Pukeutuminen partyihin

Back to yleinen bilehöpinä O

skasi; joskus vuonna nakki ja kivi kun uskaltauduin ekoihin bileisiini niin olin ottanut varaslähdön ja tsekkaillu bilekuvia kohtuullisen paljon jotta tiesin vähän miten kannattaa pukeutua ja miten ei (jos näin nyt voi sanoa)..
ehkä ensimmäisellä kerralla kannattaa pukeutua vähän hillitymmin jos haluaa pelata varman päälle?
musta on aina tyylikästä.

hmm.. topi oli kyl hyvä syy.. frendit... kannatan tuota myös...

-Cosminen olio tuolta kaukaa,nepalista?-Kukas sen päättää mikä on tyylikästä ja mikä ei??*nauraa*

Siis joo mä ainakin välillä' panostan ihan sikana bileisiin ja toisinaan en ees jaksa miettii, pitää kattoo vähän minne on menossa.. siis onx siellä bileissä yleensäkin jengillä päälä sentää jotai.. Ku ärsyttävintä mitä mä tiedän ku tuntee ittensä sillee katselöuidenkohteeksi...

Kiitosta vaan kaikista kommenteista! Toivottavasti se siivet selässä-trendi alkaa kuitenkin olla jo ohi, meinaan on parisen kertaa ollu silmät vaarassa...prkl!

..eiköhän se ole se yleinen trendi joka määrittelee mikä on tyylikästä ja mikä ei? kuitenkin klubbaus on aika trendi laji, vaikka harva sitä sillä tavalla ajattelee

Niih.. mun mielestä on kiva kehitellä hauskoja vaatteita bileisiin, ja kuten aiemmin oli puhetta niin hameenhan tekasee hetkessä. Itsetehdyt vaatteet tulee yleensä huomattavasti halvemmaksi, eikä sitten ainakaan ole muilla samanlaisia. Tosin joku aika sitten kyllä vähän törsäsin ja ostin (täälläkin mainostetut) Kesy-housut... (hienot!!*iloinen* ) Mutta tietenkään vaatteet ei ole se syy miksi bileisiin mennään.

Jenni; mitä kautta sä noi kesyn housut ostit? itsekin olen tuumaillut niiden olevan kohtuu hienot

..riippuu kyllä hyvin pitkälle kankaasta kuinka paljon releet tulee maksamaan. esim. juuri pitkä karva on ihan törkykallista *hngh*

..mutta juuri noita hienoja kahinahameita saa kyllä halvallakin ommeltua. metri maksaa ehkä 5 eikä sitä oikeastaan enempää tarvitsekaan. lisäksi vaan kuminauha/ vetoketju, tms. ja se on siinä

siinä olisi kyllä muuten yritysideaa jos joku ymmärtäisi alkaa tekemään kohtuu hinnoilla hienoja bilevaatteita laidasta laitaan. tosin eri asia olisiko kannattaisiko se.. onhan se nähty jo parin liikkeen kohdalla että välttämättä ei...*heiii*

Niin, Kesy-housut ostin Not So In To It-kaupasta Isorobalta (sisäpihalla).. Siellä on muutenkin kivoja vaatteita ja oheis-sälää, kannattaa käydä (pitää nyt mainostaa kun on kaverin kauppa..) Ja tietääkseni se on ainoo paikka mistä saa Kesy-vaatteita..

Jenni, löytyyks tuolt miehillekki vaattehia?

Mutta mitä mieltä olette, mistä löytyy Suomen parhaat bile-vaate putiikit? Ei kuitenkaan mitään Cyber Dog-kamaa, yhtään sitä väheksymättä.*hymy*

PatiS; kyllä sieltä löytyy Kaikkea löytyy.. On vaan ehkä vähän kalliita, mutta... Kannattaa ainakin käydä kattomassa.

eihän kukaan voi todellakaan päättää et minkälainen on tyylikästä... pitää itse päättää että mist tykkää ja sit tekee sen mukaan...

...ja jälleen on sitten käyty ostamassa kankaat ja muut sälät seuraavia bileitä (=plutoa) varten
..vaikka äippä sanoikin kankaan nähtyään; "eihän toi mitään kangasta edes ole"
joo. nyt sitten vaan releitä ompelemaan

ainiin. reppuklipsut on muuten törkykalliita. kannattaa käyttää niitä harkiten. itse en sitä edes tajunnut ennenku kuulin laskun kokonaissumman

hmm cosmi mitä sinä siellä ompelet? lentokoneen? *nauru**nauraa*

eikun helikopterin ;D
öö. punasen lateksi hameen ja samaa kangasta olevan topin. täynnä iiiihanii reppuklipsui

heh.. elikkäs myö tullaa näkemään sellanen punaseen lateksiin pukeutunut tyttönen joka kääntää katseita... sano jos olen väärässä?

cosmi, muista värjätä hiuksetkin punaisiksi

[ei mitää sittenkään]*piis*

(muokattu 19.3.2002 13:28:41)

Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.

Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne

O