päivän :)
mutsin ja niiden 15 viikkonen ragdollin pentu=)
Lyhyt päivä kukkakaupassa, hyvä tuuli sekä sisällä että ulkona, löysin lähistöltä kukkivan kirsikkapuun ja juttelin ohikulkijan kanssa niitä näitä Inspiraatiokin alkaa syntymään ja toin kukkia kotiin
Mikäs tässä on ollessa
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa
Katoin palkkalaskelmaa niin ou jee, reilu 600 euroa tullut tilille! Tosin, kyllähän se sisälti myös lomarahat ja sairaspäivärahat. Silti ihan kiva, ettei tarvii "kituutella" koko kesää
Sain ilmaisliput euroviisujen semifinaaliin. :)
[q]crissy, 10.5.2007 10:39:
mutsin ja niiden 15 viikkonen ragdollin pentu=)
[/q]
räggikset on ihaninta
Pesin jääkaapin ja terveyskin alkaa olee pikkuhiljaa kunnossa*hihu*.
Jännittää ihan kauheesti mut meen huomenna meikkaa/laittaa hiukset taru valkeapäälle nelosen sinkkuäidit tv-ohjelman mainokseen. Jännittää, koska näit mainos juttuja voi tulla enemmänki jos en kämmää. *pökr*
[q]sune, 10.5.2007 16:11:
Jännittää ihan kauheesti mut meen huomenna meikkaa/laittaa hiukset taru valkeapäälle nelosen sinkkuäidit tv-ohjelman mainokseen. Jännittää, koska näit mainos juttuja voi tulla enemmänki jos en kämmää. *pökr*
[/q]
Pidän peukkuja ja varpaita sulle pystyssä*hali*!
Äsken pomon kanssa käydyssä keskustelussa mun reaktiosarja oli about seuraava;
[q]sapeli, 10.5.2007 14:51:
Lyhyt päivä kukkakaupassa, hyvä tuuli sekä sisällä että ulkona, löysin lähistöltä kukkivan kirsikkapuun ja juttelin ohikulkijan kanssa niitä näitä Inspiraatiokin alkaa syntymään ja toin kukkia kotiin
Mikäs tässä on ollessa
[/q]
Mul on pitkään ollu semmone fiilis et haluis ostaa jonku ihanan kukkaisen/kasvin vastapäisen korttelin kukkakaupasta :).... tosin on vähän hintsusti tilaa tossa pöydän kulmal minne viherkasvini ovat ryhmittäytyneet....
Sain vihdoin ja viimein siivottua pöydän laatikot ja kirjahyllyn. Miten sitä voikin kerääntyä tota turhaa tavaraa sinne *pökr*. Nyt sitten pitäis vielä viedä noi kaksi todella painavaa roskasäkkiä ulos. Tuli vissiin ahdettua vähän liikaa niihin tavaraa. Mut jooh, nyt on hyvä fiilis
[q]sune, 9.5.2007 21:01:
---
vinsku, 9.5.2007 18:10:
- elämä on ihanaa!
---
Ku oliski...
[/q]
On on, usko pois
Tänään jo tuolla "päivän :(":ssa harmittelin kun unohdin eilen mun sykemittarin sykevyön kuntokeskuksen pukkariin ja olin ihan varma etten saa sitä koskaan takas, mut joku ihana ihminen olikin palauttanu sen siihen tiskille.*iloinen*
[q]mayah, 10.5.2007 19:38:
Venkku syö ja heiluttaa häntää.
[/q]
Pauli huiskuttaa häntää ja lähettää Venkulle terkkui :)
[q]vinsku, 10.5.2007 21:08:
---
sune, 9.5.2007 21:01:
---
vinsku, 9.5.2007 18:10:
- elämä on ihanaa!
---
Ku oliski...
---
On on, usko pois
[/q]
joo on se kaikilla hämptonin kasvateilla - olen huomannu.
Olipas kiva käydä jätskillä jokirannassa ja aurinkokin viel paistoi...tuli heti kesäfiilis
Tuli autettua ja tehtyä kaverille yksi työ, johon olin loppuen lopuksi itsekin todella tyytyväinen
Sain tänään myös puhuttua itseni ulos viikonlopun pakkosukuloinneista
tilasin äiteelle töihin huomiseksi suuren kukkalähetyksen etukäteisäitienpäivä lahjaksi, maailman paras äiti -kortilla tietty varustettuna. voikun vois olla kärpäsenä katossa näkemässä miten se yllättyy ja ilostuu. :) kallis oli, mutta on kyllä sen arvoista.
Tuo ukkokin sai vihdoin tänään prätkäkortin Otin sitten töistä puolikkaan pekkasen ja mentiin yhdessä ajelemaan. Oli huisin kivaa *sydän*