päivän :)

Back to häröily O

[q]superwoman, 26.8.2005 20:00:
Puistokemisti viel,

Nyt laitan tonne :( topiciin vitutusta, kun ei pääse irrottautuamaan just nyt minnekkään maailman toiselle laidalle seikkailuun...Pikkasen kade olo... Jää nyt Intiaan vähäks aikaa, se on aivan totaalisen käsittämätön oma maailmansa!
[/q]

En mitenkään haluais hieroa suolaa haavoihin tms mut tuolta olis siis tarkoitus jatkaa australiaan vuodeksi. Mut katotaan nyt maa kerrallaan.

aamukahvi <3 eikä kiire minnekään <3

[q]Sallakat, 12.5.2007 17:25:
---
littlebig, 12.5.2007 17:21:
pimpannu uutta 24" imacia koko pvn

---
No HAIST NY! oon ehkä eniten kateellinen tälle *sydän*
[/q]

no ei littlebig tätä kyllä kokonaan saa, tää o muh!
on se vaan niin kauheen hankalaa kun joutuu kääntää päätä, että näkee ruudun toisesta reunasta toiseen :D naapuritki näkee mitä teen. ah´hahaa!

[q]littlebig, 12.5.2007 17:21:
pimpannu uutta 24" imacia koko pvn
[/q] No HAIST NY! oon ehkä eniten kateellinen tälle *sydän*

[q]Kävelevä katastrofi, 19.5.2007 01:33:
Vanhan pitsin arvoitus.
[/q]

Que?

Oli niin upeet syndet eilen, etta kylla taytyy todeta, etta mulla on ihania ystavia! Sain mm. Yankeesin otteluun tiketit, kynsihoidon, paljon punaviinia (mistakohan johtuu...? *nauru*), Suomesta Survival-paketin (jossa mm. exani lahettamia suomikondomeja *ding*), valokuvia suomikavereista (niita katsellessa ei kylla tullu ikava kotimaahan... *iloinen*), paljon ilmapalloja, ihme kruunun (jota mun oli PAKKO pitaa koko ilta paassa... *joo*) ja kaikkea kaikkea kivaa! Oltiin porukalla liikenteessa ja kaikilla oli jotain prinsessa-harpaketta koruista ja tarroista ja sormuksista lahtien! Itseasiassa useimmat ulkopuoliset luulivat etta vietettiin mun polttareita...!
Ihanata!

Ruotsi jäi viisuissa ja lätkässä :D

[q]MOU, 13.5.2007 01:34:
Vaikka suomi ei voittanu Euroviisuja, SUOMI VOITTI RUOTSIN *aplodit**iloinen*
[/q]

missä?

lätkässä vai viisuissa?

Huomennaaaa perhosiloita vatsa täys ...

Soittihan se vihdoin.

Ihana sunnuntai
Ohjelmassa lienee retki miehen ja koiran kaa alppariin
Ja aah kohta kesäloma.... *sydän*

[q]H:
Joutuu sit lähtee saksaan tsekkaa PVD:tä helmikuus...*pihkassa**pihkassa*
Way to go rälik*pihkassa*
[/q]

Jos Saksaan meet, käy ihmeessä tsekkaamas BDSM- bileet. Siis sellaset, joissa soitetaa HARD-NRG:tä...Siel on menoa!!!HUH!

Ei darraa jeij ! Pääsee koht mummolle vetää tooodddellaa hyvääät mätöööött jeij ^^

jes.. tänään pääsee vihtoviimen ajamaan motocrossia... voihan se tietty olla ettei siitä taas mitään tuu mut hauskaa se on silti...!

[q]mayah, 13.5.2007 09:01:
---
Occu, 13.5.2007 02:03:
---
MOU, 13.5.2007 01:34:

---

missä?

lätkässä vai viisuissa?

---

Molemmissa.

Oma päivän :) Tänään kotiin
[/q]

kyllä kyllä!

molempi parempi :) varsinkin kun kyseessä on rakkaat arkivihollisemme lajissa kuin lajissa

Sain vihdoin ja viimein tilattua uuden liittymän ja kärsivällisellä refreshauksella vieläpä harvinaisen helpon numeron!

Äitienpäivä

Kulta herätti ihanasti ja Kia hymyili kuin naatalin aurinko
Kahvia ja halauksia ja vaaleanpunaisia ruusuja
Yleensä mie hoidan Kian aamuisin mut nyt kulta oli jo tehny kaiken ennen kun heräsin

Ompas mahtava olo ja päivässä viellä paljon ihanaa ohjelmaa

& ONNEA KAIKILLE MUILEKKIN ÄIDEILLE!

[q]*Stella, 5.4.2007 16:16:
No, lähden huomenna Brasiliaan surffaan! Ja viivyn kaks viikkoa. Voi hitsi ku en oo viettämässä pääsiäistä Suomessa...NOT!*pihkassa*
[/q]

Jep, tiistaina kolmeksi päiväksi Pariisiin ja sitten Brasiliaan kymmeneksi päiväksi. Brasseissa tarkoituksena olisi ottaa surffauksen alkeiskurssi, on ollut aina haaveena kokeilla sitä. Toivottavasti oppii ees jotain kurssilla...

Näin pitkästä aikaa vanhan hyvän ystävän ja istuttiin pitkään kahvittelemassa ja juttelemassa.

O