päivän :)
[q]BB_turone, 26.4.2007 22:47:
Kohta on perjantai
[/q]
Nii onkii!!! Except, mulla on edelleen torstai-iltapaiva vasta menossa... *eikä*
[q]wiwi, 4.8.2009 11:59:
Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.
[/q]
OOOOOOHhhhh! Onko helppoo tehä? Mustikkakotiviini kuulostaa niin päräyttävältä, että uskaltaiskohan kokeilla. Viinisetin saisin varmaan veljeltä lainaan
Ja itsekin suunnitelmissa mustikkaretki tänään tai huomenna ja jos siinä pari tattia/kantarellia/rouskua (minkä nyt sattuu tunnistamaan) osuu vastaan, niin ei haittaa varsinaisesti.
[q]Zenni, 26.4.2007 14:51:
Mä poksuttelenki kuplamuovia. Tää on parempaa ku seksi.
[/q]
Musta tuntuu et oot vain kateellinen
[q]Janisa, 26.4.2007 22:57:
---
BB_turone, 26.4.2007 22:47:
Kohta on perjantai
---
Nii onkii!!! Except, mulla on edelleen torstai-iltapaiva vasta menossa... *eikä*
[/q]
Mulla on jo käytännössä perjantai, viikon viimeinen työpäivä loppui juuri!
[q]John, 26.4.2007 23:00:
---
Janisa, 26.4.2007 22:57:
---
BB_turone, 26.4.2007 22:47:
Kohta on perjantai
---
---
Mulla on jo käytännössä perjantai, viikon viimeinen työpäivä loppui juuri!
[/q]
Thanks... Tamahan vasta helpottikin oloa...
Pitkä viikonloppu edessä.
pääsee töihin pakoon jääkiekkoo!
Kypsät mustikat metsässä*slurps*
jopa toinen viikonloppu putkeen ilman darraa!! huomen voi sit juhlistaa sitäkin enemmän *känni*
Nyt joutuu hajoo. Väsyneenä nauroin kippurassa noille funny picks jutuille kun tarkastaja vakavana miehenä tuo lunastuksen maksuun. Enkä tietenkää pystyny lopettaa nauramista... Sil on musta jo muutenki varmaan tosi edustava kuva ku aina kysyn auton tekniset tiedot ja mahdollisuudet siltä.. Nyt viel tää.. Ja silti naurattaa
[q]crissy, 27.4.2007 11:00:
[/q]
*släp**släp* älä iloitse moisella...
[q]domi, 31.8.2006 11:14:
*pesismailaheilauttel* :D
[/q]
:DDDD ihanaa, tulihan se hymy mullekin tälle päivälle
Opinnäytetyö hyväksytysti läpi ja Piiitkä V-loppu edessä
Ja sitte viel Kullan synttärit ja kaikki Vappubiletykset Jee jee--> tällä tytöllä on nyt todellisesti aihetta juhlia, tanssia ja juoda
Vika luento koulussa...evö! =}
viimeinen duunipäivä \0/
nyt saa ihmiset tulla avautumaan päin naamaa ja haukkumaan firmaa ihan vapaasti, ei haittaa ollenkaan! ensi kertaa koko lafkassa olo aikana vilpitön hymy naamalla kokoajan
illalla suu messingille ja muutto uusiin maisemiin
mä tein sen
hetki sitten tuli puhelu, MÄ VALMISTUN!! uuuu jeAh!!!
[q]crissy, 27.4.2007 11:00:
[/q]
Heh heh, tänään oli lehdessä ilmoitus että juuri teillä töissä näytetään kaikki ottelut screeniltä! :)
Törmäsin broidiin ja sen tuttuihin kaupassa. Ne oli tosi hassulla tuulella taas vaihteeks.. pelasti tosi tympeen päivän.
Aurinkoa, bissee ja musaa. Koht viel moikkailee frendejä joten nätttttiiiii tulos *sydän* *känni*
Sain vihdoin aikaiseksi ostaa ihanan jättidivaanin/kulmasohvan olkkariin.. Nyt on hyvä fiilis kun alkaa olemaan sitämyöten kämppä läjässä ja pystyy löhöömään klubbariinkin kirjoitellessa mukavasti ja mahtuu vaikka kahestaan makoilemaan leffaa katellessa