päivän :)

Back to häröily O

Iltapäiväkahvinmetsästyskävelyreissu Kaivarissa *sydän*

[q]mayah, 27.3.2007 20:41:
---
Freja, 27.3.2007 19:40:
Teini-iästä takaraivoon kauhun hetkinä mieleen jäänyt spinning olikin tänään erittäin mieluisa ja hikoiluttava kokemus. Aiompas mennä uudelleenkin

---

Ensi tiistaina 17.15 Muista venytellä.

T: Takareisi kramppaa
[/q]

muistakaa magnesium!

aamu-, päivä- sekä iltakävely *hymy**tähti**klubitus**joo*

[q]mayah, 27.3.2007 20:41:
---
Freja, 27.3.2007 19:40:
Teini-iästä takaraivoon kauhun hetkinä mieleen jäänyt spinning olikin tänään erittäin mieluisa ja hikoiluttava kokemus. Aiompas mennä uudelleenkin

---

Ensi tiistaina 17.15 Muista venytellä.

T: Takareisi kramppaa
[/q]

muistakaa magnesium!

ILMASTONMUUTOS!!!! i love it.
..jos se on tämmöstä, niin todellakin.

no joo. ei niin tosissaan, mutta onhan tää säätila aivan ihana!! Nyt ulos!!

[q]sapeli, 27.3.2007 20:16:
Montakin :)
- näin pitkästä aikaa mariaa ja pikku-kikakua
- snuupi-puupi se jaksaa naurattaa
- kivat tytöt lähikaupassa jakso hakea mulle varastosta pepsi maxia ja jakso tapella mulle alennukset viennetta-jätskeistä ku unohin aluks plussakortin
- kuivattuja omenoita
[/q]

Miekin ostin vienetta jädee kun puhuit siitä
Oli todellakin kiva bongaa teidät *joo**super**hali*

& muitekin päivän hymyjä:
Kia on kasvannu hyvin hän on 62cm ja 6165g

Murun kanssa vietetty ihana loppupäivä *sydän*

KEVÄT

ihan helvetin hyvää deep-housea töissä tänä yönä <333333

sain just mailia, että mulla sittenkin on vielä
mahdollisuus saada se yks himoitsemani työ :)

Kolme päivää tipin luentoja tästä alkaen tänään *aplodit**jiihaa**sydän*

Kaikesta huolimatta, mua hymyilytti tosi paljon, ja tulin tosi iloiseksi, kun olin bussipysäkillä ja aurinko paistoi siihen, ja se lämmitti. Se oli ihana tuntea.

Allekirjotettiin tänään vuokrasopimus nyt on sitte eka yhteinen kämppä tulossa erittäin hyvällä sijainnilla varustettuna!niin ja..vuokranantajakin oli koiraihmisiä..Hyvä hyvä hyyvä

Niin ja tänään on kans ollu tosi kiva aurinkoilma

Hehe sisko tuli sanoo tossa et olin ollu niillä säbäreeneissä puheenaiheena. Tytöt tulee sanoo siskolle etkuinka hyvännäkönen broidi sil oikeen on jne. Kyl nous hymy huulille heti ahiihhiih. Muutenki alkanu päivä kivasti prison break kattomalla ja kahvia tässä juomalla. 100e napsahti tilille ja lisää viel tulossa. Ahhh tulossa hieno päivä joka huipentuu sitte supercooleihin varmaankin ^^

on ollu tosikiva fiilis viimeaikoina.
en muista koska ois viimeks ollu näin hyvä fiilis itteeni ja ympäristööni liittyen

Jee jee jee,varasin itelleni vihdoin autokoulun kakkosvaiheen!
...eihän mun kortti meekään umpeen ku puolentoista kuukauden päästä...*justjoo*

terassikausi officially opened*sydän* ja kirjotuksetki näyttää menenvän ihan suht putkeen:) vitsi meijät tulee löytään bankin terassilta koko kesän*nauru*

[q]sune, 27.3.2007 15:18:
---
-Santtu-, 27.3.2007 12:00:
perhosia masussa*pihkassa* ja kevättä rinnassa*plur*

---

KERRO !
[/q]

äläs nyt hätäile..*pepsodent*

Pitkän pimeän tunnelin päässä näkyy häivähdys valoa vihdoinkin.

[q]KooKie, 28.3.2007 15:36:
---
Septique, 28.3.2007 15:02:
Hehe sisko tuli sanoo tossa et olin ollu niillä säbäreeneissä puheenaiheena. Tytöt tulee sanoo siskolle etkuinka hyvännäkönen broidi sil oikeen on jne. [--]

---

Kerrankin näinkin päin. :D Yleensähän sun jätkä- ja etenkin muijakaverisi kuolailevat siskosi perään.
[/q]

"Hei tomi ! hei tomi, hehehehe, mitä sä kelaisit et jos aamul ku meet keittöön ni mä oisin siel kokkaa sulle aamupalaa, hehehehe, mitä sä kelaisit?"

Ostin talon.

Myytävänä: talo.

[q]KooKie, 28.3.2007 15:48:
---
Septique, 28.3.2007 15:46:
"Hei tomi ! hei tomi, hehehehe, mitä sä kelaisit et jos aamul ku meet keittöön ni mä oisin siel kokkaa sulle aamupalaa, hehehehe, mitä sä kelaisit?"

---

Veikkaisin, että a) en kokkailis SULLE aamupalaa ja b) vaikka kokkailisin, niin et söis, koska SUA SÖIS.
[/q]

Indeed.

O