SINKKU[LUUKKU]BILEET
[q]Avernian:
Kuinka aikaisin tarvisi tulla jos käyn vain hakemassa hedelmäpuristimen?
[/q]
Se puristin luvattiin vain ensimmäiselle naiselle
Paikalle saa saapua silloin kun haluaa ... kertoo myöhemmin suosituksen.
Hallmark kuitenkin vuorossa, eli sinne voimme siirtyä ajoisssa, ainakin jos tulee tungosta
mun kämppä on 48.5m2 joten tuskin sekään auttaa asiaa
[q]-x-:
jeps, tervetuloa mukaan vaan
hmmm. .. pitäisköhän kohta alkaa rajoittamaan osallistujamäärää
Vai onko ehdotuksia kookkaammaksi juhlapaikaksi?
Meikäläisen 42 neliön kämpän kapasiteettia ei ole vielä testattu ääriolosuhteissa
[/q]Hyvin yksinkertainen kaava tohonkin keksitty: Neliöiden määrä kerrottuna kahdella on ihmisten määrä.
ai jooh, muistin just, että sähän olet Kånalan residentti *ding*. eli jotenkin pitäis teillekin päästä täältä jumalan seläntakaa
[q]Dorka:
mun kämppä on 48.5m2 joten tuskin sekään auttaa asiaa
[/q]
Montako sinne on mahtunut?
*yrittää arvioida määrää ilman kokemusta ... johtaa vaikeuksiin*
[q]Angelus:
ai jooh, muistin just, että sähän olet Kånalan residentti *ding*. eli jotenkin pitäis teillekin päästä täältä jumalan seläntakaa
[/q]
Joo tarkempia ohjeita luvassa kunhan osallistujat saatu selville.
Tosiaan Konalassa asun ja sinne pääsee busseilla Kampista ja muualtakin.
Mä kans kattelin että alkaa tulla kohta ahdasta..*igor*
Joku rafla tietty...mut on vähän tunnelman latistaja?*täh*
Mulla on kämppä kans saman kokonen kun sulla ja mun asuntoon on tungettu joskus 15 ihmistä Eli voihan sitä kokeilla.Ja jos pelkäät että talo repeää,antaudun vapaaehtoiseksi kakkos tilan antajaksi
Mutta siis ilmoittautumis/saapumisjärjestyksessä niin paljon otetaan kuin mahtuu. Ja on parveke kanssa! (paitsi jos sataa ...)
[q]Mutta siis ilmoittautumis/saapumisjärjestyksessä niin paljon otetaan kuin mahtuu. Ja on parveke kanssa! (paitsi jos sataa ...) [/q]
Joo no voin vaikka hankkia sadetakin Jesh.
[q]Se puristin luvattiin vain ensimmäiselle naiselle [/q]
ELI MULLE*piru* Growl..pysy kaukana mun hedelmäpuristimesta*hih**vink*
[q]-x-:Montako sinne on mahtunut?
*yrittää arvioida määrää ilman kokemusta ... johtaa vaikeuksiin* *nauru*[/q]
Meitä on ollu täällä yli 30 mut onhan mulla vielä parveke ja se oli silloin, kuin täällä ei ollu mitään kalusteita
Mulla ei ole parvekkeella kattoa, eli toivotaan ettei sada.
Ja kalusteita on aika niukasti ja niistäkin voi hankkiutua eroon
[q] kalusteita on aika niukasti ja niistäkin voi hankkiutua eroon [/q]
Kunnon örmy 80 luvun rokkari meiniki päälle vai?
Hei mut kaikki kaäyttää rexonaa ja on muutenkin tosi ihmis ystävällisiä( ??) niin eiköhän tuu ihan jees bailut.. ja jos ei niin voin henk.koht auttaa sua ojentamaan jengia
*piis**piru**piis* murr... no ei.Mä olen pikku never hurt anyone.
sama täällä, kyllä mä kuriin pistän ihmiset ...jos tarviit järjestämisessä jelppiä niin I'm available always.
jeps, tuossahan on 20 tulijaa, jos nyt jotenkin oikein laskin ... eiköhän me nyt ainakin mahduta
---------------------------
edit: siis joo jonnekin mahdutaan ainakin tällä porukalla vielä ja lisääkin otetaan
[muokattu 11.8.2003 16:50]
[q]Dorka:
sama täällä, kyllä mä kuriin pistän ihmiset ...jos tarviit järjestämisessä jelppiä niin I'm available always.
[/q]
Hei tänx peipe ... ainakin tarjottavaa vois auttaa hankkimaan
[q]dalifemme77:
---
kalusteita on aika niukasti ja niistäkin voi hankkiutua eroon
---
Kunnon örmy 80 luvun rokkari meiniki päälle vai?
Hei mut kaikki kaäyttää rexonaa ja on muutenkin tosi ihmis ystävällisiä( ??) niin eiköhän tuu ihan jees bailut.. ja jos ei niin voin henk.koht auttaa sua ojentamaan jengia
*piis**piru**piis* murr... no ei.Mä olen pikku never hurt anyone.
[/q]
Joo tarttee varmaan koristella sydämillä muuten karua paikkaa niin johan saadaan lempi leiskumaan
[q]Dorka:
[/q]
Oka the karate man
[q]-x-:
Joo tarttee varmaan koristella sydämillä muuten karua paikkaa niin johan saadaan lempi leiskumaan
[/q]
oho, mä sain jo tosta jotain pervoa kehitteille, voih mua ja mun sairasta mieltä
[muokattu 11.8.2003 16:32]
Enks mää mahu ollenkaa ..*uuh* epistä, mä en ala..mä en leiki teiän kanssa enää ikuna koskaan milloinkaa...*nauru* nooh.. voisin tulla kännipokeks sinne... siis oon ite kännissä, tietenkin..*hih*.. joo, ehkä se on kotiin lähdön aika*pelle* *sydän**super**pupu*
NO NIIN
SINKKURISTEILY LUVASSA
alustavasti torstai 2.10 - lauantai 4.10 Tukholmaan
ilmotkaa PIKAISESTI minulle jos haluatte mukaan
[muokattu 28.8.2003 13:44]