Pukeutuminen partyihin

Back to yleinen bilehöpinä O

Kyllä oli taas kaapelilla levottoman hienoja vaatteita...
Itsekin oli pitkästä aikaa vähän panostanut ja säätänyt kasaan mustasta harsosta paidan jossa oli selässä vähän siipiä muistuttavat pvc palat ja edessä oli pvc nauha mikä jatkui hameessa alas asti... Ja tietysti ranteissa piiitkiä piikkejä...*hih*

jesh...onhan se hienoo kun on siistit kuteet...ei ookiwaa menn aina samois vetimis bileistä toisiin. Itse pidän vaatteiden tekemisestä, joten tottahan niitä tulee sitten käytettykin*nauru* yleensä pukeutuminen menee fiiliksen mukaan ja tietysti tulee mietittyä et millaset pippalot on kyseessä. Mut kuitenkin on hienoo et ihmiset uskaltaa olla erilaisia!!!

Jatketaan samaan tahtiin =)
-wolf-*ökkö*

Se tutin natustelu viittaa vahvasti nipsuihin..."e-babies" =)

jotenkin vähän tuntuu että bilepukeutuminen junnaa paikallaan. mulla itelläni oli ne karvat joku kolme vuotta sitten ja silloinkaan niitä ei musta oikeen kellään enää ollut, mutta siis jos niitä on VIELÄ jollain nii huhuu. en mä piikkipantojakaan enää pitäis, ainakaan sen jälkeen kun niitä alettiin H&Mllä myydä. että vähän uudistusta kehiin brothers and sisters. ...tykkään dissaa :-D

portishead:[q]tästä "massasta erottumisesta" enemmän tai vähemmän..mä en oikeen ymmärrä niitä, jotka yrittävät väenvängällä erottua muista, olemalla 100% itsensä, erottuu kyllä kaikista parhaiten joukosta..mun mielipide..*piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**sydän*[/q]


hei jee, allekirjotan tän:)

Sillon ku joskus aloin käymään kemuissa, oli se juttu musiikki+vaatteet.. se koko yhdistelmä kiehto.. mutta jäljelle on jääny musiikki.. ja ihmiset:)) kaikkeen kyllästyy, ja nykyään viihdyn eniten farkuissa. Johtuu ehkä myös rahasta ja saamattomuudesta osittain;) Olis tosiaanki tylsää jos kaikki pukeutuis samalla tavalla ja yhtä normisti ku mä... ei tuntuis bileet bileiltä;)

Joillekkin se on vaan se juttu, näyttää makeelta ja panostaa, mikä on hienoa*plur*

On kyllä olemassa nää tyypit: " heiiii tos on joku farkkuääliö, mis on kiksukarvat?? turistiiiiiiiii.." ja "v***u mitä kiksuteinejä, hohhoijaa..." En tykkää*uuh*

Mutta toisaalta kaiken tän ulkopuolelle voi jättäytyä kun jättää kaikki arvostelevat ihmiset ja kommentit omaan arvoonsa. on vaan oma ittensä ja antaa muiden olla:) mut nää te varmaan kaikki tiesitte ja silleeee*purr*

[muokattu 13.7.2002 17:19]

..totta on ettei bilepukeutuminen ole enää aikoihin oikein eteenpäin mennyt, mikä on kyllä sinänsä harmi. mutta Onneksi aina toisinaan sentään näkee ihmisillä jotain omaperäsitä ja itsekin koitan (aina kun vain suinkin jaksan..) panostaa tuohon pukeutumispuoleenkin kehittelemällä jotain sellaista jota en ole vielä kovin monella nähnyt aiemmin

..yksi juttu jonka olen kyllä huomannut yleistyvän on ollut oo kankaiset (usein samettiset,tms) säärystimet ja käsiviriteltä (jotka siis ennen tehtiin kiksukarvoista)... ehkä tästä tulossa uusi muoti-ilmiö(?)?

*ökkö*

Musa on ehdottomasti tärkein juttu bileissä,mutta kyllä yks neljäsosa koko mun bileisiin lähtöprosessissa (joka tosiaan on prosessi) on just laittautuminen ja uusien vaatteiden suunnitteleminen hubailua varten.

