päivän :)

Back to häröily O

Sain laittaa mutsille ruokaa lahjaksi, ei tarvinnu säästellä paljoa aineiden kustannuksista / laadusta (toivottavasti oli tyytyväinen saamaansa annokseen). Oli kyllä kiva taasen käydä sitäkin ja pikkusiskoa morottamassa välillä. Sitten aloitetaankin jännityksen piinaamin tunnein odottamaan illan finaalia.

Muutamat ihmiset *sydän* voi että osaa jotku sitte saada mut hyvälle tuulelle...*plur*

[q]Sand3, 2.7.2007 11:57:
Hukkuneet aurinkolasit löytyivät
[/q]
Sait aurinkolasit elvytettyä

Mäkin haluisin elvyttää mun lasit, mut ne ei hukkunu vaan hajos..

Söin äsken hemmetin hyvää sushia *sydän* Dädi on aika hyvä kokki!

Kaikkea sitä on koettu ja nähty, mut ei tätä.
En ole koskaan tuntenut oloani näin rakastetuksi.
Paljon olen lahjoja saanut, mut en näin suurella rakkaudella tehtyjä.
En ole ikinä itkenyt ikävästä ja onnelisuudesta samaan aikaan niin, kuin tänä aamuna.

Olen sanaton

huh <3

1,5h fudista :)
Lux.

AAAAARGHY, oon niin innoissani et pää sanoo kohta poks.

Eilinen Sinfest! Niin hyvä. http://www.sinfest.net/archive_page.php?comicID=2441

[q]superwoman, 26.8.2005 19:44:
Mitä intiassa tai delhissä silloin tapahtuu?? Itse kun olen siellä hillunut, siis muuallakin kuin jossain goan turistirannoilla...
[/q]

Paha sanoo, toi on one way ticket.

edit- En siis aio jäädä lopuöllisesti intiaan, ostan lennon seuraavaan maahan vain paikanpäältä. Tulee halvemmaksi. Mut puol vuotta olis tarkoitus olla.

Musta tulee yhden ihanan kämppis!

Ja tästä on vihdoin mustaa valkoisella

*kops* Anjunabeats vol. 5 *sydän*

Jesh, uusi koti ja uudet kujeet.

Ei o keretty olla kuin 2 tuntia täällä ja eka asia mikä laitettiin pystyyn oli kone ja netti*nauru*

Nyt alkaa oleen jo muutenkin ihan kivasti paikkat kunnossa.

-edit- Tääl on nopeempi netti

nyt on auto pesty, täytyy myöntää että oli tosi hauskaa puuhaa!!

kiitti pinskille seurasta!

[q]ALIEN, 14.5.2007 07:37:
En ole ikinä itkenyt ikävästä ja onnelisuudesta samaan aikaan niin, kuin tänä aamuna.
[/q]

Sinne se Keksi meni. :(

Pakollinen tilastotieteen tentti läpi

[q]ALIEN, 14.5.2007 07:37:
Kaikkea sitä on koettu ja nähty, mut ei tätä.
En ole koskaan tuntenut oloani näin rakastetuksi.
Paljon olen lahjoja saanut, mut en näin suurella rakkaudella tehtyjä.

Olen sanaton

huh <3
[/q]

Saat mult pari epixiä ni olo helpottaa

Aurinko

[q]Miksan, 15.3.2006 16:14:
---
Puistokemisti, 15.3.2006 16:09:
Ostin ihan uuden täyspitkän nahkatakin, oon halunnu sellaisen ekasta matrixista asti mut en o viittiny ostaa kun ne on aika tyyriitä. Nyt ostin, eikä maksanu ku euron.

---

Oliko sattumalta forumista?*Hymy*
Kävelin siellä eilen jonku nahkakaupan ohi ja siel oli tarjous et nahkatakki 1 59,90 hanskojen ostajalle.
[/q]

Just sieltä, ne hanskat oli kyl aika surkeet, Oli kuinka nahkaa vaan. Mut takin ovh oli 239e, joten ihan hyvä kauppa, jokatapauksessa.

Talviturkki heitetty

mul ei ookkaan keskiviikkona töitä, eli keskiviikkona pääsee päästelee paineita. ja sit ois viel perjantaikin koulusta vapaa, eli ehtii rauhassa tekee hommia.

O