päivän :)
[q]Hyzenthlay, 8.6.2007 21:28:
---
KooKie, 8.6.2007 20:56:
Tota, jos se on niin tärkeää saada paras tulos, niin minkä ihmeen takia et voinut sit siihen tenttiin paneutua ekalla kerralla?
---
Yksinkertanen syy: ei ollu aikaa eikä myöskään motivaatiota, kun loppukeväästä on jo henkisesti niin kesälomalla
oiskin niin paljon itsekuria, että pystys lukeen satoja sivuja tenttiin, kun ulkona paistaa aurinko
[/q]
motivaatiota se on ja nimenomaan kiinnostusta. Lotta sähän kirjoittaisit ÄLÄN, jos sä vaan _haluosotpaatatAtatatatatataa_
tän päivän rantailut. kävin uimassa itekkin ja olipas tosi kivaa.
lämmintä riitti taaskin, ja lapsoset oli niin kiltisti.
Tasan yks ihminen kuka saa mut läsnäolollaan aina ihan törkeen hyvälle päälle <3
eilinen zen cafen keikka *sydän*
muutenkin oli kyllä aika täydellinen ilta
(ja olokin tällä hetkellä sen mukainen*poks*)
Ystävän häät.. täydellinen ilta, ei voi muuten kuvailla :)
Symbiootti!
Ja etko-jatkot ihanien kans !
[q]pirpeli, 26.11.2009 11:25:
Mulla on jalassa ihan törkeen hianot CTRL:n leggingsit*nauru*
Joku vois erehtyä pitämään niitä kalsareina, mutta onneks itse tiedän ettei ne oo. Voin sit ihmetyttää ihmisiä tuolla kylillä :DD
[/q]
Kalsarithan on ollu muotia jo niin kauan että kuka niistä enää hämmästyisi? Nyt alkaa olla niistä kumisista naisten pitkistä kalsongeistakin jo kaikenlaisia variaatioita.
En epäile etteikö sun leggingsit ois oikein komeat. :)
Ihana lääkäritäti
Mulla on jalassa Blackhorsen taivaansiniset pitkikset, pissaluukulla tietysti. Kehtaisko näissä lähteä hoodeille?
Nimim. Epävarma itsestään.
Päivän :) on ehdottomasti tuleva viikonloppu, kun ei tarvitse lähteä yhtään minnekään. Thank God.
tooosi kivasti menny viikko :) ainoo vaa et rahaa menny vtusti liikaa :/
Tänään löytyi vihdoinkin halvalla juuri sellainen hääpuku mistä oon haaveillut *hymy**plur*
[q]pupuTupuna, 9.6.2007 17:29:
Sain sovittua huomisen duunin sillee, että pääsenkin jo yhdeltä. Eli Alppari kutsuu! *sydän*
[/q]
*aplodit**aplodit*
kesän ensimmäinen uinti takana lämmintä piisaa kuin heinäkuussa
Sain herätä tärkeän ihmisen läheltä ja maata siinä iltapäivällä neljään asti, eikä tarvinnut tehdä mitään.
[q]sapeli, 19.12.2007 16:36:
Lähdin töistä 20 minsaa etuajassa että ehdin näkemään kotimatkalla upean auringonlaskun
[/q]
SINÄKIN HEHKUTAT VIELÄ NII.
(oon kade, mul o ikkunat sisäpihalle ni en tollasii helmii nää *uuh*)
kaikenmaailman sitsueissönit tähän aikaan illasta... piristää niin kummasti =)
[q]ALIEN, 9.6.2007 04:59:
motivaatiota se on ja nimenomaan kiinnostusta. Lotta sähän kirjoittaisit ÄLÄN, jos sä vaan _haluosotpaatatAtatatatatataa_
[/q]
Siis kirjottaisin mitä *täh*
[q]Timce, 26.11.2009 16:57:
Mulla on jalassa Blackhorsen taivaansiniset pitkikset, pissaluukulla tietysti. Kehtaisko näissä lähteä hoodeille?
Nimim. Epävarma itsestään.
[/q]
Kuulostaa oikein käyvältä asustukselta. Vaikea tietenkin arvioida näkemättä, laitatko vielä kuvia jakoon niin saat varman vastauksen.
2 päivää viel ja sit viroon lomalle!
[q]Hyzenthlay, 9.6.2007 22:35:
---
ALIEN, 9.6.2007 04:59:
---
Siis kirjottaisin mitä *täh*
[/q]
Kirjoittaisit jotain mitä ALIEN ei :)