päivän :)
[q]trustus, 13.6.2007 07:52:
2 ½ viikkoo pyörällä töihin ja matkaa on kertynyt jo 338 km...=)
[/q]
Mä oon vasta toista viikkoo töissä mut tossa ajassa kertyy reilu 500 kilsaa :)
2 ½ viikkoo pyörällä töihin ja matkaa on kertynyt jo 338 km...=)
Eka tili kesäduunista tulikin jo nyt, vaikka luulin sen tulevan vasta ensi kuussa! Hitto, että helpotti, ei tarvi enää kärvistellä :)
elämä on ihanaa *sydän**plur*
[q]cjet, 13.6.2007 11:56:
What can U say.. It's Vantaa.. Kehä I ulkopuolella on tavattu susiakin ajoittain! (huonoa huumoria vantaasta siis.
)
[/q] No niinhän se menikin että kaikki on landea kehä ykkösen ulkopuolella... Pitää toivoa ettei tuu susia tai hirviä vastaan *joo*!
kahvi on valmista!
Eilisiltana meidän takapihalla pomppi jänö pariinkin kertaan, ja popsi poskeensa nurtsia *hihu*, siis ihan muutaman metrin päässä olkkaristamme *ding*. Eikä me mun mielestä mitenkään landella asuta *nauru*.
VAPAAPÄIVÄ!
[q]Sinza, 13.6.2007 11:58:
---
cjet, 13.6.2007 11:56:
What can U say.. It's Vantaa.. Kehä I ulkopuolella on tavattu susiakin ajoittain! (huonoa huumoria vantaasta siis.
)
--- No niinhän se menikin että kaikki on landea kehä ykkösen ulkopuolella... Pitää toivoa ettei tuu susia tai hirviä vastaan *joo*!
[/q] Meil oli skidinä vantaalla ainaki aidattu piha ettei ne vaan eksy sinne.
Umpi kipsi systeemi poistettiin tänään ja viimeiset viikot jalassa on sellanen avo kipsisaapaskenkä juttu ja tänään sai jo hiukan ruveta varaamaan tolle jalalle. Nyt pääsee oikeesti kunnolla suihkuun ja tota saapasjuttua tarvii pitää vaan liikkuessa ja nukkuessa, eli välillä voi kotona ottaa sen poiskin.
http://www.yle.fi/extra/player10.swf?videos=files/videos/stenfors_04.flv&aut
Ja nyt nauran niin, että tää avokonttori on yhtä ilonen.
Nyt on työsopparitkin allekirjoituksia vaille valmiit, lähtö Kiinaan alkaa edistyä. Ja lentoliputkin on jo varattu. China here I come!!!
Vatsa täynnä :)
[q]Steven Hoaks, 13.6.2007 12:52:
Ollut kiva päivä töissä :)
Oon kattonut nyt 5h Dragon Ball Z:tä Vois kattoo vielä parikymmentä jaksoa
[/q]
Ei huono duunipäivä ollenkaan =P. Kyllä mäkin voisin ottaa tollasia aina silloin tällöin :)
[q]Kultakisu, 13.6.2007 13:12:
---
Kadekadekade!! Meetkö töihin sinne?
[/q]
Juu, puoli vuotta työharjoittelua edessä ja siinä samalla Kiinan kiertämistä.
Jessus, miten ihana lomaviikko takana ja vielä viikonloppu edessä, puhumattakaan seuraavasta viikosta. Kulta on parasta mulle, kiitokset hänestä elämässäni. <3
Oli niin kiva nähdä neiti siansilmä-töppösormi pitkästä aikaa - nyt kun saatais viel aikaan dokausreissu joku kaunis päivä! (Vähemmänkin kauniimpi riittäis ja sama se vaikka sataisi kuin esterin perseestä, kunhan viina virtaisi samalla mitalla.) :D
Own sweet home. <3
kuude aikaa bussilla raisioon koeajaan autoo :P
maanantaina uuteen duuniin
Hep.
Tänään hakeen lentoliput Gdanskiin:)
Duunissa lisää vastuuta ja opeteltavaa ja ihan hillitön liksa :D
Mulla on fillari:) Isis myi mulle omansa, kun hän muuttaa takas Australiaan:)
Sit me saadaan auto:)
Kaikkea hyvää:)