päivän :)

Back to häröily O

Huaaah, eilinen... *sydän* Tuli juhlittua itsenaisyyspaivaa lampimassa sateessa hehkuvien grillien ja ilmaisten drinkkien lomassa. Sade. *sydän*

Se, kun sain tietää toimitusjohtajan olevan lomalla, niin että kun viikon ajan joka päivä soittanut asiakas jälleen kerran soitti (ulkomaanpuhelun) saatoin kertoa sille, MIKSI toimari ei vastaa puhelimeensa.. eikä vaan nolona selittää puhelun käännyttyä takaisin mulle, että mä en yhtään tiedä missä se on tai milloin tulee takas.

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1397635-400_Harry.jpg

On kyllä niin ilosen näköstä sakkia, että itteekin alkaa naurattamaan :)

käyn pusuttelee Nakkia (koiraa siis *sydän* )
kaupan kautta kotiin,ostan cocista,ison pussin sipsiä ja möllötän sängyssä ja katon koneelta leffoja/sarjoja

ja sit onki sipsiöverit

mut onneks en jaksa miettiä niin pitkälle

Alkaa pikkuhiljaa saamaan tavaroita paikoilleen rempan jäljiltä :)

Työpäivä pulkassa, ja illal ois viel helvetti edessä

Saatiin iso kasa kestovaippoja lahjaksi *super**iloinen*
Muutenkin ihana päivä, nähtiin kullan isovanhempia ja käveltiin ihana lenkki aurinkoisessa helsingissä

Nyt iltasella kotona sain pyykit pestyy ja ne kuivuu parvekkeella ja ne on jo nyt miltei kuivat vaikka 1,5h sitten laitoin ne siihin. Tuoksuu niin raikkaalle

Huomenna enää loppusiivous niin sitten kun lähetään viikoksi pois niin on kiva palata puhtaaseen kotiin.

Kiksu bisse ja tietokone

Kahden viikon vapaaaaaaaaa

Metsä kutsuu *sydän*

Mun lapset vaan on ihan mahtavia *sydän*
Tämmöisen onnen sois jokaiselle,kiukkua ja tappelua riittää,mutta on ne niiiiin ihania *sydän*

haliminen

pyöräily

jäätelö

UUSvanha KAMERA!

Sitku osais käyttää vielä.

Käytiin kattomassa tänään yhtä kämppää. Oli siisti sisältä, kaupat lähellä, keskustaan pari kilsaa, mutta se on Liipolassa. Ja mulla on aina ollut jostain syystä vähän huonot fiilikset tosta alueesta. Täytyis nyt sitten koittaa päättää, että otetaanko me tuo. Kuulema me oltais siinä etusijalla, niin siinä mielessä se olis hyvä juttu

lehtijuttu,kerranki hyvin kirjotettu ja asiallinen

Kesäloma alkoi :) ja sunnuntaina muutamaksi viikoksi reissaamaan Egyptiin. *iloinen**piis*

-v-

vittu nyt en anna minkään häiritä tätä päivää ja tulevaa viikonloppua! :)

Äippä oli käynyt eilen alennusmyynneissä ja soitti tänään ilmoittaakseen, että oli ostanut mulle vaatteita "kun nyt sattui löytymään sopivia". ^^

Ja aamulla töissä samaan aikaan lehtiään lastannut poika toi omaa listaansa hakiessaan mun listan mulle. Ei aamu kolmelta odota ystävällisiä tekoja keneltäkään!

Eiliset bileet*hymy*. Hah, tulipa taas oltua huppelissa.

Mun hyvä kaveri tulee viikonlopuks mun luokse ja me juhlistetaan meidän molempien valmistumista. Tiedossa hyvää seuraa, ruokaa ja tietysti myös juomaa.*sydän*

O