Siitä itsessään jo tulee tosi hyvä fiilis jos itsella ja muilla on makeita kledjuja päällä. Toki jos viihtyy farkuissa já tavallisessa paidassa parhaiten,niin silloin ne pitääkin laittaa päöälle. Itse ainaki nautin katseista joita saa kun on kunnolla panostanu ulkonäköönsä.*plur*

Itselleni vaatteet ovat osa elämäntapaani. Käyn bileissä, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta usein panostan vaatetukseen. Jo vaatteiden suunnitteleminen ja sitten niiden toteuttaminen on mahtavaa!



Pukeudun bileisiin "outoihin" kledjuihin siksi, että haluan erottua, toisin kuin arkena. Bileet ovat juhlaa ja joka päiväisestä elämästä irroittautumista ja pukeutuminen joksikin aivan muuksi mikä olen arkena helpottaa irroittautumista tavallisesta. Saatan ihmisten mielestä näyttää omituiselta tai koomiselta tai avaruusörkiltä, aivan sama. Pääasia on että tuntuu hyvältä ja saa toteuttaa itseään toivomallaan tavalla.



Kun pukeudun hyvin tai mielikuvituksellisesti, tunnen kunnioittavani sitä musiikkia mitä sinne menen kuuntelemaan. Se on minun tapani osoittaa elämäntapani ja rakkauteni kohde.



Mitä tahansa bilekansalla onkaan päällään eikö silti hyvä olo ja hauskan pito ole kuitenkin kaikkein tärkeintä? Ja se, että teemme sen kaikki yhdessä? Kun pääsee bileissä kunnolla käyntiin on aivan sama missä kuteissa siellä heiluu. Kun tulee osaksi sitä mahtavaa biittiä on aivan sama onko päällä henkan ja maukan rätti vai jokin omatekoinen muoviväsäys.



Uskon edelleen teknon alkuperäiseen sanomaan, vaikka kaikki kaupallisuus sitä hämärtääkin. Meillä on uusi nousu edessämme, eikä siinä vaatteet paljoa paina.

Huh, menipä hienoksi, mutta menkööt! Ei sille voi mitään kun puhuu siitä mistä eniten pitää.


*sydän* *sydän* *sydän*

Ensiksi: Minkä sortin bileet on kermassa tänään(UG)? Onko jotain pukeutumiskoodia? Olen itse enemmän housen kuuntelija. Kannattaako minun mennä kokeilemaan teknoa, Dimitri ym. Miten teknot yleensä pukeutuvat. Löytyykö kermasta söpöjä sinkkunaisia?
Ja olen intohimoinen klubbaaja,20v.

Tottkai pukeutuminen ja laittautuminen on osa bileitä ja yleensäkkin elämää! Siis tottaki jokainen saa itse päätää miten laittautuu, mutta mä ainakin nautin suunnattomasti, kun saa väsäillä ja näprätä ja suunnitella kuteita ja muuta kamaa bileisiin...Tottakai se musa ja frendit on 1.sijalla, mutta ei mulle ainakaan tule edes samaa fiilaria, jos ei laita mitään ;) ja tietty aina aiheen mukaan :D

Onhan siellä tietty niitäkin jotka ovat laittautuneet ja vaan pousaa jossain pöydässä..Se<on sitten taas asia erikseen..Kyllä sitä bileissä pitää bilettää ;)

Olet Pengo kyllä jossain määrin oikeilla linjoilla - munkin mielestä...

pukeutusmishässäkkä on ehkä mennyt jo jonkun verran ylikin. itse kun vaatteita ompelen en koe ampuvani yli. olen jopa joitakin bilevaatteitani ihan basic baarissa käyttänyt ja saanut erittäin positiivisen vastaanoton *heiii**joo*

...usein bileissä näkee (siis puhun nyt keskisuurista bileistä, joita järkätään esim. vanhalla/ gloriassa) pari ihmistä jotka ovat Tosissaan Panostaneet pukeutumiseen. Vaikka asut ovatkin hienoja niin ei välttämättä tilanteeseen sopivia - toisinsanoen yliampuvia.

