päivän :)

Back to häröily O

Uudenkarhea kannettava ihan übersiisti!!*jiihaa*

kaksi päivää rinteessä *sydän* laudalla sai päästää menee niin lujaa kuin vaan uskalsi...tää oli parempaa kuin huono seksi ja kiksit oli sen mukaiset *sydän*

osa suuren suuresta painotaakasta keveni seljän päältä. luulempa meinaan, että löysin sittenkin jotakin todella sopivaa ensi vuodeksi. :) kahtellaan.

Rooma <3

Saanut heti aamusta tehtyä vaikka mitä ja kohta aattelin lähtee lenkille kun arska paistaa noin kivasti

Kaverin lapsi Parasta terapiaa. Superhyvä mieli, kohtaa salille.

Paluu lapsuuden aktiviteetteihin. Mulle muistutettiin, etten mä enää ole sen kakstoistakesäisen veroinen ja revittiin pois tangoilta, etten murtaisi paikkojani. Ymmärrettävää kyllä, tuleehan huomenna se 19-vuotta täyteen, osteoporoosi ja kihti vaivaa.

Ihana fiilis, hymyilyttää koko ajan ja päivästä toiseen. Elämä on ihanaa. <3

Valokuvausvärmettä <3

Aussiviiniä äipän tekemällä päivällisellä ja kummitätikin oli visiitillä :)
Huomenna takaisin sivistyksen pariin ja kuntoilemaan :)

Eiliset :)

- huikean onnistunut kirjastoreissu, löysin kaikkea mielenkiintoista uutta luettavaa
- siskontytön (8.vee) tuliaiset Puuhamaasta: värilliset korvatulpat

Tän päivän :) on olla töissä

Saavutin taas yhen etapin mun matkalla kohti pohjaa, mut se oli niin säälittävää et naurattaa. :D

Kävin pitkästä aikaa vanhempien luona. Faija oli poikkeuksellisesti selvä, joten kukaan ei rähissyt, ärissyt, vittuillut tai uhannut vetää pataan "jossshet nhyttyttö ymmärrä ppitääää turpaasss kii".

Aamuinen pumppi vetreytti paikat, joten ponikin kulki mukavasti tänään. Mikä puolestaan loi uskoa huomiseen.

Joskus vaan menee putkeen*iloinen*

Huomenna lentokentälle ja reissuun!

Pääsiäisenä just sopivassa suhteessa biletystä, lammaspäivällisiä parhaiden tyyppien kanssa ja rentoa hengailua kotona kaksistaan *sydän*

7 km lenkki, sauna, hyvä ruoka,
uusin bondi, lasi punaviiniä, ja sitten paaaaaaljon unta *sydän*

Kello on vasta 10 ja mulla on ollut niiiiiin hyvä päivä!
Tuli sellanen kesätyötarjous, että oksat pois! Illalla pääsee laulamaan ja rosiksessa soi junkkaa! Täydellistä! *hihu**sydän*

kiva viikonloppu *plur**pihkassa**sydän*

jesjes.. sain yöllä siivott kylppärin ni perjantaina saa purettua muuttokamat jee.

8 km juoksulenkki ja treeni aamutuimaan heti makoisien 10h yöunien jälkeen, on kyl aika mahtava olo ja illalla kotiin *sydän*

O