päivän :)
uus näyttö <3 (22" TFT on SICK!)
Heh..alko äsken vähän säpinät tääl mun kämpässä ku naapurin kissa kiipes ikkunasta tänne sisälle ja mul on kissa kans tääl.oma kissa ihan paniikissa sängyn alla ja naapurin katti juoksee huoneest toiseeseen yrittäen ulos.loppujen lopuks se hyppii ikkunaan päin ku ei tajuu et siin on ikkuna auki vieressä,raukka luuli läpäisevän ikkunan..noh onneks tajus mennä ulos siit rakosest loppujenlopuks..*tärinöis*
Kävin just tekee puol tuntia töitä 11 tunnin palkalla
Vitja, sain kämpän (!) en tiedä yhtää minkälaisen tai edes sen tarkemmi mistä, no okei 10 kilsan säteellä tiedän mut aikkas helpottunu olo ku rupes näyttää siltä et saa taivasalla olla
Kovat pyöräilytreenit takana. Toivat vanhalle kestävyysurheilijan mieleen, miten ihana fiilis siitä seuraa, kun vetää itsensä ihan poikki.
Tämä on kuitenkin minun kaupunkini..
*sydän*
Neljän yön päästä alkaa reilireissu:) Monivuotinen unelma käy vihdoin toteen*jiihaa*
Tänään on vaan hyvä päivä
voi ei huomenna kreiKKaa!
Sainpa tänään Heseltä hampurilaisen, jonka paperiin oli piirretty sydän
No, tää nyt vähän on ja on olematta "päivän :)", mutta tunnin päästä kämppään rantautuu helvetin iso Sonyn telkkari, vahvari jonka saan kiinni kotiteatterin skobeihin ja jälleen yksi tietokone lisää. Tänään vois katsoa jonkun leffan!
ajokortti IS MAAAAIN !!
nyt heti mamman auto ojaa
Woohoo! Skywalker & Son ja Butterfly Head saapuivat postissa. Uusii paitoi!
Perjantai
Onpa ollu kiva työpäivä
Ja koska sain niin hyvän inspiraation heti aamusta, saan tän päivän projektin jo tuota pikaa valmiiks ja voinkii lähtee ajoissa viettämään viikonloppua
Tänään näkee taas oman rakkaan
Saatiin poikaystävän kanssa vihdoinkin asunto
kiva viikonloppu
Ahh miten täydellinen asunto löyty, tiistaina meen vähän kattelemaan sitä ja toivottavasti allekirjottamaan vuokrasopimuksen
Mun rakas koira saa aina huolet unohtumaan*sydän*
ja ostin uudet farkut