päivän :)

Back to häröily O

Sitruunapuuni on alkanut itämään!

Aurinko paistaa, on lauantai, kohta näpeissä on uusi (ja ilmeisesti viimeinen) Potter, oelmme lähdössä kohta mökille, näen vanhaa kaveria jota näkee aivan liian harvoin... tälle päivälle on osunut tosi paljon hyvää

Hyvästä "orjatyöstä" 60% lisäkorvaus :) pakko laittaa ökkö *ökkö* :)

Eilisen illan hetken mielijohteesta tehty road-trip savonlinnaan

Ihanaa!!!! viiden päivän VAPAAA!!!!!

Eiiihh, liikkeeseen just asteli sisään ehkä maailman sulosin parivuotias lapsi. Nyt se kikattelee ja tepastelee pitkin myymälää ja hymyilee nii perkeleen söpösti et ihan täs sydän herkistyy *sydän*

Pikkusisko menee parintunnin päästä naimisiin*hihu*

[q]UnityF, 29.6.2007 18:36:
Kia istuu ilman tukea *super**plur*
[/q]

Mun pitää tulla kyl kyttäämäs sitäki!

Äiti osti mulle hellokitty pyjaman.*sydän*

kolmas päivä biletysputkea käynnistymässä, pientä tärinää havaittavissa mutta muuten hyvä fiilis*iloinen*

:))))
Oon puhunut puhelimessa monta tuntia, ihana nauraa ystävien kans vaikka ne oiskin väärällä puolella maata <3

uuuu, vitsi oli kivaa.. kavereita, uusia tuttavuuksia, vähä *känni* ja paaaaaaaaljon

onnelas soitettii ihan käsittömättömän hyvää musaa ollakseen onnela nyt vois hyökkääki sit moikkaa nukkumattia

kiva fiilis

Ensi kuussa Chicagoon. Kyllastyykohan matkusteluun ikina...?

[q]thomas, 22.7.2007 05:17:
---
$, 22.7.2007 04:32:
Aplodit dj-setin päälle tuntemattomilta on aika :)

---

tais mennä hyvin :)
[/q]
Jos setti on ollu kohdallaan, niin mikäs siinä! Kyllä siitä kehut ansaitsee!

Aplodit dj-setin päälle tuntemattomilta on aika :)

Hei ja jee, eilisen päivän :) on et voitin lotossa.*jiihaa* Just vasta muistin et mähän tein loton joskus viime viikolla ja rahaahan sieltä näyttäs tulevan. Tosin vaan 4 oikein, mut kuitenkin.*iloinen*

Eiliset tuparit meni oikein hyvin, oli NIIN hauskaa Tosin nyt siivottavaa riittäis...

Tuli viestiä neljän aikaan aamuyöstä, jossa ihmeteltiin, että onkohan tämä vielä mun numeroni ja, että lähettäjä on herttoniemessä. No en jaksanu sillä hetkellä miettiä sen enempää vaan käänsin kylkeä ja 5min siitä puhelin soi ja vastaan kun oli samasta numerosta. Noh siellähän soittelee ensirakkauteni ja kyselee kuulumisia :D. Ihan hauska yllätys kuulla ihmisestä jonka numero on päässyt hukkumaan ja ei ole oltu yhteydesä vuosiin :) Hirveästi juttua ei kyllä multa irronnut kun olin vähän uninen.

Varsin kiva positiivinen yllätys kun olin pari kk sitten aatellut itse lähettää hänelle viestiä ja kysellä kuulumisia mutta numero kun ollut kadoksissa ja kun tällä tytöllä on yksi Suomen yleisimmistä sukunimistä niin numeroita löytyy samalla nimellä hivenen liikaa :D.

O