päivän :)
Hukuksissa ollu ajokortti löytyi. Tosin vieläkin ihmetyttää miten helvetissä se oli päätynyt levylaukkuun levyjen alle.
[q]KooKie, 26.4.2007 11:28:
---
Kriss G, 26.4.2007 11:27:
Hukuksissa ollu ajokortti löytyi. Tosin vieläkin ihmetyttää miten helvetissä se oli päätynyt levylaukkuun levyjen alle.
---
Kide - sun viinankäytölläs - miten sä voit ihmetellä mitään?
[/q]
Noku mä olin selvinpäin katoamis hetkellä. Mä jätin sen housujen taskuun mitkä oli yön yli n.2 metrin päässä koko laukusta ja aamulla korttia ei löytynyt taskuista o_O
aamuherätys <3
[q]KooKie, 26.4.2007 13:09:
---
domi, 26.4.2007 13:00:
[size=4]Jos se on saanut[/size] [size=25]SEKSIÄ[/size]...
---
BINGO!
[/q]
Aika hävytöntä. :(
aaaaahhhh....lomaaaa*kuolaa* 01.30 nukkuu ja 12.30 ylös...ja ihan omia aikoja
[q]Wert, 26.4.2007 11:16:
---
Luppis, 12.4.2007 17:34:
Kädessä Nokia N95
---
Onko ilmenny paljo miinuksia tossa laitteessa.. ? itekki harkitsen sen ostamista..
[/q]
Akun kesto.
Jatkuvassa käytössä (surffailua, paljon puhumista, musaa) alle pari päivää.
Latautuu täyteen kuitenkin parissa tunnissa.
Muuten ihan -tanan hyvä puhelin.
Phiuu, ei se ollutkaan niin vaikeeta. Nyt voi rauhassa keskittyä illanviettoon!
Hmm okei ei mentykään tän työn kans leffaan mut käytiin kahvilla ja hän vaikutti todella kivalta ihmiseltä kaikel taval Toivottavasti nähään taas piakkoin, koska hänen kans oli tosi hauskaa. Nyt vielä pitäis ryhdistäytyä, ottaa itteensä niskasta ja lempata rööki johki niin syvälle et ei tekis mieli enää ikinä polttaa
Kaikki siis aivan hyvin tän päivän osalta. Koko päivä on ollut todellakin :)
-Careen
voitin meidän viiniarpajaisista skumppaa!*jiihaa*
ja kaiken lisäks tiedän tuon olevan ihan todella hyvää sellaista..*kuolaa*
[q]Luppis, 26.4.2007 14:23:
---
Wert, 26.4.2007 11:16:
---
Luppis, 12.4.2007 17:34:
Kädessä Nokia N95
---
Onko ilmenny paljo miinuksia tossa laitteessa.. ? itekki harkitsen sen ostamista..
---
Akun kesto.
Jatkuvassa käytössä (surffailua, paljon puhumista, musaa) alle pari päivää.
Latautuu täyteen kuitenkin parissa tunnissa.
Muuten ihan -tanan hyvä puhelin.
[/q]
Nojoo.. en oo sellast luuria viel nähny missä akku tollasella kovalla käytöllä kestäis...
Pyöräkamat hankittu, enää ei puuttuis kuin kortti, kypärä ja pyörä..
Kohta hölkkäämään kymppiä*iloinen*
15h unta takana *sydän*
Kärpät hoiti pojan pohjoiseen ja pelastivat siinä samalla mun paskan päiväni!!!
tän kyllä pitäisi varmaan olla osittain tän päivän :( mutta tänään olin elämäni ensimmäistä kertaa päällikön puhuttelussa.
mutta sitten siihen mikä tekee tästä päivän :) :vihdoin ja viimein mulle valkeni tarkalleen se miksi tää ei ole mun työpaikka - en vaan nyt oikeasti sovellu tän talon konseptiin, siihen missä pitää kaikkien työntekijöiden olla vain hiljaa ja kiltisti sekä täysin eleettömästi suhtautua kaikkeen siihen mitä ympärillä tapahtuu.
kesälomaan 9 viikkoa, jonka jälkeen irtisanoudun tästä paskasta. enköhän mä noille viikoille voi jähmettää hymyn naamalleni ja opetella oikean nyökyttelyrytmin ettei kukaan vaan loukkaannu mistään mun tekemisistäni tai sanomisistani.
[q]domi, 26.4.2007 14:41:
Huhu kertoo et saisin tänään seksiä.
[/q]
Mä poksuttelenki kuplamuovia. Tää on parempaa ku seksi.
Maksimaalisella stressillä vedetty kuukausi vihdoinki ohi Maireeta hymyä lisää vielä se, että löysin kahdet mielettömän ihanat kengät+muuta kivaa
Niin ja Valiolla on tänäki kesänä myynnissä vihree omena sorbettia
OHI ON! (5 vuotta koulua)
Nyt enää viimeiset viilaukset opinnäytetyöhön,
työ kansiin ja medianomin paperit pihalle...
Jo oli aikakin (vuoden myöhässä aikataulusta),
onpa aika helpottunu olo!
pyykit pyörii koneessa, samoin astiat (haha toivottavasti ei kuitenkaan pyöri...*hih*)
matot on tampattu ja tuulettumassa, on imuroitu ja treffattu ystis ja kohtis käymään kaupungilla jonka jälkeen lattioiden pesu ja yleinen järkkäily!!
on niin kivaa ku on niin siistiä
Viikon loma, aurinko, pärrä, vappu tulossa ja sit viel huomisen odotus ni tänää ollu aika hyvä fiilis