päivän :)

Back to häröily O

huh... aamulla kävelin pysäkiltä duuniin ostarin megaparkkiksen läpi ja kattelin ku missää ei oo ketää... noh päätin ottaa itelleni hetken ja pysähyin ja kattelin ympärille.. arska nousee metsän takaa luoden kultaisen silhuetin puunrajoihin... viileelämmin kevät tuuli puhaltelee lepposesti... luureis soi orbital... *plur**pepsodent**sydän*

Puumiekkahuitelu!

hu! Ha!

Sain yhden kirjeen ja tuli aivan käsittämätön helpotuksen ja onnellisuuden tunne. Mikään ei oo niin mahtavaa kun tajuta, että ei tarvii enään stressata jostain isosta jutusta.

tulee veronpalautuksia melkein 700e :)

Kyllä sai taas töissä nauraa ..ja aurinko ja kaikkee, vähän perhosia vatsassa tai jotain.. ..ja on muutenkin ollu kiva päivä.

Enpä mennytkään kotiin.

Eilen eka päivä harjottelupaikassa, oli just niin kivaa ku toivoinkin Ja pääsen alottamaan siellä osa-aikaisena heti, vaikka saadaankin itse oppisopimus alkamaan vasta myöhemmin...

Plus sit se päivän o_O et mäkin sain veronpalautuksia - mitkä tuleekin ihan tarpeeseen kun pitää maksaa edellisvuoden mätkyjä :D

Eräs ihminen on piristänyt itseasiassa mun koko viikkoani Ihan uskomatonta miten sitä juttua vaan riittää ja riittää*sydän*

[q]Tavio, 18.4.2007 18:46:
Olin täs töissä ihan mindin my own business ja sitte tulee semmonen joku 3v taapero lastenkärryjen kyydissä heilutellen jalkoja, kaikki ihan lutusta kunnes yhtäkkiä napero huutaa aivan JÄRKYTTÄVÄN lujaa: HUORRAAAA PERKEEELEEE!!!!!!!

Äidillä karahtaa naama ihan tuli punaseks ja rupee kovaan ääneen puhuun jotain ihan random juttuja ja työntää kärryt vauhdilla eteenpäin

voi olla et kotona tuli jotain sanomista :D
[/q]

http://sjl.funnyordie.com//v1/landing.php

Yllätyin siitä, että lammas on sittenkin ihan hyvää.

Ihana verotoimisto
joulukuussa pamahtaa tilille 400 veronpalautuksia
mihinköhän päin maailmaa lähtis jouluks??...

ihanaa!!!!!! pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ja vielä luvattu todella hyvää säätä koko viikonlopuks. Ei voi kuin hymyillä*plur*

Jesh! Muistin mun kortin tunnusluvun! Tai oikeastaan mä vaan kokeilin sitä mikä tuntu hyvälle, mut kuitenkin. Sainpahan ainakin rahaa pihalle

Joku tulee tänään turkuun <3

tänään on ollu vaan hyvä päivä :) ja hyvä ilma !

Tää ilma, limuu, sipee, dipee ja lätkän finaali \o/ IHUNA PÄIVÄ *sydän**jiihaa*

2 h ja tulos: elukoiden sotkut siivottu, imuroitu, lattiat pesty, pyykätty ja pölyt pyyhitty! Ah että on hyvä fiivis!

WITTU JEEE !!!!

Uusi Bon Aqua mustikka <3.

Menee pelijuomana kun ei saa ottaa kaljaa nyt pariin päivään antibiottejen takia :).

Ihana ulkoilulenkki auringossa täydellisen musiikin kera
Laatuaikaa itselle ja ajatuksille *sydän*

O