Pukeutuminen partyihin

Back to yleinen bilehöpinä O

täytyy sanoa, että on aikalailla yksilöllistä... itse en ole mitenkään kummalisesti pukeutunut, koska kaveri ei ole vielä kerennyt ekemään hametta ja paitaa mutta kyll sekin muuttuu... en mene myöskään ikinä bileisiin esittelemään uusia hienoja vaatteita vaan menen kuuntelemaan musiikkia... ei se ole todellakaan kivaa olla missään kuumissa nahkavaatteissa bileissä koska hiki alkaa virtaamaan ja mihin se pääsee iholta kun esim. nahka ei hengitä mitenkään... tykkään itse hieman rennommista ja kevyistä materiaaleista...

Joo no voisko sanoo tähän, et kyl se musiikki on se tärkein. Mut of course tulee vähän katottua mitä laittaa päälle, mut ei oo tullu harrastettua kaiken maailman härdellejä sielä sun täällä. Eikä mun mielestä tarvi niitä olla, että pääsee bileisiin, joskin olonsa voi tuntea ulkopuoliseksi.. Jokainen talllaa tyylillään. Pointsit niille jotka jaksaa ja on rahaa kehittää aina jotain uutta bileisiin.
Missä menee mauttomuuden raja? *täh*

Musiikki on tärkeintä.Mut onhan se siistii kattoo näitä ketkä on nähny vaivaa kuteisiin (tavallaan eläytyy musiikkiin??),siis tietenkin niitä mitkä ei ammu yli *cool*

musa rules.......mutta yhdyn mixedin kommenttiin ja on myös hieno katsella ihan extreme vaatetuksia..........

mä meen ainakin bileisiin näyttelee mun uusimpii vaatteita,
ja tottakai mä arvostelen ihmiset sen mukaan mitä ne laittaa päälle.
lähteeks porukka bileisiin kuuntelee jotain musaa, sehän on vaan
siel sitä varten et voi tanssii tyylikkäästi ja tulla nähdyksi uusissa
vaatteissa...
siis häh?

mutta siis kun tanssii niin kukas sinua katsoo kun kaikki nauttii musiikista? vaatteita katsellaan eteisessä sekä baarissa. Kesävaatteet käy hyvin etenkin kun ilmastointi on tukossa :) Niin niitä karvaisia otuksia todellakin haluaa koskettaa ja silittää

heh.. ne karvaotukset on kyllä aika kwell..
Mutta itse kyllä olen myös sitä mieltä että liiallinen härdellien
päälle vetäminen ei sovi kaikkii _normaaleihin_ bileisiin..
On sitten toinen juttu kun on jotain teemailtoja, siellä sitten
puolestaan ne noilla on ns. _tavalliset_ vaatteet näyttävät
hieman orvoilta..
.eli kuten aina, pukeudutaan tilanteen mukaan..

No se musiikkihan se pääasia on ja sellaset vaatteet mitkä on sopivan rennot sekä ei oo liian kuumat (bilettäessä tulee yllättävän hiki!!!)
Mut kyllä must on kiva suunnitella ja ommella kaikkii pilekuteita

..mä ainakin RAKASTAN tehdä joka bileisiin uudet releet. tosin klubeille kuten everiin en jaksa enkä edes kehtaa panostaa. mutta kyllä mun mielestä hyvien bileiden asuun käyttää mielellään niin aikaa kuin rahaakin.

..mitä kumiin, muoviin, etc. tulee niin sellaiset asut on mielestäni mega hienoja, jos ne vaan on tehty hyvällä maulla, mutta kieltämättä todella kuumia.
..siksipä näettekin sitten plutossa minkälaisen kompromissin keksin


...HIENOT VAATTEET ON IN!

Arvostan tätä musikkia niin paljon,että haluan sen paljastuvan joka ikisessä elementissä ja jos jollain on jotain sitä vastaan niin mieelestäni hän ei tieedä mistä näissä bileissä on kyse.Kuunelka musikkia myös koko keholla ja hengellänne,eikä vain korvillanne niin varmasti käsitys laajenee.*hymy*

Eiköhän tuo (viimeinen lause) ole itsestään selvyys. *hih**vink*

(muokattu 13.3.2002 8:03:13)

kyl tänne tulee asiaa... onhan se kyl totta et on kiva mennä esitteleemään vaivalla tehtyä vaatetta ja sitte nauttia kehuista mitä vaatteesta saa..=) itse olen suunnitteluut tässä jo hametrta mutta saa nyt nähä et koska se valmistuu...

