päivän :)

Back to häröily O

Menin kihloihin http://klubitus.org/profiili.php?nimi=neodyne tän herran kanssa viime keskiviikkona ja vieläkin jaksaa hymyilyttää...

Luulin etten saa papereita koulusta yhen hylätyn tehtävän takia, mut äsken sain tietää et se meni läpi ja valmistun!! Voi olla et rata kutsuu 2.6

[q]RiD, 9.5.2007 01:14:
Jutler ja jutlerin haaremi...
[/q]
Noni. Nyt sä tuhosit koko mun elämäntyöni ja mun pitää alottaa alusta. Ton haaremin piti olla salaisuus *släp*

Muru ja Justin Timberlake *sydän*

[q]Jutu, 9.5.2007 01:11:
Muru ja Justin Timberlake *sydän*
[/q]

Tietääks sun murus tosta sun toisesta rakastajasta!

[q]RiD, 9.5.2007 01:12:
[/q]
Hysh, ei tietenkään! Se tietää vaan Johnny Deppistä :P

[q]Jutu, 9.5.2007 01:13:
---
RiD, 9.5.2007 01:12:

---

Hysh, ei tietenkään! Se tietää vaan Johnny Deppistä :P
[/q]

Kaverit *sydän*

[q]Jutu, 9.5.2007 01:17:
---
RiD, 9.5.2007 01:14:

---

Noni. Nyt sä tuhosit koko mun elämäntyöni ja mun pitää alottaa alusta. Ton haaremin piti olla salaisuus *släp*
[/q]

Sain itteeni vihdoin niskast kii käydä lenkillä frendin kanssa ja ah et on hyvä olo nyt <3 Täst on hyvä jatkaa

Kuulin äsken, että yksi rakkaimmista ja tärkeimmistä ihmisistä on palaamassa monen kuukauden reissultaan takaisin Suomeen ensi viikolla, aivan huippua! Luulin, että mies on tulossa vasta juuri ennen juhannusta, mutta ei.. jo ensi viikolla.

Vaikka tiedän, että hän rakastaa maailmalla reissaamista, niin olen kyllä ihan tippa linssissä täällä kun tiedän, että pian häntä näkee taas monen kuukauden tauon jälkeen.

Parhautta *sydän*

Tää on kyl jo eilisen, kaveri toi mulle ihanan valkoisen ruusun

[q]Purppurataivas, 9.5.2007 09:19:
Menin kihloihin http://klubitus.org/profiili.php?nimi=neodyne tän herran kanssa viime keskiviikkona ja vieläkin jaksaa hymyilyttää...
[/q]

Onnea kovasti!

[q]$, 9.5.2007 01:41:
Näin Dj Bobon.

Skene on sille miehelle velkaa.

:DDD
[/q]
Ja se mies on skenelle yhden parturissa käynnin velkaa:D

Polkupyörä!

Maastopyörä ei ole ideaalisin pyörä kaduille mut ne joulukuussa juodut oluet alkavat sulaa vyötäröltä aika vauhdilla.

- oon saanu maksettua melkeen kaikki velkani pois (siis firmoille menevät,kavereille viel veloissa *uuh*)
- huomaan että mulla on sittenkin oikeesti ystäviä
- ihanaa ku on töitä ja rahaa tulee edes vähän jostain
- Lahdessa järjestettävä idols konsertti ( ööhäh? *whaat*? )
- työkaverit
- perhoset vatsassa ..ja tähän on monta erilaista syytä

paljon hymyjä..joo tää on hyvä päivä :D

Liput kourassa. 26.9 sit jäähalliin.

Sain eilisen kämmin hoidettua ihan minimiajassa. Nyt odottelen kesäkuun 17. päivää. Tai no, odottelen jo kesäkuun 15. päivää ja Aeroja. 16. päivää ja Pendulumia ja sitten 17. päivää ja Tallinnaan reissaamista...

Sitä aiemmin tosin odotan ensi maanantain Friscoon lähtöä. Kaverilta pukkasi tänään mailia, notta paikanpäällä olisi sellaista +30 astetta. Taitaa vaihtua noi matkalaukun farkut minihameisiin ja jakkutakit bikiniyläosiin.

Ja sitten tietenkin hymyilyttää mun oma, ihana, rakas ja ahkera työmyyräni. Odotan perjantaita, kun taas nähdään. <3

Hitto, oliskohan tän sittenkin pitänyt olla "odotan..." -topikissa? Mua kuitenkin hymyilyttää, että ei tosiaan OT:n puolelle mennyt.

Näin Dj Bobon.

Skene on sille miehelle velkaa.

:DDD

[q]Super-Kerttu, 9.5.2007 13:09:
---
emppu, 9.5.2007 13:08:
---
Super-Kerttu, 9.5.2007 09:30:
Eilinen jalkahoito kullalle ja itselle..*sydän*

---

jahs*igor* sitä ollaa rahoissa!

---