päivän :)

Back to häröily O

tänään pääsee muuttaan uuteen vähä tilavampaan ja uudempaan kämppään :)
(vaikkei se muuttaminen nyt sinänsä niin mukavaa puuhaa ookkaan)

ihan parhaat synttärit!

Kindzadza ja Penta tulossa Suomeen

:) on, ettei oo liikaa neitejä salin juoksumattohuoneessa, koska silloin pystyy katsomaan kuntoillessa snookeria ilman ett joku kääntää kanavan voicelle

taalla on niin kivan lamminta. eilen kavin ekalla avomeridyykilla ja vittu et on siistia. yolla tosin veti kuumeen paalle etten tanaan paassyt. eli jatkan racha yain saarella openwater diver-kurssin viimeisen dyykin ja pari hupidyykkia:)
pari viikkoa olis viel aikaa olla taalla, ennen kuin pitaa ratraceen palata. nautitaan siis niista.
annistati kiittaa ja kuittaa ja nauttii kohta mekongkolaa :)

eilen istutetut rae-vihanneskrassit on jo itänyt*hihu*
raeruohoa laitoin samaan aikaan ja esikasvatukseen karpaattienkelloja ja puistolemmikkejä
viel aitoelämänlanka pitäis laittaa esikasvatukseen*hymy*

tän päivän kompressori luennot *sydän*

Posti saapui asken ja mun Mummu Suomesta lahetti mulle kirjeen.

Huomaa etta hanella alkaa ika jo painamaan, silla niin kauan kuin ma muistan, niin se on joka paasiainen antanut kaikille lapsenlapsille sellaisen kokosuklaa Mignon-munan. Pitihan Mummun mullekin nyt yksi lahettaa kerta ma olen taalla... Ainut vain etta kirjekuori ei ole se paras vaihtoehto tuollaiselle lahetykselle... Ihana Mummu mulla!

Tuli ainakin ihan paasiaisfiilis kun avasi paketin ja munankuoria sateli pitkin keittion lattiaa.

Niin ja muuten, kaikki suklaa mika oli syotavissa, niin soin. Niin paljon kaipaan Suomea ja mun Mummua just nyt. *sydän*

Ihana aurinkoinen päivä. Tuli jopa kuuma kävellessä. Kiva kattoa kun muillakin on jo kesäfiilistä ja mm. tosi monet olivat rullaluistelemassa

Ja sainpa vihdoin ja viimein palautettua viikonlopun pullot kauppaan ja nyt olen jälleen rikas

Ah, ja paras uupuu vielä; huomenna VAPAAPÄIVÄ!

[q]Janisa, 29.3.2007 19:14:
[/q]
kuulostaa mukavalta*plur*

[q]Zenni, 29.3.2007 18:42:
---
WiljamiDzay, 29.3.2007 18:39:
Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen

---

TÄH, miten toi voi olla mahdollista? Vittu mä yritän kaikkeni koko kesän grillaamalla itteni ihosyövän partaalle ja äijällä on rusketus MAALISKUUSSA?! Not fair.
[/q]

niin käy joskus... *lohduttel**tirsk*

Hyvät kelit jatkuu, rusketus alkaa olla jo näkyvä ja South Parkista on uus jakso tullu southparkzoneen

Kia söi äsken ekaa kertaa kiinteetä ruokaa

Meijän neiti pisteli 2 babyporkkanaa masuunsa, ilme oli kyl ihan kun olis paskaa suuhun tunkenu ja jalat vispasi minkä kerkes mut kyllä hän söi ne ja lopuksi hymyili
Nyt palkkioksi maitoo ja nukkumaan pitkät yökkärit

Näin se aika vain kuluu, ei uskois että siitä on jo vähän yli 4kk kun Kia tuli maailmaa*plur*

Ehkis ollaan maailman onnellisimmat vanhemmat hetkellä *sydän*

Treffit opintotoimistoon ja tutkintotodistus.

Eilen oli myös tuuria, kun seminaarissa välttyi huonosti valmistellun esitelmän pitämiseltä, ja pääsi opponentiksi.

Suklaanappisilmäiset tytöt

[q]pirpeli, 29.3.2007 21:52:
---
Jago, 29.3.2007 17:09:
raeruohoa laitoin samaan aikaan

---

raE?!?!? :D:D:DDD rairairairaiRAI. Sori*blush*
[/q]
ai niin juu totta*blush*

Ehkä hiukan sairasta mut päivän :) on lihaskivut

onpahan tullu ainakin treenattua jalat kunnolla

[q]mayah, 30.3.2007 07:17:

Uhmaikää ja mikä ärsyttää-topikkia odotellessa :D

[/q]

ähä ähä

perjantai ja tänään tulee tukat*hihu*

niin luksusta, mozilla toimii vihdoin ja viimein!!

kiitos kuuluu eräällä kärsivälliselle ja auttamishaluiselle ihmiselle!!!

tää on ehottomasti mun tän päivän :):):):)

O