Nimen omaan,kuhan vielä osais tehä jotain kledjuja

mixed, nyt suunnitellaan sullekin jokupäivä joku kiva bileasu...
Mut sulle kyllä sopii hame ja ne karvat ihan loistavasti *vink**plur*

no joku bilehame on elämääkin yksinkertaisempi tehdä. voin sanoa ihan rehellisesti. sillä en itsekään ole todellakaan mikään mestariompelija - teen siis aina vaatteet sen perusteella että ne on helppo tehdä muttei välttämättä näytä siltä *vink**nauru*

..niin. vielä tosta hameesta. sellasenhan tekee 10ssä minuutissa. leikkaa vaan kaksi kappaletta ja ompelee ne yhteen. laskokset taakse ja kuminauhan pujotus. se on siinä (nim "muutaman hameen tällä keinolla tehnyt";)

...ja kautta aikojenhan homma on mennyt niin että ihmiset haluavat erottua massasta, toiset enemmän, toiset vähemmän. ehkäpä juuri siksi ihmiset jaksavatkin panostaa bilevaatteisiin, sillä tietävät saavansa ansaittua huomiota jos tulos on onnistunut?

..eikä tavallisessa arkielämässä, tai muuten vaan baarireissulla kuitenkaan kehtaisi vetää mitään "erikoisia" releitä niskaan tai saisi hullun leiman. välillä on kiva päästää mielikuvitus lentoon ja pukea päällensä jotain omituista tai muuten vaan hienoa

ei siinä oo välttämättä se että pääsee leveilee uusilla toivottavasti muidenkin mielestä hienoilla vaatteilla, vaan varsin usein vaatteet vaikuttaa omaan mielialaan erittäin paljon. ainakin itsellä jos on jotkut tyhmät vaatteet tai joku on pahasti ristiriidassa, on olo myös vaivaantunu ja jotenki ärsyyntyny. vaikka tietäis ettei kukaan kiinnitä huomiota siihen tai mitään, mutta se on se itse.
eikä toi koske vain pileitä, missä joskus on kiva olla 'osa decoa', vaan myös ihan arkeakin.. nyt en oo ostanu edellisen pitkän reissun jälkeen juuri sukkia kummempaa ja alkaa olee erittäin kyllästyny ja tylsiintyny tunne aina kun on jotain rihman kiertämää yllä. tahtoo uusia vaatteita! :)

Tässä on nyt puhuttu et mitä kannattaa laittaa päälle ja mikä näyttää hienolta..*nauraa* Mut mitäs ei missään nimessä kannata laittaa.. "väkivalta verkkarit" ois aika kova veto..*iloinen*.. Mut jos minä, joka en ole kunnon klubilla koskaan käynytkään.. MIkä nyt sellainen sitten onkin. Niin, tuun sinne ni mitä mä en laita päälle?? *täh* No ei nyt mitään sellaista itsestäänselvyyttä kannata sanoa, kyllä nyt joku roti kuitenkin mullakin on.. Mutta tommosia ei missään nimessä, jota nyt jossain tavallisessa baarissaki voi käyttää. Tämä nyt menee jo aika mielenkiintoisen sekavaksi tämä mun teksti, mut ymmärtänette idean...*vink*

Mulle pukeutuminen on osa juhlaa...

Bileisiin valmistautuminen alkaa usein jo maanantaina joko bilevaatteiden ompelulla tai pesulla... silitystä tms... ja kamojen kasaamista koko viikko!
mutta mä nautin siitä ja niin saa ajan kulumaan :)

kyllähän se joskus syö päätä oikein olan takaa jos ompelu tökkii tai sitten ei ole varoja uusiin kuteisiin.. sitten vain raksataan vanhoja..

tärkeintä tosin on musiikki ja hyvät ystävät, mutta....
kyllä ne kuteet luo siihen sen oman lisä hohtonsa

you!

Harmittaa vaan ettei ihmiset tällä hetkel keksi oikein mitään uutta.. kaikki on vähän niinku ollu jo esillä... voi olla ettei kyl itekään keksi mitään uutta ja täytyy vaan tyytyä siihen vanhaan tyyliin...=)

Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.

Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne

O