päivän :)
[q]sune, 10.5.2007 21:28:
---
vinsku, 10.5.2007 21:08:
---
sune, 9.5.2007 21:01:
---
vinsku, 9.5.2007 18:10:
- elämä on ihanaa!
---
Ku oliski...
---
On on, usko pois
---
joo on se kaikilla hämptonin kasvateilla - olen huomannu.
[/q]
Mites nyt just näin? Onhan se aika ilosta kun kasvaa näin kivassa mestassa ;)
valmis!:)
eilinen ilta niin, ja viimenen työpvä
-M
perjantai!
Ja äitin tekemää lihakeittoa odottamassa kotona kun menen töistä! on se kiva kun on vanhemmat käymässä *sydän*
[q]crissy, 11.5.2007 11:25:
tää on päivä :) ja samalla o_0
Eurovision Greece 2007 (hahahahahhaahahh)
[/q]
voi apua.*nauru*
Perjantai ja bileet.*plur**tanssittel*
[q]wammi, 11.5.2007 11:30:
---
crissy, 11.5.2007 11:25:
---
voi apua.*nauru*
[/q]
onks tää nyt enää ees musiikkia :D
[q]hemuz, 11.5.2007 11:51:
ei kyenny ees kattomaan loppuun... hrrrrrr
[/q]
no ei kyl...
mun rahat, mitkä jätin automaatille, on "pelastettu" ja tulossa tilille kunhan automaatti ensin ens viikolla lasketaan
ja sit et on lämmintä ja sain järkkäiltyä paikkoja ja muutenkin on tosi hyvä fiilis
[q]crissy, 11.5.2007 11:25:
[/q]
Ei helvetti..... x)
[q]mikke, 5.11.2009 21:51:
Jotenkin aina yhtä hellyyttävää ku vanhemmat opettelee käyttämään "modernia" tekniikkaa ja soittelee vähän väliä et mistäs nyt painetaan *nauru**sydän*
[/q]
Juu, minä joka en tietokoneista ymmärrä hölkäsen pöläystä, toimin äidille useamminkin mikrotukena. Eilen viimeksi "Mitenkäs minä saan tästä minun koneesta bluetoothin päälle?", "Minä osasin ihan itse asentaa tähän puhelimeen meidän sähköpostit, mutta en osaa kirjoittaa internetosoitetta."
housujen ylin nappi kiinni koko työpäivän. Tainnu olla viimeeks yhen päivän kii putkee joku vuos kaks sitte
autoin tänään kahteen erisuuntaan junassa lastenrattaat pois junasta, ekalla kerralla olin sillee et "vittu toivottavasti toi ei kato muapäin" ku seoli lähössä, sit tokalla kerralla melkee hyökkäsin mummojen yli auttamaan.. tuli ihan positiivinen olo. Sitä harvinaista epäitsekkyyttä tuli taas todistettua :)
Maanantai, tiistai ja keskiviikko vapaata
Taas yksi lehtiartikkeli hyväksytty julkaistavaksi ja olen jälleen harppauksen lähempänä väitöskirjan materialisoitumista! IHANAA
plus että on perjantai ja pääsee bilettämään
hartwallin original vichy *sydän*
pankkiasiat hoidettu
ensi maanantai lähestyy
saan puhelimenki auki tänää
suunnittelemani yllätys raksulle ku oon kohdellu sitä vähä huonosti viimeaikoina
Hiton hauska lounashetki kaverin kanssa
[q]Verano, 11.5.2007 14:49:
Mukava viikonloppu tiedossa varmasti muutenkin, kaikkine tapahtumineen, vaikka sitä eilen vielä niin epäilin. ^__^[/q]
Nää tämmöset on hyviä päiviä pistää pulloon pahan päivän varalle; jos muistaa että niin huonojen fiilisten jälkeen aurinko alkoi kuitenkin paistaa uudelleen, se auttaa tulevaisuudessakin vastaavissa tilanteissa, vaikka muuten ei usko riittäisi.
Hississä oli nätti tyttö joka asuu kerrosta ylempänä ja tuli juteltua muutama sananen mitä siinä ehti :). Piristi mukavasti päivää :)