SINKKU[LUUKKU]BILEET
[q]LostM:
Teitä o jo niin paljo liikenteessä et mä jäisin joka tapauksessa nurkkaan tutkimaan lasin pohjaan.. se olis jo aika säälittävää tässä porukassa..*uuh*
[/q]
Ja mun vippi ei muka oo säälittävä...hiih ..*pörinää vain* <3
Siis ilmoittautukaa vaan kaikki tänne niin järkätään jotain isompaa toiste -
tai jos joku muu järkkää vaihtoehtoiset bileet samaan aikaan että kaikki pääsee sinkkubileisiin ens viikolla
Mä olen jo melkein päättänyt että pidän omat bileet omassa kämpässä. Tai no, kyllä Dorkankin kämppä ehkä kelpaa, jos se antaa mun valita ne vieraat jotka otetaan, jos kaikki ei mahdu
Miettii vielä ...
[q]Avernian:
Sauna kuulostaa kyllä aika hyvältä idealta
[/q]
minä, sinä, syder, pullo brenkkuu ja vihta? eiks siin ois tiimi, ketään nainen ei voi vastustaa sitä
[q]hallucinogen:
---
Avernian:
Sauna kuulostaa kyllä aika hyvältä idealta
---
minä, sinä, syder, pullo brenkkuu ja vihta? eiks siin ois tiimi, ketään nainen ei voi vastustaa sitä
[/q]
*vastustaa*
mä tuun pykälään, jos huolitte, hihii
[q]lumen:
mä tuun pykälään, jos huolitte, hihii
[/q]
Kyllä sut nyt ainaskin huolitaan, ole huoleti
Harmi kun en asu sielläpäin
[q]kuu:
[/q]
No jos olet Hallmarkiin menossa niin kyllä sen jälkeen yksi tyttönen mahtuu yökyläänkin. Tai voihan sieltä bileistä löytyä muitakin ottajia
[q]-x-:
---
kuu:
---
No jos olet Hallmarkiin menossa niin kyllä sen jälkeen yksi tyttönen mahtuu yökyläänkin. Tai voihan sieltä bileistä löytyä muitakin ottajia
[Jaaahas.. paritus alkaa jo
Enpä taida olla sinne menossa Mutta heti kun järkkäätte jotain uudestaan, niin olen siellä jonkun yövieraana
Jepulis
Vaikka saathan sinä nyt muuallekin mennä ja tulla sitten taas kylään
[muokattu 11.8.2003 22:29]
[q]-x-:
Siis ilmoittautukaa vaan kaikki tänne niin järkätään jotain isompaa toiste -
tai jos joku muu järkkää vaihtoehtoiset bileet samaan aikaan että kaikki pääsee sinkkubileisiin ens viikolla
[/q]
Voisi joskus pitää ihan kunnon bileet jossain mestoilla jonne pääsee vain sinkkuluukun jäsenet
Toki pidetään
Mutta siis nyt 23.8. Hallmark etkoilua jonkun kämpillä, ja katsotaan montako sinkkua ilmaantuu / mahtuu paikalle
[q]LostM:
Teitä o jo niin paljo liikenteessä et mä jäisin joka tapauksessa nurkkaan tutkimaan lasin pohjaan.. se olis jo aika säälittävää tässä porukassa..*uuh*
[/q]
Kattellahan montako urosta vielä otetaan
edit: tässä porukassa kaikki on yhtä säälittäviä
[muokattu 11.8.2003 23:04]
[q]-x-:
Toki pidetään
Mutta siis nyt 23.8. Hallmark etkoilua jonkun kämpillä, ja katsotaan montako sinkkua ilmaantuu / mahtuu paikalle
[/q]
Toivottavasti eivät ole ainoat järjestettävät..itse en vain pääse tulemaan
yks säälittävä lisää ois ehkä raahamassa takapuolensa...
------------------------------
Nyt alkaa olla aikas täyttä ... mutta yrittää saa toki vielä =)
Kutsuja jaellaan ja vippejä vielä hihassa
-------------------------------
[muokattu 12.8.2003 01:22]
x, laskitko jo mut mukaan?
Siis kaikki ei kuitenkaan mahdu mukaan, ainakin jos halutaan vähänkään tasainen sukupuolijakauma
Kuten sanottua niin kutsutuille ilmoitetaan asiasta (kertoo sitten täällä koska, mutta piakkoin kuitenkin)
Ja toivottavaa olisi, että kutsutut myös saapuvat paikalle tai syntyy taas epätasaista jakaumaa puoleen tai toiseen. (haittaa menoa, jos harrastamme suunnittelemiani seuraleikkejä )
Ja niille jotka eivät nyt pääse mukaan pyritään järjestämään korvaava tapahtuma, tai kuten mainittua joku SINKKULUUKUN oma biletyskeikka
Ja kutsumisen perusteet eivät siis ole mitenkään reilut tällä kertaa:
tekijöitä ovat mm. sukupuoli, mahdollinen kaveruussuhde (ja sen laatu *vink*) allekirjoittaneen kanssa, innokkuus mukaan tulemiseen, ulkonäkö *nauru*, valmius käyttäytyä ihmisiksi ja vielä jotain muita tekijöitä, joita ei osaa pukea sanoiksi =)
Jos olen jollekin henk. koht. privana tai muuten luvannut niin toki en syö sanaani