SINKKU[LUUKKU]BILEET
[q]dominikh, 6.9.2005 23:20:
USKOISIN että se on joku nykypäivän ÄM-irk -teini. Eliii....88-91 -syntynyt :D Sukunimee en kyl valitettavasti tiiä, koska jos tietäisin, niin priva paukkuis aika lujaa :D
[/q]
Et vissiin pidä kovin paljoo sukulaisiis yhteyttä kun et edes sukunimeä tiedä? No joo, en ihmettelis vaikka se olis samassa koulussa kuin minä. Siis sillä oletuksella, että se on -88.
[q]Jutu, 6.9.2005 23:22:
---
dominikh, 6.9.2005 23:20:
USKOISIN että se on joku nykypäivän ÄM-irk -teini. Eliii....88-91 -syntynyt :D Sukunimee en kyl valitettavasti tiiä, koska jos tietäisin, niin priva paukkuis aika lujaa :D
---
Et vissiin pidä kovin paljoo sukulaisiis yhteyttä kun et edes sukunimeä tiedä? No joo, en ihmettelis vaikka se olis samassa koulussa kuin minä. Siis sillä oletuksella, että se on -88.
[/q]
Juu, emmä. Oon nähnyt sen viimeksi.....5 vuotta sit, ja sitä ennen joskus silloin kun meikäki istu hiekkalaatikolla ( kyllä, oon ollut 7-vuotiaana vielä hiekkiksellä). Eli miitit voidaan laskee yhen käden sormilla, mut saattaa kyl olla et pieni aavistus on nimestä, mut tiedustelen sit ku on varmuus :D
</offtopic>
Meni aika paljon offtopiciksi, mut silti, kenen kämpäs nää pidetään vapaaehtoisia, anyone?
Millo nää on seuraavaax?