päivän :)

Back to häröily O

Tänää saa ottaa kaljaa ilman eripuraa

[q]mayah, 20.7.2007 17:12:
Grandi -jäätelöissä on vaan joku 50 kaloria. Vähänkö alan syömään niitä joka päivä

Ainaki 17 päivässä.
[/q]
Eli saat joka päivä 850 ylimääräistä kaloria :D

@D = LaForge

hyvä treenipäivä tänään pienen tauon jälkeen.

Flunssa meni ohi ja vihdoin terve olo. Perjantai!! Ja vko enää duunia ja sit alkaa 3 vkon kesäloma!! Oujee

- hassuttelu kera ystävän
- iltaliikunta
- lasi viiniä
- muotitalo nauhalta
- saan kivoi juttui ens viikolla, mun asuste on siis pelastettu ja tulevat tauluprojektit
- ja muutenkin &

elämän pieniä iloja

JOululahjat ostettu :)

Jippiiii!!! Ekat lomat intistä alko tänään ja päästiin vieläpä kerrankin ajoissa poies sielt "lukitulta" saarelta.. Mahtava olla taas kotona muutama päivä ja lähtee takasin P kautta viettämään, jota on vielä 6vkoa jäljellä. Kokonaisuus onkin sitten toisenlainen, kaiketi 362 Paljon uutta tulee opittua ja coopperikin meni vallan mainiosti Nyt vaan jotkut kivat bileet jossa vähän rentoutua ja sit kotio lepäilemään..

-Careen

kerrankin on hyvä juttu kun on huono ilma*nauru*

[q]H3li, 20.7.2007 23:01:

sun lasilliset on tuopillisia
[/q]

en myönnä enkä kiellä!

aijai, onpas siisti kaupunki tää zürich! palmut ja koivut kasvaa vieri vieressä ja ihmiset ui ihan fiiliksissä järvessä joka on keskellä kaupukia..

Alan kuumeisesti harjoittamaan selvän unen näkemistä! olen onnistunut jo pari kertaa hallitsemaan untani ja tekemään siellä mielettömiä asioita

Tänään alkaa uudet jaksot Sillä silmästä

niiiiin kiva ku on kotona niin siistiä
heitin kaikki turhat tavarat menee (nyt liiottelen) ja on uus matto keittiös sekä pöytäliina

[q]H3li, 20.7.2007 22:56:

LASI?!?
[/q]

mitä ihmettelet pöhköeinari? lasillinen ja that's it (okei ehkä kaks...)

[q]Sparky, 20.7.2007 23:58:
Ja tämä on sit päivän aika helvetin iso :)

Sain mun unelmaduunin: lähden joskus syksyllä pariksi vuodeksi Nairobiin apulaisasiantuntijaksi YK:n ympäristöohjelmaan tutkimaan kehitysmaiden ympäristösopimusten toimeenpanoa. It doesn't get much better than that!!
[/q]

Wow - vähänkö siistii Onnittelujen paikka!

Tänääää Säteilemääään!!!! *sydän* *sydän*

Jos hyvin käy, ni mulla on nyt sitten kesäkuun alun jälkeen, ekaa kertaa 2 päivää vapaata. Vähän juhlaa.*jiihaa*

Ystävät*plur*

Yö on ollut rauhallinen ja työvuoroa jäljellä alle 2 tuntia, jonka jälkeen pääsee kotiin rakkaan viereen nukkumaan. Illalla äidin ja isin luo kylään, pääsee saunomaan ja äiti lupasi tehdä lettuja Sunnuntaina koko päivä ihanaa löhöilyä ja maanantaina piiiitkän tauon jälkeen hevosen selkään.

Elämä tuntuu hyvältä nyt. Tai no tuntuu se yleensäkin mutta nyt vielä vähän enemmän. Hymyilyttää.

O