päivän :)
Mieheke löysi uuden lelun, muksujen soiva talli, joka soittaa, ah, niin ihanan pirteää musiikkia. Höystettynä hevosen hirnahduksilla ja kissan soinnukkaalla maukumisella.
aivan loistopäivä eilen murun kanssa pyöräillen ja siivoillen. Tänään onkin sitten tämän viikon ensimmäinen kahdesta työpäivästä. Piiiiiitkä viikonloppu vapaata tiedossa *sydän*
Aamulenkki
Hyvä fiilis!
Sit viel sain kyydin töihin ^_^
ja ai niin - 23 päivää enää, ja vaan 17 työpäivää :)
! I r happy !
<3
[q]D, 2.4.2007 16:35:
Meidän uusi hauva-hankinta
<3 <3 <3
[/q]
Ih! Onko vahan sopo!!!
Näin tossa ruokiksella ihan rehellisen spurgun jolla oli pappa betalar vyö. Ei ainakaan sen huumori ole vielä alkoholisoitunut.
[q]LooPy, 2.4.2007 14:05:
---
remotion, 2.4.2007 12:11:
hmmhmm, tuli eilen väsättyy uutta settiä, onkelma vaan että pitäs 74 cd:lle mahtua 18biisiä :D ehkä joutuu jotain karsii tai sit tulee nopsaa vaihtoa.
---
Eiks 800mk2 tue ämpeekolmosia?
Hot tip audiotapaukseen. Polta useampi levy
[/q]
joo, noo mulla ei oo tällähetkellä ku vaan yksi 74min audio-rw lätty jolle nauhottaa. toki sen voi sitten katkasta. mut joka tapauksessa on ollut tapana tehdä myöskin noita cd:llä jakoon semmonen parikymmentä joten se 80min raja on viimestään lopullinen. ei sikäli. musta tuntuu että tulee parempi setti ku jätän biisi lukeman 13-14. täytyy tänään katsoa uusilla korvilla asiaa.
Nordea suorastaan syysi minulle rahaa sitä pyytäessäni. Ja aikalailla "maksa kun jaksat"-ohjelmalla. Tulossa siis melko eläimellinen remontti.
[q]LooPy, 2.4.2007 14:24:
Eikö vaan voi laittaa nauhoituksen päälle, alkaa soittelemaan ja sitten tunnin kohdilla miettii uudelleen montako raitaa saa vielä mahtumaan?
[/q]
kai sen voi niinkin tehä, mutta itellä ollu tapana miettiä hyvin tarrkak tälläset asiat jotta miksauksesta tulee eheä ja kokonainen kokonaisuus.
oli tosi kiva aurionkoinen aamu & aamupäivä ennenkun lähettiin kävelemään(ulkona olo ei kuitenkaan enää maistunut)
Kiva vkl ilman bileitä
-M
[q]Janisa
Ih! Onko vahan sopo!!!
[/q]
Toi on melkein 1:1 kopio meidän nykyisesta, joka on jo 16v ja
on sydän niin heikos hapes et alkaa kohta levon puoli kutsuu. :/
Mut on kerrassaan semmoinen sööttiys et huh <3
[q]LooPy, 2.4.2007 14:27:
Tapansa kullakin.
[/q]
juu, monipuolisuus on pelkästää hyvä juttu tässäkin.
Mun rakas ystävä tulee takaisin pian Helsinkiin!! Muistelin hyviä aikoja ja hymy levisi naamalle. Alle kolme viikkoa enää *sydän* Oon sitä täs jo kolme viikkoo vajaa vuoden jo odotellutkin
Ystävät on ihania.
Omalla terassilla on ihanana kuumaa terassikausi on nyt sit vissii auki.
Plus shoppailu tänää.. Löyty kaikkee kivaa pitkästä aikaa.
[q]rainbow, 2.4.2007 18:34:
Hihii, tänään varmistin työpaikan Musexilla ja sain sanottua takaisin prkleen NetAnttilalle..! Kyllä tulee kiva kesä Ja niin, koti merenrannalla alkaa olla valmis ja voi alkaa kutsua kavereita kylään!
[/q]
music exportillako
Mun hieno vahtikoirani *plur**pahis*
Toisaalta myös "päivän o_O": se ei ollutkaan luonnetestin arin nössöpuudeli, päinvastoin!
Operation Deco Project continues, monen päivän näperrys hommaa...
ja parasta oli ku äsken kävi kaupassa, oli siin just vuorossa ja se kaupan täti veteli tavarat siitä lukijasta, sit ku tavarat alko valuu sinne perälle nii aloin ihmettelee et mitä toi nainen laittaa mun tavaroita suoraa pussii, sit ku kolmatta maitopurkkii oli laittamas sinne nii se katto et hä, enhä mä juo maitoo ees, ja sen tavarat oli viel siel liukuhihnalla, kyseinen n.45v nainen valahti punaseks siinä ja se myyjäki repes
Tänään sai revittyä helvataan makkarin über rumat perhostapetit, huomenna hiomaan seinää.
Sain IHANAN kesätyön ja palkallista lomaa ainakin pariksi viikoksi jebajeah!!!*plur*
Kaikki menee putkeen ja olen onnellisin likka mualiman piälä*plur*
*sydän**sydän**pihkassa**sydän**sydän*