päivän :)
Löysin ALV-tilityspapruja etsiessäni kaikki koulu- ja työtodistukseni. Tota nippua on hieman kaipailtu, joten josko vaikka koittais olla hukkaamatta uudestaan.
Päivän :( on kyl se, että niitä prkln ALV-papruja ei edelleenkään näy. Missä ne voi olla?
[q]mayah, 14.6.2007 10:09:
Sain viimein haettua passin. Eihän se siellä olekaan roikkunut kuin kuukauden.. Ja onneksi elokuussa sille on käyttöäkin ^_^
[/q]
Mä sain viimein mentyä uusimaan omani,
kun käyttöä sille on jo kuukauden päästä.
Nyt pitää sit vielä ensi viikolla saada haettua
se uusi passi sieltä...
[size=8]Mut se jonottaminen on kyl perseestä.
Tänään paikalla 5 vaille 8 (aukes klo 8)
ja ulkona vasta noin klo 9...) huoh.[/size]
Sain jatkosopparin :)
hurahdin junkkaan, taas <3
TORSTAI!!!!!!
Ukkostaa *sydän*.
[q]rose, 13.6.2007 23:02:
Löysin mun mp3-soittimen joka on ollu hävyksissä viime muutosta lähtien! Jotain hyvää näissä muutoissaki =)
[/q]
Noni!
Kiva kirje tänään postista mitä oltiin ootettu pitkään
Painoindeksi tippunu 2.4:llä
Meijän 1v 3kk typy on oppinut sanomaan "isi"!!!(höh miksei se sano viellä "äiti",hehheh)
Ja pääsin opiskelemaan kouluun mihin halusinkin!!!jei!
aamulla saatiin skumppaa ja nyt on kuulemma kakkuakin tarjolla :) Tämmösii työpäivii vois olla enemmänki!
Puhelu sai hyvälle tuulelle.
[q]anis, 2.7.2008 11:17:
---
sapeli, 2.7.2008 11:12:
---
anis, 2.7.2008 10:57:
Nyt on vaan ollu arpaonnee, ja sit tietty oon osallistunu mahdollisimman paljon. Mut ei sitä lottovoittoa vaan näy :D
---
Ehkä sun pitäis lopettaa kaikkiin muihin arvontoihin yms. osallistuminen ja keskittää kaikki onni lottoon - siten moninkertaistat voittomahdollisuutesi!
---
Heh, ei pysty ku se osallistuminen maksaa.. Yhellä rivillä se tulee jos on tullakseen*vink*.
[/q]
Mulla kans aina yks rivi vetämässä.
50 pulloa
sain itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja ilmoittauduin uimakouluun*hihu*
josko sitä uimisestakin oppisi nauttimaan (eikä tarvitsisi niska krampissa räpiköidä ja niellä vettä*nauru*)kun opettelisi edes yhden uimatekniikan "ihan oikeasti"
miro soitti naantalista *sydän*
ikävä
Vaikka onkin ollut koko päivän ihan väsy, niin jaksoin kuitenkin leipoa pipareita ja joulutorttuja
Vihdoinkin on Metsolta maksettu korvaus mun opinnäytetyöstä.*jiihaa* Tänään sit provinssiin tuhlaamaan nekin rahat.*pepsodent*
Paavo Väyrynen saa oman tv-ohjelman ^_^
Lomapäivä*pepsodent*..ja yks kiva tääl viettää sitä mun kaa..*iloinen*
..mut mitä hittoa mä teen hereillä tähän aikaan*nauru**pökr*
Palkkapäivä! Ja ehkä kahteen jos jaksais lorvia töissä niin sit alkaa loma