinkin suurempiin bileisiin..musta on ihanaa mennä bileisiin missä on ihmisiä jotka on jaksanu panostaa niihin eikä oo tullu the hanson brothersien näkösinä sinne.

oon joskus keskustellut asiasta myös kaverin kaa ja oltiin sitä mieltä et sehän ois aivan loistavaa jos kaikki jaksais panostaa!mut ku on hansoneitakin..

viime aikoina yritän koko ajan keksiä jotain karvatussujen tilalle...mä en enää kestä nähä karvaa,sitä on joka puolella,,,no mut omapahan on karvaaddiktien asia..

ja sitten huomisiin bileisiin.Mä päätin tän viikon maanantaina et meen sinne ja sit just löyty sopivasti sellanen kangas josta mun alunperin piti tehdä housut...sellanen valkonen..

mun mielest ne kuteet on nyt valmiina iha levottoman siistit ja venaan vaan huomista et pääsen pistää päälle!
että valkoisena tuun...
mutta eiköhän täs oo nyt jo tarpeeks textii...mä meen syömään..ciao
*ökkö*

mulla ei oo rahaa pukeutuu kun kaikki ylimääränen menee musiikkiin ja niihin pääsylippuihin..mutta musta on vaa kiva katella jengii jotka jaksaa panostaa bilekuteisiin

Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.

Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne

O