päivän :)

Back to häröily O

ahhhh pari kuukautta odoteltu, unelmiemme sohva, on nyt kotona. kultsi kasailee sitä just kotona. hitto ett voi sohvasta tulla niin onnelliseksi (no kyl sillä hinnalla pitäiskin :P)!!!

Viime oinen tekstiviestitulva...

[q]crissy, 27.4.2007 15:17:
---
cloud-c, 27.4.2007 14:59:
---
crissy, 27.4.2007 11:00:
pääsee töihin pakoon jääkiekkoo!

---

Heh heh, tänään oli lehdessä ilmoitus että juuri teillä töissä näytetään kaikki ottelut screeniltä! :)

---

eeeeeeeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/q]

lollero!!! ahahaha

Ihana uus värisekamelska päässä. Kiitokset iinanannnannaannanananananaaa! <3

Olen koko aamun lueskellut wikipediasta juttuja Berkeleysta ja Friscosta, enää 18 päivää lähtöön...

[q]Miinapiina, 27.4.2007 16:19:
mä tein sen

hetki sitten tuli puhelu, MÄ VALMISTUN!! uuuu jeAh!!!
[/q]

onnea pupu! *känni*

[q]Kolera, 27.4.2007 18:53:
---
Nacu, 27.4.2007 18:33:
Yks tosi kiva soitti tosi kaukaa *sydän*

---

HOMOSEO!

[/q]

Ei se oo

Mä lähden Australiaan :)

[q]H3li, 27.4.2007 17:09:

onnea pupu! *känni*
[/q]

kiitti musmus! *känni* *känni*

Yks tosi kiva soitti tosi kaukaa *sydän*

[q]Zenni, 27.4.2007 17:48:

Onnea!

Ite joutuu viel odottelee toukokuun puoleenväliin et tuleeks sitä lakkia vai ei.
[/q]

kiits! mulle tulee tupsuinen lakki

Kauppiksen lopputyö tehty/esitetty...ihanan helpottunut olo

[q]Fuzzy, 27.4.2007 21:40:
ihania tekstareita jotku miähet kirjottelee!! Yleensä äijät ei hirveesti jaksa nähdä vaivaa, mut tänään on tullu kiwoi viesteiii...!!!! *sydän*
[/q]

lucky you

[q]Fuzzy, 27.4.2007 21:48:

Ehkä olisin vielä onnekkaampi jos olis joku miäs jonka kans olis jtn sutinaa, mut tää on ihan vaan frendi...*justjoo* Pakko se on jostain päivän ilot repiä*hih*
[/q]

ymmärrän pointin

netti toimii taas :)

Tänää oli ihan mielettömän upee ilma..! ja pääs terassille istuksii. Aivan ihanaa, tätä lisää..!*jiihaa*

(voiku vappuna ois yhtä hieno ilma ku eilen ja tänää, mut pahalta näyttää..*eiei*)

Käveltiin Myrtsiin :) Teki ihan hyvää kun ei oo hetken muuten harrastanut liikuntaa.

Pääkipu lähes huomaamatonta jo :)

meidän uus ovikello jossa soi titanicin tunnaribiisi! tosin ilman vokaaleja;)

samalla on myös päivän o_0

oli kyllä hauskin perjantai ilta hetkeen ja tuli tutustuttua moniin uusiin kivoihin ihmisiin. kiitti anne kun sain tulla kuokkimaan!*hihu*

ja tän päivän ehdoton :) on postin mukana tullut bonuslaskelma..oon kyllä vieläkin ihan varma että tuossa paperissa on jokin pilkkuvirhe mutta ei ylimääräinen 63e mua kyllä haittaakaan - sen verran hyvin olen tämän kuukauden budjettia saanut tuhottua*nauru*

Oikeestaan vähän pidemmänkin ajan hymyilyä aiheuttava tekijä mut:

Sakura *sydän*

Oikein kaunista.

[q]KooKie, 28.4.2007 17:58:
Olen kokkaillut tässä koko iltapäivän valkosipulia valkosipulipedillä ja valkosipulikastiketta päälle. Kohta joku kemiallinen turvakeskus julistaa meidän talon karanteeniin.
[/q]
No mutta toisaalta, eipä tarvi olla huolissaan vamppyyreista.

O