päivän :)
[q]KooKie, 4.4.2007 17:45:
...kolmatta kirjaa maailmanhistorian tunnetuimmista sodista...[/q]
Sori nyt vaan, mutta sun postauksia lukiessa tulee välillä sellaisia "wtf?"-hetkiä, jolloin vakavasti epäilee oikean kirjoittajan olevan 50-vuotias nörttimies (vaikkapa) Ypäjältä, joka vahingossa lipsauttelee paljastavia totuuksia teksteihinsä. There is something very, very wrong with you. Or very right. :D
espanjaaaaaaaan :)
[q]Epailija, 4.4.2007 18:47:
---
KooKie, 4.4.2007 18:45:
Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?
---
Aina kannattaa kokeilla. Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)
[/q]
Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.
Tänään kuuntelee esim. Proteusta!
[q]KooKie, 4.4.2007 18:34:
...MUTTA NÖRTTI MÄ EN OLE![/q]
Ote sinkkuluukun puolelta:
"Mä oon nauttinut mun sinkkusunnuntaista voittajatapaan: Katsomalla Babylon 5:n 3:tta tuotantokautta. Kyllä klubbari pelastaa, en ois näitäkään taas löytänyt ilman saittisurffailua. :D Garibaldi. *sydän*"
QED
[q]KooKie, 4.4.2007 18:45:
Olisikohan tän pitänyt mennä SINKKULUUKUN puolelle deitti-ilmoitukseksi...?
[/q]
Aina kannattaa kokeilla. Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)
Joku random tyyppi kehui kaupassa mun paitaa ja kysy mistä oon ostanu :)
[q]KooKie, 4.4.2007 20:40:
---
Anselmi, 4.4.2007 18:52:
---
Epailija, 4.4.2007 18:47:
Siellä tuntuu osa porukasta olevan niin maailmanlopun tunnelmissa, että voisi lykästääkin. ;)
---
Mut toisaalta siel on monella pesiytynyt päähän pahemmin kuin aivokasvain, mielikuva unelmakumppanista ja sen ominaisuuksista, että siihen väliin ei ole paljon menemistä, ellei sitten satu olemaan sellainen mielukuvitusolento.
---
Miettien munkin postauksia siinä luukussa, niin mulla taitaa olla mielikuvitus "ystävä". Skitsofrenia-osasto here I come! Se on ehdottomasti yksi "päivän :)" joka ikinen päivä.
[/q]
Mulla oli 4-vuotiaana Timo niminen mielikuvitusystävä. Välillä jopa nostin puhelimen luurin ja juttelin sille. Tarkoittaaks tää nyt sitä että olen homoseksuaali?
[q]H3li, 8.4.2007 21:14:
mulle haettiin sipsejä ja dippii krapulaani ilman pyytämisiä :)
[/q]
huomaavaista
[q]KooKie, 4.4.2007 21:02:
---
Anselmi, 4.4.2007 20:57:
Mulla oli 4-vuotiaana Timo niminen mielikuvitusystävä. Välillä jopa nostin puhelimen luurin ja juttelin sille. Tarkoittaaks tää nyt sitä että olen homoseksuaali?
---
Mulla ei tota kokemusta homoudesta ihan hirveästi ole, joten kannattaa kysellä täältä:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54503;sivu=1
[/q]
Näin pieni pyllyinen poika ei uskalla mennä sinne, joten soitan Timolle ja kysyn asiasta.
mennyt reissu. :)
[q]mayah, 5.5.2009 18:14:
Ostin tommosen *heppail*
[/q]
Hullu.
T: Huoleton on hevoseton
PS. Ei vais. Onnea! Saaks teitä tulla moikkaamaan? ^^
Vihdoin ja viimein parin viikon flunssa alkaa hellittää
Kia täytti tänään 10kk ja otti askelia ilman tukee *super**plur*
Kohta se juoksee ympäriämpäri ja mä toivon joululahjaksi joulupukilta silmät takaraivoonkin
Parin tunnin päästä lähtö kotiinkotiin :).
Nään mun murun illalla, hirmuinen ikävä *sydän*
[q]mayah, 5.4.2007 07:32:
Se ois sitte torstai, tytöt ja pojat
+ et tänään alkaa taas teho-osasto Mun torstai-illat on taas elämisen arvoisia :)
[/q]
Sä joudut teho-osastolle?!?
VAPPU JA PERJANTAI!!!!!1
Las Vegas jatkuu
Töistä soitettiin just täydellinen puhelu. Mä pääsen kuin pääsenkin huomenna bailaamaan! *sydän*
Kännit *känni**iloinen*
Mun tän vuoden ensimmäinen synttärilahja saapui postissa tänään. Nyt yritän olla avaamatta tota ennen ensviikkoa.
Viimeinen matskunkoe meni varsin loistavasti, kiitos rautaisen ulkomuistin.
Pääsin kuin pääsinkin ruotsin jousta läpi ja lähti vielä lautakuntaan C:nä.
Salireeni ja -3kg punnitus. Olin viimeksi näin kevyt ennen joulua (ja kuinkas sitten kävikään...). :D