päivän :)

Back to häröily O

[q]hallucinogen, 10.4.2007 13:50:
päivän hyvä työ
[/q]

aaaaw
ihana

Perseenpuutumispyöräily ja kadonneiden vatsalihasten metsästys :) Taas hieman raikkaampi olo :)
Ja pyykkiäkin oon saanu pestyä, ja vielä yks tälle päivälle suunnitelmis :)

Sain tilattuu lääkärille ajan
& Sain tilattuu myös mun mummolle lääkäriin ajan vaikka en muistanu hänen koko henkkaria

+ Toi säää!!!

Veronpalautusta 601,40.

[q]Freja, 10.4.2007 19:10:
Perseenpuutumispyöräily ja kadonneiden vatsalihasten metsästys :) Taas hieman raikkaampi olo :)

[/q]

ahhhh xycling *sydän* + 15 vatsaselkätreeni
oon niin koukussa

Sain fiksattua meidän koneen silleen et se taas toimii
Eli virtanappulan.
Teknikko mikä teknikko

auto meni katsastuksesta läpi

Uus harrastus! Tänään oli ekat fudistreenit ja se oli paljon odotettua kivempaa! Lisäksi tunnin ulkoilusta kivassa seurassa tuli hirmu hyvä olo ja fiilis

Loma loppuu aika täydelliseen, miltei "levänneeseen" olotilaan:
-Makkarin seinät pohjamaalattu (seuraavaksi sitten joku väri päälle, kunhan vain sellainen löytyy kenties oranssi).
-Koko kämppä siivottu.
-Pyykit pesty.
-Ylimäärästä tavaraa sain raijjattua varastoon.

Siinäpä se loma sitten melkeistään olikin kokonaisuudessaan, kaikki 1½ viikkoa.

Oon saanu tulospalkkioo enkä edes tiedä mistä

Kädessä Nokia N95

Tajusinpa just että Italian reissuun on enää 3 viikkoa, vaikka oon kuvitellu sen olevan jossain kaaaaaaukana tulevaisuudessa *whaat**aplodit*

Talviloma

toi p*ska oppari on viimein valmis ja lähti sähköpostilla opettajalle pois mun silmistä! jeeee! (nyt vaan ootellaan, että opettajalta tulee viestiä että siitä puuttuukin se ja se ja se ja se.... ja teeppä uudestaan nämä ja nämä...)

jos hakis vaikka olutta!

viimeinen yövuoro lähtee tänään tämän kierron osalta, sit on kuuden päivän vapaat*hihu*
kohtis uimahalliin 1½k:n vaparille*joo*

Letkeä ilta töissä, vaikka ennustelin katastrofia! Asiakkaana kävi ihana puoltuttu kundi, joka piristää päivää kuin päivää - meillä on kyllä niin positiivista kemiaa ilmassa aina!

Nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaisi taas pitkän päivän töissä ja jatkaa illalla salille reenailemaan. Hyvä putki päällä - ei muutamien bileiden missaus kyllä haittaa yhtään. WTF, AIKUISTUNKO MÄ?! Vaihdan päivän :( -topikkiin. ->

Lonkeroo!!

parhaimmat talvikelit vuosiin. toivottavasti pysyvätkin tällaisena :)

O