päivän :)
[q]Kit^, 10.6.2007 21:38:
takahuoneelle löyty yllättävää käyttöä *tirsk**hih*
[/q]
hmm...
vapaapäivä!
Kaverin meili
Se oli niin hauska et nauroin ääneen
ja oli pakko lukea otteita siitä työkavereillekin
viimeinen viikko!
L O M A tosin vain to asti ja kesän ainoa mut silti*jiihaa*
Alpparissa auringossa kölliminen. *sydän*
Aamulla ei satanu vaikka kuvittelin niin eli oli kiva pyöräillä töihin :) Muutenki ajatukset on valosammat kuin eilen, tän takii mä varmaan oon aamuihminen
Valmistumisen myötä tuli sit samantien vakipaikka ja ihan kiva palkankorotus.*jiihaa* Seuraavaa palkkapäivää odotellessa...*pepsodent*
Loma alkaakin jo tällä viikolla, eli ei töitä perjantaina
Eilisen, mut löysin pihalta 60!
Tänään tehty vuokrasopimus, asumus sijaitsee 800km päässä nykyisestä asumuksesta*hih* kääntyy uusi lehti elämässä
Tänään on hyväntuulinen päivä
Viikonloppu oli tosi muksa ja tuntu puolelta viikolta, kun ehin tehdä aika paljon kaikenlaista, lämmin keli ja hyvät ystävät hymyilyttää varmasti pitkälle tän viikon puolelle.
Oon niin positiivinen, et aina kun kuulen/luen jonkun negativisen kommentin, tekee kovasti mieli alkaa arvostelemaan niitä negaatioita vähän tyyliin "älä nyt viiti kitistä, elämähän hymyilee!!" tms.
Did you ever think there might be another way? To just feel better about today"
nukuttiin puol ysiin
Kylläpäs oli hyvä lenkki taas, tästähän vois tulla ihan jopa tapa. Huomenna onkin sitten kiva polkea duuniin kun jalat on taas varmaan suht lukossa. Noh se on huomisen ongelma, vielä ei tunnu missään. :D
-Kiitos jälleen Hanz & Knuutti. o/
Ens viikolla uusinta uudella reitillä, vaikka taivaalta satais [o]ämmiä[/o] vaikka mitä.
ihan mieletön fiilis taas. sali, hyvää musaa ja nyt vatsa täynnä ja lihakset hellinä sohvalle kattelee telkkaria
Kialla puhkes hammas *super**plur*
Nyt on alhaalla keskellä pieni alku
Muutekin kiva päivä kun näki kullan isovanhempia ja käytiin helsingissä syömässä
heräsin ajoissa :) jeejee unirytmi kunnossa..
[q]mayah, 11.6.2007 22:20:
---
$, 11.6.2007 22:18:
Läpimärkä paita ja euforia.
---
Jätkä on taas käyny polkasemassa (pyörää).
[/q]
Läpimärkä paita ja euforia.
Oli kiva kävellä töihin lämpimässä vesisateessa *sydän*