päivän :)
Sain sit owd-kurssin suoritettua ja olen kortitettu sukeltaja:)
Ainoa et reissu loppui ja takas himassa:(
Multa kysyttiin äsken 2 kertaa paperit. Eka alkossa kun ostin viiniä ja sit cittarissa kun ostin siideriä. Tätä ei oo tapahtunu pitkään aikaan ja tuli jotenkin hyvä mieli.*iloinen* Toivo ei ehkä ole sittenkään vielä menetetty.*pepsodent*
Kuinka ihanaa onkaan kamalan krapulan jälkeen huomata, että elämä alkaa vihdoin voittaa
tää päivä.
käytiin tänään tivolissa miron, mun siskon ja serkun kanssa
oli tosi kivaa, kävin itekkin sellasessa hilavitkuttimessa...
aurinko paisto ja oli tosi lämmin.
aamullakin ulkoiltiin ja silloinkin oli lämmin. tosi mukava päivä ollut
[q]Kirsikka, 14.4.2007 23:32:
Tänään pidettiin meidän tytön nimenantojuhlat, meni hyvin ja tyttö sai ihania lahjoja :)
Niin ja nimeksi tuli Tinja Neelia *sydän*
[/q]
aaaw
Jo toinen yhteishaku ohitettu saamatta yhtään mitään aikaseks opiskelujen suhteen.
Eikä mua ees haittaa et oon laiska idari*nauru*
aurinko paistaa, syönyt jäätelöä ja juonut yhden ykkösoluen, kun istuttiin paidatta parvekkeella ottamassa aurinkoa porukassa. Hiton hyvä mieli. Ja näin yhden kaverin sattumalta. <3
Aamupala terassilla ja mansikkajätskiä auringonpaisteessa...sieltä se kesä tulee :)
ihanaa seuraa ja hyvää alkoo !!!1
loitopäivä tulossa meidän partsin grillikauden avajaiset ynnä muuta mukavaa!
Aijai, uus taulu-tv ja DVD-soitin, nice. *sydän*
Semmoset noin 15 tunnin yöunet, joilla sai vähän paikattua edellisen yön kahta tuntia
Aivan tajuttoman mahtava olo 9 päivän reissu Englannis ja Ranskassa huipentu kivasti Turussa kylpyläs rentoutuen. Huikeet bileet, todella energistä musaa ja hillittömän mukava porukka messissä. Nyt sit viikko töitä ja Laaserpointtiin
~ Careen
mun synttäribileet!!talo täynnä kavereita ja fiilistäm
kävelyllä tuli huomattua että meiän lähellä asustele ainakin 10 haapana paria*joo*
oli muutenkin kiva pitää taas saarnaa siitä miten vähän ihmisten käytös on kehittynyt alkuihmisistä*nauru*
piristi kummasti päivää..
http://www.splu.net/chadvader.htm
Kävin lyömässä golfpalloa*iloinen* Ensinnäkin osuin siihen miltei joka kerta, ja toisekseen se myös useimmiten lensi suoraan, pari kertaa jopa pitkälle.
Jos edistyminen jatkuu tätä vauhtia, mä todellakin vaihdan lajia*ding*
Grillikausi avattu. Pincci pallogrilli, iso läjä ruokaa, skumppaa, mansikoita ja loistoseuraa. *sydän*
-Herääminen kullan viekusta
-Grillauskauden avaus
-Tunnin ruokalepo pehmeellä aurinkotuolilla auringossa
-28 kilsan pyöräilylenkki, tän kevään eka et voi olla hiukka peppu kipee huomenna
Ainoo miinus on, et pitää lukee kokeisiin tää ilta.. ois niin ihana vaan rentoutua.. mut edes tää ei kyl saa latistettuu tän päivän kaikkia hienoja juttuja
[q]ezzy, 15.4.2007 18:30:
Kohta joku voinee esittää sulle ns. "gay"-kortin
[/q]
Ai hitto, mä luulin, että se kortti oli käyntikortti, kun mies sen ensitreffeillä esitteli! Mut hei, ei se mun kanssa muuten seurustelisikaan. ;)