päivän :)

Back to häröily O

must tuli tänään yrittäjä !

[q]Miinapiina, 2.7.2008 09:00:
---
anis, 1.7.2008 23:34:
Voitin yhen lehen kilpailusta itseruskettavia tuotteita*hymy*. Viides kerta muutaman kuukauden sisällä kun voitan jotain kivaa :)

---

miten sä ton teet? yks on koko ajan voittaas jostain jotain...
[/q]

Ei yhtään mitään havaintoa! Nyt on vaan ollu arpaonnee, ja sit tietty oon osallistunu mahdollisimman paljon. Mut ei sitä lottovoittoa vaan näy :D

Vihdoinkin hyvä päivä. Tuntuu, että sittenkin on toivoa päästä elämässä etteenpäin.

heräsin summeriin ja menin avaamaan oven puoliksi unessa bokserit jalassa. postityttö jakeli ebayostoksiani ja punasteli kaunista kroppaani! änkytti jotain et "täs-täs-täs olis nää paketit" ja sit se hymyili ja lähti pois.
nyt 10min myöhemmin ku mun aivot tajuavat ton jutun ni hymy irtoaa.
ja se on jo paljon tällä hetkellä.

Ei onneks tuu ihan niin paljon koulua ens syksylle kuin luulin. Hyväksilukemiset rules!

[q]Samu*, 12.6.2007 12:13:
---
sune, 12.6.2007 09:27:
must tuli tänään yrittäjä !

---

Sano hyvästit lomille tai ylipäätään vapaa-ajalle :D

[size=4]Tietysti alasta / yrityksestä riippuen :)[/size]

[/q]

phyh, voin mä lomaa pitää mut sit ei tu rahnaa

kohta iloisella tuulella... huomenna ei niinkään

[q]Samu*, 12.6.2007 12:26:
---
sune, 12.6.2007 12:20:
---
Samu*, 12.6.2007 12:13:

---

Sano hyvästit lomille tai ylipäätään vapaa-ajalle :D

[size=4]Tietysti alasta / yrityksestä riippuen :)[/size]

---

phyh, voin mä lomaa pitää mut sit ei tu rahnaa

---

Ei oo tuo lammaspaimenen ura varmaan ihan kaikkein helpoin..
[/q]

se on vaa mun sivuduuni

sain vihdoin irtisanottua itseni. ^^

Systeri soitti ja nauro ihan hysteerisenä. Oli kattonu ostos-tv:stä mainoksen; TOTAL SAUNA.

Saanko esitellä mullistavan uutuudeen;

http://www.tvshop.com/FI/products/8660

UUSI tuliterä tehokone odottaa tossa äänikortin ja dsp kortin asentamista jonka
jälkeen pääsee taas "kunnolla" väsäilemään soundia vuoden tauon jälkeen*jiihaa*

Päivä pari sitten soitti keskellä yötä eräs tuttava vuosien takaa. Oli tosi hauska jutella ja tiedostaa, että välit ovat edelleen hyvät ja kuulumiset kiinnostavat kaiken koetun jälkeen.

Musta tulee adoptiolapsi*hihu*

[q]Jocular, 12.6.2007 14:11:
Systeri soitti ja nauro ihan hysteerisenä. Oli kattonu ostos-tv:stä mainoksen; TOTAL SAUNA.

Saanko esitellä mullistavan uutuudeen;

http://www.tvshop.com/FI/products/8660
[/q]

"jos et omista saunallista asuntoa ni osta Total sauna ja voit kutsua ystäviäsi viettämään intiimiä saunailtaa. Eikä siinä vielä kaikki, myös naiset voivat osallistua, niin valmiiksi tehdyt juhlakampaukset ja -meikit eivät pilaannu, koska pääsi on saunan ulkopuolella."

Ollut kiva päivä töissä :)

Oon kattonut nyt 5h Dragon Ball Z:tä Vois kattoo vielä parikymmentä jaksoa

Äskeinen metsäpatikointireissu kultin kanssa *sydän*. Venyi vähän pitemmäks ku oltiin suunniteltu, koska hieman eksyttiin siellä *nauru*, mutta kiertotien kautta koti löytyi.

Lisäks matkan varrella oli yks ihana kisu, joka antoi rapsutella, ku ei oo pitkään aikaan päässy paijaamaan kissoja

Ja kohta saunaan *sydän*

Kolli ja pikku-kisut

Käytiin tänään siskon kanssa Aulangon kylpylässä ja oli kyllä mukavaa lillutella niissä altaissa pitkästä aikaa. Nyt on sitten ihan väsy kun tuli uitua ihan kunnollakin siellä

Koko työpäivä.

Tää on eilisen, mut kävin läheisessä alppiruusupuistossa ja se oli jotain niiiin kaunista et ei oo tosikaa

Oli ihan Liisa Ihmemaassa fiilis, alppiruusuja oli isoja ja pieniä ja valkosia, pinkkejä, oransseja ja vaikka minkä värisiä Ei voi muuta sanoa ku oih *sydän* *sydän* *sydän*

O