...mutta out...

bileisiin pukeutumista on ollut about aina mutta varsinaiseksi trendiksi omien vaatteiden duunailu tuli joskus bout 2001 alkuvaiheilla

Ihmiset hei.... Kertokaa ihmeessä helsingin parhaat kaupat mistä saa kunnon vaatteita... Ruotsissa on yks aivan ihana kauppa (lliike tai joku sellanen) josta kyllä löyty kaikkee kivaa ja mukavaa.... harmi kun silloin ei ollu rahaa ostaa....

panostaminen on kyl tosi ihanaa...fiilixet nousee ja muutenkin just niitten suunnittelu ja väsäily(lukuun ottamatta kiukkua neula sormes/jotai vastaavaa) :) itelläni on niin yleensä käynny et jos on jotai isompaa bile tapahtumaa niin sillo tulee panostettuu enemmän kuin johonki pienenpään.muuten tykkään pukeutuu ei ehkä massasta erottuvasti mut siististi ja vähä erikoisesti...ei ihan kadulla tai kauppaan mentäessä vaatteissa kuitenkaan mut arvostan ja ihailen"heitä"ketkä panostaa todella paljon *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

Pukeuminen on kyllä mielestäni ihan asiallista! Opiskelijana on välillä vaan hiukan hankalaa panostaa jatkuvaan puvuston vaihtamiseen...

Ja onhan se kuitenkin niinkin ettei vaatteilla&muilla rihkamoilla bileitä tehdä vaan hyvällä mielellä ja positiivisella suuntatumisella (näin annan itselleni anteeksi ne pari kertaa jolloin olen suoraan töistä ja ilman meikkejäkin rynnännyt bileisiin...)!

No joo... Mulla oli koneistossa lievästi liioiteltu asustus mutta so what? Siis ei siinä ole mitään PAHAA että tulee normaaleissa vaatteissa bileisiin mutta mielestäni olisi HYVÄ jos pystyisi jättämään pois arkivaatteet. Myöskin yliampuvuus on suhteellista... Mielestäni tässä kulttuurissa pitäisi viimeiseksi ruveta rajoittamaan ja kahlitsemaan miten pukeutua. Se olisi lopun alkua... Toki on joitain juttuja joita voisi karsia esim. helposti irtoavat ihomaalit ja kova tungos ei oikein sovi. Samoin itse huomasin koneistossa että viittani oli liian pitkä ja tuotti ongelmia, lähinnä kyllä minulle itselleni mutta kyllä siihen pari kaatui. Kun on järki päässä ettei aiheuta muille ongelmia voi minun puolesta tulla vaikka säkki päällä ja muoviämpärit nilkoissa!

..nimenomaan juuri tollaset liian pitkät viitat/ liian isot siivet/ tms. ovat usein riesaksi niin itselle kuin muillekin..

...toivottavasti ihmiset ymmärtäisivät niistä luopua pikkuhiljaa. ainakin bileissä joissa on niin iso tungos ettei vahinkoja voi välttää..

arikoo:[q]No joo... Mulla oli koneistossa lievästi liioiteltu asustus mutta so what? Siis ei siinä ole mitään PAHAA että tulee normaaleissa vaatteissa bileisiin mutta mielestäni olisi HYVÄ jos pystyisi jättämään pois arkivaatteet. Myöskin yliampuvuus on suhteellista... Mielestäni tässä kulttuurissa pitäisi viimeiseksi ruveta rajoittamaan ja kahlitsemaan miten pukeutua. Se olisi lopun alkua... Toki on joitain juttuja joita voisi karsia esim. helposti irtoavat ihomaalit ja kova tungos ei oikein sovi. Samoin itse huomasin koneistossa että viittani oli liian pitkä ja tuotti ongelmia, lähinnä kyllä minulle itselleni mutta kyllä siihen pari kaatui. Kun on järki päässä ettei aiheuta muille ongelmia voi minun puolesta tulla vaikka säkki päällä ja muoviämpärit nilkoissa! [/q]En usko että hirveen moni ihminen ketä on käynyt bileissä 20-> kertaa enää arkivaatteita siellä pitääkään... Pitää muistaa että siellä on niitä ketkä on käynyt vaan vilasee muutaman kerran eikä uskalla/tiedä miten pukeutuisi. Mä en hirveesti käy bileissä enää, enkä oikein tiedä nykyisin et mitä laittas päälle. Aina hillitty aika arkinen varustus, mut kumminkin vähän eri väriä kun norm ja kireempää... muoti muuttuu kumminkin aika nopeesti. (Mielestäni)

Morpheus:[q]En usko että hirveen moni ihminen ketä on käynyt bileissä 20-> kertaa enää arkivaatteita siellä pitääkään...
[/q]

noh, toi nyt ei taas IMO pidä yhtään paikkaansa ..

jos tolle linjalle lähdetään, väittäisin että yli 100bileissä käyneet taas viihtyvät arkivaatteissa


[muokattu 6.8.2002 13:29]

Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.

Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne

O