päivän :)
[q]H3li, 27.3.2007 08:30:
ffs, joo olin unohtanut. mut neki jo maksettu, no worries. saat sen kybän ku palaan.
[/q] thanks mate!! *sydän*
kivuton ja reipas tunnin iltalenkki
tämä ja huominen päivä vielä vapaata*plur*
jos lähtis vaikka uimahalliin kun ei ole muutakaan tekemistä, ihanan tylsää kerrankin*hihu*ja illalla pelailee lentistä
muutaman tunnin päästä RUKALLE!!!!!
Ruka+kevät = *sydän*
1h 30 min lenkki tossa kesäsäässä ja auringonottoa ja tenttiinlukemista aurinkoisella parvekkeella..parhainta.*pepsodent*
perhosia masussa*pihkassa* ja kevättä rinnassa*plur*
tänään pitkästä aikaa salille ihan fiiliksissä vaik onkin tosi väsy eilisen baarireissun takia.
Kevät, aurinko, uudet kuulokkeet, uus cosmo, dippikastike ja suklaabanaanit *sydän*
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
ihan sairaan hyvää musaa, sairaan hyvä fiilis, kämpässä uus järkkä, siivous päällä... aurinko paistaa ja musat täysillä, kiva kerrankin siivota
moon niin hyvällä tuulella!!!!!!!!!
Viimeisintä viikkoa ei voi sanoin kuvailla... en edes yritä. It doesn't get any better than this!
Just sen kerran kun sattuu käyttämään linja-autoa niin tullaan kysymään pysäkillä katugalluppiin, että mitä mieltä olen linja-autopysäkkien siirtämisestä paikasta A paikkaan B *hymy*. En vaan muista tarkkaan että mitä tuli vastattua, kun mun auto tuli just kun ne sai kysymyksen kysyttyä. Muistaakseni vastasin jotain tyyliin "Ihan jees, blaa blaa"
ILMA<3
[q]-Santtu-, 27.3.2007 12:00:
perhosia masussa*pihkassa* ja kevättä rinnassa*plur*
[/q]
KERRO !
Ihmeellinen viime yo...
Leskenlehtiä nähty
Mä olin tänään mun pyhässä itsekeskeisyydessäni kauhean uhkarohkea.
Pääsinkin tänään halvemmalla kuin olin odottanut. Onneksi, koska muutenkin tulee nyt kaikkea maksettavaa yhdessä rytäkässä :)
Jos vielä vuorokauden pysyisin terveenä tekisin tän vuoden ennätyksen yhtäjaksoisissa kuumeettomissa päivissä, eli kokonaisen viikon!
Montakin :)
- näin pitkästä aikaa mariaa ja pikku-kikakua
- snuupi-puupi se jaksaa naurattaa
- kivat tytöt lähikaupassa jakso hakea mulle varastosta pepsi maxia ja jakso tapella mulle alennukset viennetta-jätskeistä ku unohin aluks plussakortin
- kuivattuja omenoita