päivän :)

Back to häröily O

*sydän* Liput vihdoin ja viimein Säteisiiiin ja nää uudet hymistykset

Broidi tuli tänään Malawista!

Ehti pakoilla Kotkaa siellä 4kk ja viikon päästä lähtee Kongoon.

broidin tarjoama synttäri-illallinen viineineen<3

1 1/2viikkoa Puolan reissuun:) ja sit taas talvella pois:)
ja tein niin hyvää saldee:)
sekä olen vaan laiskotellut tän koko päivän:)

Kaverinkans oltiin shoppailemas pikkasen.. kaikkee kivaa ja hyödyllistäkin löyty.. viel lauantain pitää mennä hakee ne mitä jäi uupumaa tält reissult

[q]UnityF, 18.7.2007 19:58:
---
Janisa, 18.7.2007 16:53:
Vihdoin takaisin kotona.

Takana upea, mieleton, mahtava ja mieleenpainuva reissu. Tuli koluttua San Francisco, Hollywood, downtown Los Angeles, Venice Beach, Santa Monica, Las Vegas ja Grand Canyon.

Ja reissu viela loppui niin makoisasti, silla tilaamamme shuttle ei koskaan ilmestynyt, niin yhtio jota kaytimme lahetti meille iiiiisooooooon piiiitkaaaaan valkoisen limusiinin lentokentalle.

Elamani loma! *sydän*

---

kuulostaa niiiiiin hyvälle
Varsinkin Grand Canyon on ollu aina yksi iso haave päästä katsomaan
[/q]

Taytyy kylla myontaa, etta oli niin henkeasalpaava paikka, etta oksat pois! Lahetin sielta myos viestin ystavalle, etta vaikken viela tieda kuka on tuleva aviopuolisoni, niin sen taytyy olla joku, joka lahtee mun kanssa tulevaisuudessakin Grand Canyonille samoilemaan! Niin upea kokemus se oli!

niih ja mun päivän :)
Ei enää pitkä aika niin aivoton tulee käymään suomessa

Kia ryömii pitkin asuntoo ja jo vähän myös konttaa *hihu**sydän*
Kulta puolestaan on ollu maailman ihanin otus

[q]nomic, 19.7.2007 09:53:

Mä mitää ole imuiroinut. Johtokasat pitää olla likaisia ja pölyisiä. Kuppeja en pese, tosin niissä maistuu kahvi, vaikka olisi vain vettä kupissa. ^^
[/q]

Eli pitää tulla käymään kylässä siivousvälineiden kanssa

[q]pipa, 17.7.2007 12:16:
---
sune, 17.7.2007 12:03:
---
pipa, 14.7.2007 00:15:
Ja enää 1 viikko ja meijän vauva tulee kotiin!!!! JEE!! *plur**sydän**odottel*
---
mikä vauva
---
Kääpiöpinseri- REINO! *sydän*
[/q]

Mistäs kennelistä Reino tulee?

enää tää päivä töitä ja sit 12 päivää lomaa ka kullan kanssa eurooppaa valloittamaan voi tätä ihanuutta *pakkail*

[q]UnityF, 19.7.2007 08:55:
---
imuroitko sun johtomeren altakin?
Tänään voisit sit vaikka puhua niistä laseista
[/q]

Mä mitää ole imuiroinut. Johtokasat pitää olla likaisia ja pölyisiä. Kuppeja en pese, tosin niissä maistuu kahvi, vaikka olisi vain vettä kupissa. ^^

[q]nomic, 18.7.2007 14:32:
Sain siivottua, hoidettua hieman paperiasioita ja hankkimassa uuden avaimen. Muuten päivä on täysin vapaa, ja voi rentoutua.
[/q]

imuroitko sun johtomeren altakin?
Tänään voisit sit vaikka puhua niistä laseista

tänää vika luento kahteen viikkoon..!! uu jeah. ei tarvii herää enää joka päivä aivan yliaikasin.. huh. sit hellittää huomisen jälkee stressiki ja voi keskittyä mukavampiin juttuihin

toinen päivän :) on tyttöjen grillailuilta. vartaita

Kivat aamureenit (argh ku on vaikeeta niinkin yksinkertanen hyökkäyskuvio ku siirto *pökr*) no ehkä sekin löytyy sit jossai välissä yksiin passarin kanssa :D mut eniveis aamureenit oli jees ja kohta karmaan vetää överihyvä lounas taas

tänää on hjuva päivä koko päivä kaikkee kivaa tekemistä ja illal näkee kavereita ja ehkä vähä

Mun ex ihan pimee vielkii.. sairaan hyvä tyyppi kaikinpuolin.heh..sai kyl hymyn huulille taas sen "logiikalla" ja tempauksilla :D onneton tapaus xD never won´t recover..tjsp

Ajoissa töissä, ajoissa kotona :)

Ja nii joo, kun olin lähössä töistä, ni teetyttö kävi ja oli jopa tuonut mun teetä lisää :) tosin ei se vieläkään jättänyt varastoon niiku se kahvikonepoika teki, mut sentäs ees jätti jotain tällä kertaa, edistystä

Joskus sitä voi olla iloinen ihan eksänsäkin puolesta! Kuuli tänään päässeensä opiskelemaan hakemaansa paikkaan.

Torstaikaenni. Ja huomenna pyörällä töihin <3

O