päivän :)
Pääs taas pitkästä aikaa eilen näyttämään henkkareita, mennessä sisään ilmeisesti K-18 bileisiin *pepsodent*, kyllä se aina ilahduttaa kun niitä kysytään *hihu*.
Stadin on ihanan hiljainen :)
Jaahas..ois sitten idols-finaalireissu edessä*tirsk* Lähen Roosa-siskon(kohta 8v) kanssa hurraamaan sen idolille Annalle. Äiti on tehny sille fanituskyltinki mukaan.
Ihanaa nähdä pikkusisko taas*sydän*
Vaikka viikonlopun helsingin reissusta ja bileistä jäi hirmusesti univelkaa ja nyt oon ihan silmät ristissä täällä töissä, niin silti on tosi hyvä fiilis! Viikonloppu piristi tosi paljon ja oli kiva nähdä kaikkia vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia.*hymy* Opinnäytetyötä ahertaessa todellakin tarvittiin viime viikonlopun piristysruisketta. Nyt on taas sellanen fiilis et ehkä mä oikeasti kerkeänkin saada tän työn ajoissa valmiiks ja valmistun tänä keväänä.*hihu*
Nyt muutama tunti unta kaaliin ja sitten aamuyon tunteina startti Kanadaan...
Mukavaa ja munarikasta paasiaista kaikille!
Olipa kivaa tulla pyörällä töihin, vaikka vähän ripsoikin niin se piristi ihanasti
...ja illalla kuntonyrkkeilyä
Rauhallinen ilta alkoholin ja ystävien seurassa..
jodyn haat tanaan, ihana ilma, silkkimekko ja korkkarit
Huippupäivällinen, hyvää seuraa ja koko komeuden kruunas huippujälkkäri.. *kuolaa**plur**tirsk*
Pyöräily, kotitekoinen sushi (nigri ja maki), bisse ja pian lisää bisselle.
kesällä tiedossa 4 viikkoa putkee lomaa pomo tuonu lomalistan vihdoinki töihin
Ei yhtään mitään fiilistä, aivan mahtavaa!
Ylös, ulos ja lenkille!
Munarikas pääsiäinen + tykkään tosta tyypistä päivä päivältä enemmän
Kohta tulee sisko hakemaan mua, ja sitten pidetään hauskaa koko päivä siukun kaa!!!
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g
Maksanu yli 30e toi kinmpale
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps*
Hyvin mennyt koeviikko!
[q]Lindi, 7.4.2007 14:03:
---
UnityF, 7.4.2007 13:59:
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps*
---
pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min.
[/q]
on
Tuli muutenkin iso kassillinen kaikkee muuta safkaa ja salaattiainekset
toi ei oo kyl mikää huono idea
Mahtava viikonloppu takana ja kohta suunta kohti Tukholmaa pariksi päiväksi "opiskelemaan".
[q]UnityF, 7.4.2007 13:59:
[/q]
pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min.