SINKKU[LUUKKU]BILEET
X, jos tarviit jottain jeesii niin mä voin autella hivenen Vois ainakin osallistua tohon tarjoomis puoleen....mmmmm tequilaa....
oot sä niinkun ovella ja sanot, sori soot liian ruma mun mielestä, kotiin
[q]hallucinogen:
X, jos tarviit jottain jeesii niin mä voin autella hivenen Vois ainakin osallistua tohon tarjoomis puoleen....mmmmm tequilaa....
oot sä niinkun ovella ja sanot, sori soot liian ruma mun mielestä, kotiin
[/q]
Heheh ... sullehan mä jo lupasin ... paitsi jos et olekaan sinkku niin täytyy harkita uusiksi
Mutta et nyt sen takia ainakaan sinkuksi rupee että pääsisit bileisiin ... joo ehkä sut täytyy päästää muutenkin tai tulet vielä sinkkuluukkuun taas kummittelemaan
[muokattu 12.8.2003 07:58]
Pitää nyt kattoo jos vaikka siirtyis sinne taas pian, tää on vähän hmmm tällasta Siis mua ei bileistä suljeta pois ilman voimakeinoja
Nyt alkaa olla kutsuja lähetetty ... mutta katsoo vielä kuinka moni peruu ... onhan tässä vielä yli viikko aikaa eli kaikenlaista voi sattua
Mutta jos ei nyt luukusta kolahtanut niin kyllä vielä jotain järjestän, jonne kaikki mahtuu mukaan. Tällä kertaa vaan tilaa on rajoitetusti ja kaikki läsnäolijat yritetään saada viihtymään mahdollisimman hyvin
[muokattu 12.8.2003 11:17]
Avernian, paras jättää väliin ettei hyzenthlay tuu ja vetele sua ympäri korvia
Jos niitä naispuoleisia on liikaa, niin ainahan ne voi ohjata mun luokse sijaisbileisiin*vink*
sami, sulle lähetetään ne kaikkeista karvasimmat miehet
[q]hallucinogen:
sami, sulle lähetetään ne kaikkeista karvasimmat miehet
[/q]
Mä ohjaan ne naapuriin*joo*
Mä en pääse tonne pileisiin, mutta kaikki te, jotka jäätte ilman siellä, tulkaa sitten Halluissa nykimään hihasta, niin katsotaan.. *nauru**pelle*
En ole helppo, olen varma.
Buahahaha.
[q]äm:
Mä en pääse tonne pileisiin, mutta kaikki te, jotka jäätte ilman siellä, tulkaa sitten Halluissa nykimään hihasta, niin katsotaan.. *nauru**pelle*
En ole helppo, olen varma.
Buahahaha.
[/q]
*nykii jo hihasta*
Roger, sori sä et nyt mahu messiin kun minä ja angelus otetaan äm tiiminä....thriiiisaaam
Good thinking Batman
Itselläni oli vähän samanlaiset aatokset. Vois todellakin käydä istahtaa hetki ennen premiä.
Missä päin sä asut?
Munki luo vois osa tulla.. olis siin aika lähel premii. Pitää vaan informoida kämppistä asiasta.
Eiköhän me johonkin päädytä chillaamaan *joo**iloinen*
edit: ainakin ne ketkä vielä jaksaa ... kyllä jaksaa ...
edit2: ja ne myös mukaan jotka eivät etkoille pääse / mahdu
[muokattu 13.8.2003 08:26]
Jaahas.
Mitäs jos kaikki vaan kerääntyis tänne Sörkkään. Tääl on 29.5m2 hyvää tilaa :D :D + parvi ;)
Mua voi spotata 16.8 hietsun rannalta
Hallmarkin etkojen osalta vieraslista selvinnee viikon loppuun mennessä.
Laitan jossain vaiheessa ryhmäviestin kasaan osallistujille ja ilmoittelen siitäkin
Jatkojen ja muiden tulevien tapahtumien osalta keskustelu jatkukoon täällä *sydän*
edit: ryhmäviesti laitettu kasaan kutsutuille ... muutoksia kokoonpanoon voi vielä tulla
[muokattu 14.8.2003 10:59]
Jeez ... jatkoja saattaa olla tiedossa, vaikkakin useat haluavat mennä neljän jälkeen jo nukkumaan
Katsotaan sitten kuka jaksaa ja mihinkin ... nykikää halluissa hihasta tai viestittäkää, jos kiinnostaa .
Sunnuntaina kaikki kynnelle kykenevät (ja vielä lauantain jälkeen sinkut *hih*) tervetuloa liitokiekkoilemaan eli wrisbeilemään Konalaan
Tulevista tapahtumista infotaan täällä tai jonkun muun topicin alla
[muokattu 20.8.2003 09:36]
[q]hallucinogen:
Mä otan sit sen sohvan siitä pöydän vierestä ja keskipaikka nimenomaan, vierelle saa tulla kaksi kaunista naista sit Niin ja kolme syliin
Juu mut mä tuun ehdottomasti jos vaan mut päästetään sinne
[/q]
saanen kysyä miksei sua päästettäis?
Jos ne ei huili kato söpöjä possusia sinne, nöfnöf *possu**nauru*