päivän :)
Sain kesäksi oman alan töitä. Tuntuu hyvälle
Uusi koti *sydän*
[q]$, 2.4.2007 12:01:
Menen tänään TAAS työhaastatteluun :)
Laitan laskun käytetystä ajasta jos tällä kertaa ei nappaa PRKL.
[/q] noh kuis meni haistattelu? :) Oliks jo mones yritys?
Ensimmaiset paivakannit @ Caracas
tänään tuli tekstari että tilaamani paketin voi noutaa JO huomenna postista... siellä on 2 mattoa...
jee mun sisustusurakka on sit kohta valmis ku tällä viikolla pitäis vielä tulla parit verhot ja yks kappa ja yks päiväpeitto..
kiva ilmoitus muuten paskaan päivään!
Tein uuden kuntosalisopparin valmisteilla olevaan uuden hulppeeseen kunto- ja hyvinvointikeskuskeen, jossa on sitten kaikki mahdollinen ja mahdoton tarjolla *hymy**hymy**hymy*
Ensimmainen paiva ilman kuumetta. Tulihan tuossa oltua 5paivaa 39 ja rapiat paalle lampoa. Tosin tan reissun dyykit on ohi mun kohdalta...
[q]La Petite, 3.4.2007 07:49:
tää on ehdottomasti päivän :)
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Munkkisaaren+kuutti+ahmii+ja+rehvastelee+Korkeasaaressa/1135226296077
*sydän* kuutti
[/q]
toi sulatti kyllä munkin sydämen aivan täysin
tää on ehdottomasti päivän :)
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Munkkisaaren+kuutti+ahmii+ja+rehvastelee+Korkeasaaressa/1135226296077
*sydän* kuutti
Oon jopa saanut tänään jotain aikaseks, siivosin kämpän ihan kunnolla ja saimpa kaupungilla hoidettua asioita kans. Myös päivää ilostutti kolmas pääsykoekutsu
Kesäloma!! Hengailuu Vaasassa... mukavasti menee aika kavereita tavates ja nautties auringosta...*sydän*
Koeviikon vihdoin loputtua, huomenna alkaa uusi jakso ja huomasin hyvin suureksi ilokseni oman aamuni alkavan vasta yhdeltätoista
salille ja pääsiäisloman viettoon, tiistaina vasta töihin *sydän*
Hullun kokonen lopputili tulossa entisestä duunipaikasta, pääsiäisen pyhinä bileet!!
Pyörällä töihin myös. Josko se kesä vihdoin alkais...
Huomenna suunta Kilpisjärvelle!
Laskemaan, laskemaan, laskemaan...
Kandi-työ edistyy jälleen ja oon saanu kicksejä sen tekemisestä. Se on jotenkin tosi hienoa, että oppii uutta ja pystyy muokkaamaan mieipiteitään kun käsittelee jotain aihetta, joka ei ole itselle niin tuttu.
Huomaa, että omia luutuneita käsityksiä pystyy muuttamaan ajattelemalla asioita eri kantilta.
Näin sitä akateemisuutta huomaa taas arvostavansa!
Pomo antoi lupauksen mun lomalle :) se meinais si sitä, et tänää matkatoimistoon varaan matka
itkettää ku tuli ni hyvä mieli :')
huhhu, tulipa rehkittyä uuden miksauksen kannen kanssa ja sen takia opeteltua vähän illustratoriakin silmät ristissä, mutta nyt se on valmis ja tuli omasta mielestä ison harppauksen taas vaativampi ja huikeempi ku mikää aikasempi! itseasias tää ei oo päivän :) vaan päivän
lisäks miksauskin on lähipäivinä purkissa.
Viisaudenhammasleikkaus! Lähinnä se, että se on ohi.. nyt sitten poski turvonneena ja särkevänä sekä leuat jäykkänä yritetään parantuu.